Saját Marokkóban

Reggel taxival szállítottunk a vasútállomásra, és ott vittünk Fezbe. Az autók nagyon kényelmesek, különösen az elektromos vonatok után. Azonban a helyemen a vonaton leültem, ami egy kedves decod, aki határozottan elutasította, hogy megértse, hogy ez a hely az enyém. De a karmester megoldotta ezt a problémát, amikor elvitte bajtársait. Két szenegáli, kanadai és marokkói utazás volt. Szenegáli - ő és ő - mind fehér, az iszlám irodalom, általában színes fickók kezében. Minden jól beszélt angolul, kanadai, ajánlom a társaság Marrakech, ahol bérelhet autót, és menjen 3 napig a hegyek és sivatagi mindössze 100 euró, ami az általunk használt.
Fez rendezni a szállodában FES INN (58 euró), nagyon tisztességes étterem, csak ez a fele sétára az óvárostól, de a taxi olcsó, és a mérő megy 20-30 rubelt meglehetősen hosszú út, egy párszor már vontatott marokkóiak teljesen ingyenes.
Minden útikönyvben azt írják, hogy könnyen elveszhet a medinában, és szükség van egy útmutatóra, mindez pedig értelmetlen és egy kísérlet arra, hogy pénzt fusson. Mindannyian mind az 5 nap csendben megmozdultunk, és minden alkalommal találtak utat. Bárki, aki a molesztálódott és a segítő nem sok, és a legfontosabb dolog nem érzelmileg érintett. Kínálják a város bemutatását - Nem, köszönöm. Kínálnak valamit - Nem, köszönöm. És mindenkinek nem kell kitalálni kifogásokat, minden egyes javaslatára válaszolni fog a javaslataival. Ha valaki kiabál valamit utána, akkor nem kell figyelni, nem csak külsőleg, de ami a legfontosabb, ne pazarolja az idegeket, különben az út nem volt a rohanás, és emlékszem, akkor is, ha becsapják, akkor is csodálom, pihenni és legközelebb nem fognak elkapni, és ne baszd meg magad.
Fes nagyon érdekes, a hangulat óriási, minden nem otthon van. A város valóban önmagáért él, a turistáknak és a könnyű pénzeknek nincs olyan pusztaságuk, mint Marrakechben. A tisztító és a túlságosan lógó figyelmeztetés piszkos, és a szolgáltatás gondatlan, de nagyon jóindulatú, aki nem szereti, Európába kerül.
Egy férfi ül és értékesít egy cigarettát a csomagból, vagy egy marék édesség és törött szeletekre, és a csokoládé egész nap, a gyerekek gyakorolni rád francia, pénzt kér. Az utcán valóban meg lehet enni fillérekért, de senki sem garantálja a tisztaságot, a palackból vizet inni. Soha nem mentünk csak a turisták számára a szállodákba, mert nincs hangulat. És amikor a helyi tea mellett inni a menta teát, teljesen más érzés. Az emberek barátságosak, és kedves, de ez nem ok arra, hogy egy juh, ha valaki nem lesz pimasz, vagy próbál tenyészteni arány, az úton, a pénz jobb is, hogy elrejtse a lehető legalaposabban. Mindenhol meg kell üzletelni, és emlékezzetek arra, hogy nem becsapját meg vagy semmibe sem senkit, de ez csak a világ észlelésének stílusa. Általában sétáltunk néhány órát a medina, beállítva karavánszerájok, azt lehet mondani, egy jó kilátás az karavánszerájban El Nadzharin város, gyönyörű paloták, alkudozni eladók, kiiktatott érdekes mecset, majd elment vacsorázni egyik teraszon A ház tetője, ahol a város látható és a levegő irreális. Díszített, hallgatta a város lélegzetét, néha költeményeket írt, néha marokkói, arab muzsikából, a velem járó előnyből származott. Közölni az emberekkel, a legemlékezetesebb esetek: két ausztrál tusuyuschiesya Marokkó hat hónap, egy olvasási Dosztojevszkij és a többi füstölt pot, egy német, hogy félénken megkérdezte, igaz, hogy Oroszországban, mint a Modern Talking, a válasz igen, ez egy kicsit lógott, és esett a meditációban, amikor megtanultam, hogy én személyesen nem vagyok, jól válaszol és szarra hallgat, nagyon jó zenénk van Németországban.
Fez környékén Moulay-Yakubba mentünk, ott termálforrások és hammam volt. Úszni, tedd a testet marokkói masszőrök kezébe. Gyönyörű dombok, juhok legelnek, fák virágoznak.
A Fez megtalálta a híres bőr festék, az összes vezető írja, azt mondják - a szag ott. Számunkon az ország szexje rosszabb, mint a színezéskor. Egy órára néztük a munkát, és életben maradtunk, és nem volt hányás. Munkásság szerint a pokoli. Miután a műhelybe mentünk a szövőgépekbe, megnéztük a folyamatot, és megvettünk egy pár gyapjú takarót tőlük.
Este a kávézóban nem fogsz látni egyetlen nő, egyedül férfiak, ültek, teát vagy kávét inni, beszélgetni, a barátnőmmel ültünk. Nem az agresszió vagy a nem kedvelt helyes viselkedése, ne feledje, hogy az ország iszlám, bár szekuláris, így nyilvánosan csókolózik, túl nyitott ruhában járva nem éri meg. Mindenre emlékezhet, de készen áll arra, hogy válaszoljon a cselekedeteire.

Marrakhiben 6 órakor egy mikrobuszon, a két bennünket, a brazilok és a japán Nori testvérével távoztunk. Mindössze 30 év. A srácok viccesek voltak, így viccelődtek mind a három napot. Atlas hegység ízletes Toubkal és egyéb tetejét hó a hegyekben hűvös, de tavasszal sző csipke virág, tele folyók, szerpentin, falvak és kisvárosok, ahol az emberek sokkal konzervatívabb ruha és intézkedéseket. női ruha egy nagyon szép szövet, gyermek, félénk, fit, mely kvarc és ametiszt kristályok, kövületek, mi kezeljük őket cukorkát. Már sokkal kevesebb az arab kultúra, a berber gyakoribb. Örülnék, ha egy ilyen faluban egy hete, egy egyszerű meditációs pihenőben lógok. A vezető, aki szintén vezetõ volt, csodálatos volt, nem: nézz ide, nézzétek meg, ezt a kasbát akkor építették fel, megsemmisítették. Ezt már tudom. Csak vezette az autót, megállt érdekes panorámák, WC-k és üzletek kérésére, és helyet hagyott a gondolatainknak és érzéseinknek. Elmentünk a kazbák mentén, átmászottunk kis hegyi patakokon, kávét kávéztunk. Vacsora után Varsazatba utaztunk, ahol ebédeltünk a kazbára néző helyeken, és sétáltunk az óvárosban. Itt gyakran filmek lövik, így az emberek idegenek számára használják. Este felé elérkeztünk a hegycsúcsban, ahol a szálloda a túló sziklák között feküdt. A szálloda kicsi, nagyon hangulatos, forró víz csak reggel, egyszerű vacsora és reggeli. Séta a hegyekben, mentünk a boltba Berberába, a helyi egyszerű barlangban a rock, hanem az ajtó burkolat, ahol a menta teát, vettem egy sárgaréz lámpa, szép beszélni. A hegyekben nem volt szél, a csend hihetetlen volt, csak a völgyben, a folyó forró volt. Már sötétedett, az eső, visszatértünk a szállodába, ahol nem volt Nori, Carlos és Renata felzárkóztak egy fél órát, beszélgettek mentálisan maradványai az esti tea. És milyen öröm, egy szivar füstölni a teraszon a marokkói lámpák fénye alatt, az éjszaka a hegyek suttogásával. 7 órakor, mentünk a Todra Gorge is szép, de több turistát, egy oázis a határ a sivatagi látogatott berber falvak és gyümölcsösök, bement egyik üzletben forgalmazott mintegy árusító szőnyegen, a kívánt árat nem érik el. Az itteni élet teljesen más, mint a hegyek másik oldalán, az autentikum, a természet közelségében. Másfél óra ment az úton, sziklás sivatag, nincs fű, nincs víz, de egy-két alkalommal látta kis házak agyagból és a gyerekek legyintett. A következő domb mögött egy nagy agyagház, egy szálloda és egy mögötte - homokdűnék jelentek meg. Mi teát inni sós mogyoró, és megparancsolta, hogy legalább a dolgok, a sofőr tartózkodott a szállodában, mi volt a tevék is csatlakozott az amerikai Bruce, és egy útmutató, Ahmed, volt öltözve, és mutatkozott be, mint a tuareg, beljebb a homokba. Mi vezetett egy kicsit több, mint másfél óra, a szokás nehéz, különösen a férfi része a csoport, a teve nehéz, annak ellenére, hogy a nyereg takaró. Az éjszakát egy egyszerű kanapéval kellett áttölteni, de tele volt takarókkal, meleg, bár éjszaka hidegebb lett. A 150-200 méter alatti dunák kúszás közben nehéz, de érdekes, gyönyörű naplemente. Éjszaka a pusztában a feneketlen ég tele van seregek csillagokkal. Ez egy csodálatos öröm, fekszik a takarón, csodálom a csillagos ég, menta menta tea, közel a szeretett nő. Játék a harmonika, hallgat az éjszaka, Ahmed azt mondta, hogy az algériai határ 15 km-re, azt mondta, hogy még az apja vezette a lakókocsik között a Szahara Marokkóból Niger és Csád. A sivatagban voltunk, de ez csak a kezdet. A távolban több ezer kilométernyi csúcs és kövek vannak. Remélem egy nap hosszabb utazást tehetek a Szaharán keresztül, talán Mauritániában vagy Maliban. Ahmed hatalmas tálat hozott egy tazhin-sal és süteményekkel, megette a kezét, és teát ittak.
Az egész harmadik nap visszatért Marrakechbe, úton vásárolt egy pár lemezt a Gnaoua és az Ali Farka Tourmal. A falu közepén, a gyógyszertárban vásárolt higiénikus rúzsot, a gyógyszertár tulajdonosa Kurszkban tanult minket, nagyon jól beszélt orosz nyelven. Elhagyta a koordinátákat és a szappant, kezelt nekem vacsorázni. By the way, 100 euró három napig: minden közlekedés, szállodák, reggeli és vacsora. Csak ebédre és italra pazaroltunk, nos, egy csúcs.