Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Mi felébredt reggel 7 órakor, a busz indul 8:30 órakor, ma megyünk Vietnam Kambodzsa. Jelenleg Ho Chi Minh City (Saigon aka) - a város a dél-vietnami. Álmos reggeli zsemle és tea. Egyébként álltam sokáig, és volt ideje, hogy bekapcsolja a számítógépet, és válaszoljon a leveleimet. Itt, a Ho Si Minh-város, viharos élet kezdődik 05:00, mindaddig lehetetlen aludni.

Hagyjuk fél óra, és Sasha készítették gyűjteni a hátizsák. Ebben a tekintetben, hogy van egy másik megközelítés. Ha élünk valahol 2-3 napig, ott van a hátizsák majdnem üres, így összegyűjti az ügy öt percig. És Sasha, éppen ellenkezőleg, mindig húzza ki szinte az összes holmijukat ki a hátizsákot, mert szükséges, hogy valami fontos alján. 🙂

Hurrá. Minden gyűlt össze. De néhány ember most függ az interneten, ellenőrizze az e-mail is. Elveszítjük őt ... 🙂

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Sasha leválik az interneten, elbúcsúzunk a nagyon kényelmes szállást Ho Si Minh-város, és zárja be az ajtót. A legfontosabb az, meg kell, hogy adja át a hostess, aki elment 5 órakor a munka.

Vissza, itt van egy kis konyha, nyitott minden vendég számára. Ez nagyon kényelmes, meg lehet főzni, saját élelmiszer. Csináltunk tea itt, semmi több.

Ho Si Minh-város, éltünk egy vendégkönyvet, ahol a tulajdonosok szinte soha nem látott, mentek nagyon korán dolgozni, és későn jön. Mi volt a saját kulccsal, amely közel vagyunk, és nyitott ház. Most kell venni, hogy a háziasszony, és kifizettük a szobában tegnap, majd a munkáját.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

És több mint mi erkély, a második emeleten.

Az élet itt kezdődik nagyon korán, 5-6 reggel. Mi megy a busz. Mintegy minden eladni valamit, vásárlás, rágás, ivás vietnami kávé, általában az élet forr!

Reggel van aktív abszorpciós lapshichki vietnami Pho

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

És valaki olvassa a legfrissebb sajtó.

Vásárlás gyümölcs, olcsó adnak, chip ára

És itt lehet kapni a különböző kommunista szimbólumokat.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Úgy döntöttünk, hogy enni még egy szendvicset. Hús nélkül! Annak érdekében, hogy ne tegye a húst, meg kell, hogy ellenőrizzék! A vietnami mindig próbálják nyomni neki, még a vegetáriánus szendvics!

Elmentünk a háziasszony, az ő neve Tu adta a kulcsokat, és ő elvitt minket a busz, ez a kép közepén 🙂 Ő tudja, milyen nagy labdát Ho Si Minh őrült utak, felfedve a karját előre. Ez megy előre, és mi követte. 🙂

Loaded dolgokat a busz, és még mindig van 15 perccel az indulás előtt (transzfer Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal költségek $ 8).

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Leült mellé a járdára, rágni szendvicsek és nem rossz önarckép együtt, karnyújtásnyi, amelyet nevezhetünk „álmos Snusmumrik”.

Mi is megkeresték egy vietnami lány és kitartóan kínál vásárolni neki egy térképet a Ho Si Minh. És mi van az azonos, ajánljuk cserébe vásárolni tőlünk. Ő kuncog, és továbbra is, hogy kényszerítse - „Nos, vesz egy kártyát.” Mi adományoz saját, együtt nevetni, és nem ért egyet 🙂

És akkor a busz mozog ki, egészségére -Ural! És viszlát, Ho Si Minh-város! Megyünk Kambodzsában. Az általunk forgalmazott bevándorlás érkezés kártya Kambodzsa kitölteni - név, útlevél száma, aláírás.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Sasha egy szórakoztató fedezete az útlevél, mindenki boldog, ahogy meglátta. Én ugyanaz a fedelet az orosz útlevelet.

Sasha mindig azt mondta, hogy én inkább lovagolni buszok ül, mert tettem a különböző glomerulusokban és kellemes érzést. Úgy néz ki, valami ilyesmi.

Nagyon akartam, hogy mutassa meg a forgalom Ho Si Minh-város, de nem akar csinálni az üvegen keresztül. Bár már régóta állt a dugóban, még mindig úgy döntött, hogy a kép. Amint elkezdtem csinálni minden elment valahová! 🙂 azonban mindent meg kell tenni az időben! Körülbelül úgy néz ki, mint ez, csak kerékpártechnika sokszor több.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

És ebben a tájban mentünk végig.

Megérkeztünk a vietnami határhoz, és sokan vannak. Átjutni a tömegen, átadva a segítők, akik a vietnami Dong kínált mindent megtenni anélkül, hogy sorban. Hallgassa meg senkinek nem szükséges, csak megy a bárban, átadva a sor. Továbbra is nyomja az útleveleket és a határőrség a közelben álló, feszülten figyeli őt. 2-3 perc után, akkor biztosan észre, és elhelyezik a bélyeg az indulás.

Most végre meg! Viszlát Vietnam! Mi megy a busz, amely hordozza minket, hogy a határátlépés Kambodzsa.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

És itt van, a határátkelőhely. Üdvözöljük a Kambodzsai Királyság. A szerény ablak, amit kitöltöttek egy kérdőívet kap egy kis képet (ne felejtsük el, hogy), fizetett. És vízumok tette a szemünk előtt. Az oroszok, a vízumot Kambodzsa egy hónapra költségek: Idegenforgalmi - $ 20, és az üzleti - $ 25. Vettünk egy üzleti vízum, mert könnyebb kiterjeszteni. Ez csak abban az esetben úgy döntünk, hogy ott sokáig. És mint Sasha akart iratokat Kambodzsában új útlevél.

De a vízum! Szia Kambodzsa! Iehuuuuu! 🙂

Aztán leülünk ismét a buszon, és menj a Phnom Penh már (vagy Pnompnya :)) Menjünk további három órán át. Útközben a busz megállt a komp, és mi indokolja a nagy folyó. Photo ismét az ablakon keresztül, így csíkos 🙂

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Jöttünk ieeee, mi Kambodzsában. Mi támadtak maffia tuk-Tooker ajánlatokkal ház, de mindannyian úgy döntött. Mi felszállt a tuk-tuk, és elment a vendégház „Capitol.” Útközben tuk-Tooker megpróbálta meggyőzni bennünket, hogy ezek prikormlennye helyre, de nem voltunk állni a szándékait.

Telepedett le a Capitol, nagyon egyszerű aszkéta szoba 6 $. tiszta és Wi-Fi. Pár nappal fog tenni. Úgy dobta a dolgokat, és elment sétálni, miközben fény. Kaptunk húsz perc alatt a vízparton. Itt szép. Ez az, amit mi jött át egy múzeum.

By the way, a város Phnom Penh merült már 1372. És ez volt ismert, a legenda szerint, egy apáca nevű Penh. Az apáca ült meditál, nézte a folyó. Hirtelen meglátott valami lebeg a folyón, és ragyog. „Ó istenek, domeditirovalas” - gondolja egy apáca. Gondolkodás és több, Stump mormolta - „Nos, nem, talán ez nem csak. Ez egy jel. "

Széles pillangó lebegett apáca Penh a folyó közepén, és látta, szinte lebegő által, négy bronz nagy és egy kis kő Buddha szobor. „Ieeh! Vannak nők a khmer falvak „- kiáltotta az apáca. - "Bonzaaaay!". És hogy az összes szobrok, ő úszott a partra. Van apáca felmászott egy dombra a folyó közelében, ahol oltárt épített szobrok.

Hill, fordították az ősi khmer, a „Phnom”. És mivel abban az időben a város növekedni kezdett, bővíteni és az úgynevezett „Stump Hill apácák”, és rövidítve Phnom Penh. Itt egy történet itt.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

Ez szép teremtés bujkál a bokrok.

És ez talán egy prototípus Csikócsőr Harry Potter ...: 0))

Találtunk egy másik intergalaktikus antenna-szerű találkoztunk Laoszban. „Én vagyok a Föld! Látom ki állataik, sodródott a nap »... 🙂

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

És a másik oldalon az antenna már ült radiomontazhnik tuner antenna-feeder rádiót. Ritka szakma, azt kell mondanom, 🙂

Besötétedik itt korai és hirtelen. Itt sétáltunk közelében Függetlenségi Emlékmű.

Sétáltunk, sétált. És hirtelen besötétedett körül.

Ho Si Minh-város Phnom Penh busszal, blog, élet az álom!

És azt akarta, hogy menjen haza. Fáradt. Érte el a hálórész, mentünk vacsorázni, és elfelejtettem, hogy a kép az élelmiszer. Jelentési - ez volt zöldséges rizs. Felmentünk a szobába, Wow! Wi fi jól fogott. Lógott az interneten. Chat barátaival. Az ablakon túl, az eső elkezdett. Mi korán lefeküdt - körülbelül egy óra az éjszaka, elaludni, hogy a hang az eső. És holnap mi vár az új felfedezések. 🙂 Ez a mi egész nap! Tryam!

Nastya megérkezik! 🙂 előtt Penh Moszkva csak 20 óra, egyetlen változtatással repülni, és 18 ezer. Rub. egyirányú! És Phnom Penh Sihanoukville 4-5 órát a buszon 10 $! És van - akár egy napon belül! 🙂 hallható átfedésben tenger a Thai-öböl, este asztalok gyertya áll, közvetlenül a tengerparton Goa sokkal 🙂 általános szépség! Ülnek a napon Goa-tengeren. Hestia a $ 5 egy szoba, az étterem, a parton 4-6 dollárt lehet enni egy nagy tál grillezett tengeri körettel és egy ital gyümölcs rázza!

Anya! Majd hozzád igaz, egy kicsit később! Úgy érzem, hogy most kell itt! A Goa nekem most lényegtelen, keres valami újat! Ebben én nem akarom „Goa» 🙂

Nastya, nos, csak nem lehet azt mondani, hogy itt, Goa. Azonban itt most valószínűleg NG mivel az útlevelemet külföldön megígérte, hogy ebben az évben És látni fogjuk 🙂 Gyere, amennyit csak tudsz! Reméljük, hogy!

Tiszteljük Alex 🙂
Hogy őszinte legyek, Phnom Penh és nem tettünk sok olyan benyomást, nos, például, hogy az ott élő - mi aligha elkezdték vizsgálni azt! (Igen, tisztelt ellenérvek a város fokozatos teljesen egyetértek!)
Másrészt, mi telt ott Sasha útlevél a csere, és ez működött! Most 2 hónap után - Sasha lesz egy új útlevelet, és nem kell, hogy ez megy Moszkvába! Itt egy pár hónapig lesz itt maradni, bár a régi útlevél Sasha a kezét, és tudjuk, és elhagyja az országot. Nos, azt akarjuk, hogy rendezze le ide egy kicsit, nyugi! Pnompne találkoztunk a srácokkal, akik ott élnek, és a gyerekek megtanulják, hogy a nagykövetség orosz iskolába. És még feltérképezetlen Siem Reap -, hogy meg kell, hogy minél több obyazatelno vezetni, de most - hadd nyújthat a tenger ...... 🙂 naplementét szép, tegnap először méltányol ...: 0)).

Általában 2 hónap repül majd gyorsan, Siem Reap megér egy látogatást, mint ilyen, már elöntötte a víz. És akkor már szakadt Bali 2 hónap.

Zdorovski utazik! És mondja a legkellemesebb módja! „Puteshestvavat” A you is öröm! Köszönjük honlapon! De egy ilyen kérdés-mit gondol, hogy tegyen valamit, mint ezen az útvonalon, de ez tényleg a gyerek? vagy túl extrém. 🙂

Irina, a gyerekekkel, hogy egy hasonló útvonalon csak akkor lehetséges, hogy ez több gyengéd. Nos, például, ha azt szeretnénk, hogy utazni Vietnam, Kambodzsa, Thaiföld, majd lépni a Vietnam legalkalmasabbak buszok, Vietnam osztható apró darabokra, hogy ne vezessen éjjel folyamatosan. És hány éves a gyerekeket, és meg kell értenünk, hogy mi a célja az utazási - pihenés a tengerparton, vagy nézz körül, vagy mindkettő? És mely országok szeretne rögzíteni? Csak azt kell gondolni az útvonalat, és hogy olyan egyszerű magad .... :)

Köszönöm, Natasha!) Gyerekek 1 év és 7 év. Nem, csak zárja be utazásának formátumban! így helyesen írva a „Kérdések és válaszok”, hogy a standard vacation- jön tartózkodás a szállodában, és hagyja anélkül, hogy az ember egy igazi ötlet az országban. Szeretném látni az országot, mivel iznutri- kommunikálni az emberekkel, járja vonattal, busszal. És milyen ország? Szeretném használni a javaslatokat (ha van ilyen)! Ázsiában még soha nem volt! :)

Irina, elindítani a kisgyermekes nagy távolságokra nem kényelmes egyáltalán, és nehéz valószínű! És ahogy mozgott - én nem tanácsolom, hogy próbálja a gyerekekkel, majd egy felnőtt -Valós nehéz. És így sok barátunk fog télen Thaiföldön a gyerekekkel. Ez azért érdekes, és az első tapasztalatok a hosszú utazások lehet beszerezni. És a gyerekek nagyon kényelmes országban. Tesszük az út a külföldi utazás kezdődött Thaiföldön.

Tisztelettel boldog az Ön rokonom Arany Sugár Sasha és Natasha !! A legnagyobb jutalom számomra látni és hallani a boldog gyerekek! Köszönjük! Jó, boldog, boldog napot! Fürödni energiáit a kiváló! Küldök szerelmem Rays! Ragyogjatok és ragyog! szeretem ...

Ja .......
Ez nem az, amit egy nap az irodában munkahelyi tölteni ... 🙂
A nagy nap, és egy jó leírást minden jövőbeli utódja 🙂
Köszönjük!

Sergio - igen, természetesen az irodában unalmas! 🙂 Ezért elhagyta ezt a tevékenységi terület és függetlenné vált utazók! Csatlakozz most! 🙂

Sasha, gondolok sokáig utazó, de a valóságban -, mint hogy ... komfort zónában, én ... Igen, tudom, és én szeretem a munkát ...
Nem teszi fel a fejemben bármilyen módon ... igen, valószínűleg, mint a legtöbb ugyanaz a probléma 🙂
Nos semmi több, hogy felmelegedjen az irodában, majd kaaaaaaak emelje fel a kezed, így kaaaaaak kihagyja majd ezekkel a szavakkal: „Nos, ez ...” :)))

Igen lehet a munka szükséges! 🙂 Egy utazási lehet és folytathatja a munkát, csak meg kell tenni kényelmesebb kötési időre 🙂 Vagy lesz egy szabadúszó, meg egy távoli munkát tesz lehetővé. Mondd el most egy pár évvel ezelőtt, én maradnék a munkából, kész lenne, és tette, a blog téma, amit értem már! 🙂 Így vagyok hajlandó elmondani 🙂

És ezen a napon elsőszülött szült 🙂
Féltem, hogy előre ilyen őrült utcákon. És a gyerek egyáltalán ijesztő arra gondolni, úgy gondolom, hogy ott leszek csak egy negyede megy 🙂