Milyen tóval chevaniha kekushin klub

És tudod, hogy a Kirov régióban van egy gyönyörű és titokzatos természeti emlék - a Chevanichi-tó? Hogyan lehet pihenni a hétvégén, ha nincs lehetőség egy másik területre vagy a tengerpartra menni?

A Kirov régióban sok hely van, amelyet meg kell látogatni, és látni kell a szépségét saját szemével, és a Chevaniha-tó egyike.

Múlt hétvégén egy túrázási kirándulásra mentünk a Chevanikh-tóba, amely a Kirov régió Nolinsk kerületének Medvedsky erdőben található. Kirov régió nem csak a város Kirov, hanem sok más szép és érdekes hely a régióban. A tavak és folyók a turisták és a turisták számára a legfontosabbak.

Nem sokáig gondolkodtunk, és választottuk az útvonalunkat: Kirov - Nolinsk - Medvedok - Chevanichi-tó. Ebben az irányban mentünk először, de ez még érdekesebb volt, hiszen a Kirov régió természete különböző régiókban gyönyörű a maga módján.

Szombat reggel elhagytuk, és közelebb kerültünk az esthez, mivel egy kicsit el kellett vándorolnunk, miután körbejártuk Nolinsk és környékét. De ez nem rontotta a hangulatunkat! Nolinskben kipróbáltuk a helyi limonádét, megnéztük a várost és a kék virágok rétjeit, amelyek messziről duzzasztót hoztak létre.

A Nolinsk-ről Medvedkára vezető utat őrzik az óriási fenyők, amelyek az utazókat a Bear Borba vezetik. Itt pedig már könnyen megközelíthető a Medvedsky fenyőerdő karsztos tavai, melyek közül a legnagyobb Chevanikh gyönyörű tava.

A Medvedsky Bor 25 km-re fekszik Nolinsk városától a Vyatka-folyó homokos teraszán. Az erdő fenyőfajai mellett héjas és bircletes területek találhatók az aljnövényzetben, a fekete égerben. A turisták számára a bór legnagyobb vonzereje a csatorna, a tavak és a kúszók meghibásodása.

A Medobok községtől a tó felé vezető utat az erőd mentén, az erdő mélyén, az erdei úton kb. 6 km-re helyezik el. A tó megtekinthető a különböző oldalakon, és csodálja szépségeit. A keleti partokon a tavak megkerülhetők.

Chewahiha az egyetlen tó a régióban, amely 23 különböző méretű karsztos kráterből áll. A legnagyobb mélység legfeljebb 14,5 méter.

Az ebéd után szombaton érkeztünk a tóhoz, és a legjobb parkolóhelyek elfoglalták, de még mindig találtak egy kellemes helyet a kikapcsolódásra. Sátrakban álltunk, tüzet építettünk, és vacsorázni kezdtünk, mert az utazás alatt nagyon éhesek voltak.

Vacsora után és egy kis pihenés után bátor emberek elmentek, hogy meghódolhassák a tót, és úszni tanulhassák a víztározó vízalatti világát. A női fél nem merte úszni hideg vízben, ezért a partról nézte. Sajnálatos, hogy nem volt hajóunk a tó és környékének felfedezésére.

Este a tűz mellett ültünk, énekeltünk a gitárra, beszélgettünk és csak néma pillantást vetettünk az éjszakai tűz lángjára. Csak az éjszaka mélyén mentünk sátrakba, hogy aludjunk.

Szombat napja kitűnő volt, és ami a legfontosabb, hogy nem kap semmilyen mobil kommunikációt, ezért teljesen ellazulhat a város nyüzsgésétől és munkahelyi problémáktól. A teljes lélekkel és testtel való pihenés segít sok személyes kérdés megoldásában és megértésében, összegyűjti a gondolatait és fontossági sorrendet. A fenyőerdő tiszta levegője és frissessége oxigénnel gazdagított, az erdei bogyók pedig vitaminokat adtak a szervezetünknek. Vasárnap reggel korán keltünk fel, amikor a nap már csak a tó fölött volt. A férfiak felvették a reggeli vizet, úsztak a legtisztább, érintetlen vízben, amely az éjszakára állt. Reggelit főztünk, ettünk, majd tovább folytattuk egymással és a természettel való kommunikációt.

A vacsora során úgy döntöttünk, hogy gomba-gombát készítünk, amelyet a Medvedsky-erdőben gyűjtöttünk össze. A gázégők jelenléte nagymértékben elősegítette az ételkészítés és a tea felmelegedését. A leves sikeres volt, és egy ültetett.

És rájöttünk, hogy a hal, amelyet éjszaka egy zseblámpa fényében fogyasztanak, sokkal finomabb, mint a reggel ...

A nap gyorsan repült, és itt volt az ideje, hogy készen álljon haza. Miután felvette a parkolóhelyet, és elkészített egy általános fényképet, örültünk a Kirov-i utazásnak. Egy kicsit fáradt és álmos, de boldog és új benyomásokkal hazaértünk.

Köszönet mindenkinek, aki részt vett az utazásban! Reméljük, hogy ilyen utak a mi hagyományaink lesznek, és új résztvevők csatlakoznak cégünkhöz.