A víz keresése ...

Hosszú idő óta nem írtam semmit. Sokan felhalmozódtak. Ideje kijavítani. Az olyan munkával, ahogy könnyebb lett. Megpróbálom leírni a pokatuskit és az utazást, ami történt. Valószínűleg az utóbbival kezdem.

Az utazás a Kopanskoe-tó bejáratának keresése volt. De a történelmi helyek múltjáról való áthaladással kapcsolatban úgy döntöttek, hogy meglátogatják őket. Így egy egyszerű közönséges séta izgalmas kirándulássá vált offroad elemekkel. )
A KAD kijárata után az első állomásunk volt a strand, ahol volt egy "Mayvka" (megpróbálom leírni egy külön bejegyzésben). Bejárat zabarikadirovalis betontömb, de a „paretniki-szakács” is megtalálta a módját, hogy áttörje, és megtette útját a elhagyott w / e. De az autók majdnem elmentek. Csak két tábor van nagy távolságban egymástól. Nos, hála Istennek, talán még kevesebb szemetet is tőlük. Megálltunk a parton, sütkültünk, élveztük a kilátást, jó idő és erős szél az öbölből.

Kilátás a tengerpartra, ahol elhaladt a Mayo folyó és a déli verseny. Ezután láthatod a hegyet, amelyen a Krasnaya Gorka erőd áll.

Akkor a mi útunk a "Szürke ló" erőd felé fordult. De először el kell hagynia:

mert maga az erőd, amit meglátogattunk, és többször is, aztán megremegtettük és továbbmentünk. De mielőtt a "Szürke ló" nem érte el. Útközben olyan "100-as pozícióba" vezető utat értünk el. A navigátorom (apa) már ott volt gyalog, de még mindig nem, és úgy döntöttek, hogy "egy percre". Az erdei erdei ösvények mentén 5 perces körforgás után megérkeztünk a 365 mm-es és 305 mm-es kaliberű tüzérségi létesítmények első helyére.

Információs tábla az egyik tétel mellé.

Ezek a hajópályák vasúti platformokon vannak felszerelve. A felvételkészítéshez több pozíciót állítottak fel körülbelül három helyszínen minden pozícióban, mert A fűtetlen vasutak lövése a közelgő pusztuláshoz vezetne. A felvételt 700 kg-ig terjedő súlyú kagylók végezték. 35 km távolságban. és a "könnyű" kagyló tömege 500 kg, megnövekedett töltéssel 50 km. Íme egy példa a 365 mm-es kaliberű lövés-tartományra:

A betonozás mélysége 3 méterig. A méretek 16x16 méter.

A középpontba egy "fémcsapot" helyeztek, amelyre a platformot vízszintes irányba fordították. Természetesen a síneket már lebontották, és egyes helyeken a helyi még levágta a töltést, amely mentén a vasútvonalak mentek. Számos módszer létezett. kivéve a 3 pozíciót a fegyverek számára, még mindig volt egy zsákutca a kötelezőnek a klub és a kommunikációs autó "vonatának" összetételében.
Az erdőben kissé vándorolt ​​egy önálló parancsnoki állomás keresésénél, és így anélkül, hogy megtalálnánk, a lehető legrövidebb időn belül költözöttünk a pályára:

És most biztosan a "Szürke ló". Ez az erőd az öböl partján áll. Egyes helyiségei elárasztják. szignifikánsan a tengerszint alatt van, és a víz szintjének felügyeletére szolgáló rendszer már nem működik. Vannak megközelítések két oldalról az úttörő táboron keresztül. A nyugati oldalon, ahonnan keleti irányban is elmentünk (az úttörő táborban a villa jobb oldalán). Road „parketta” ez „nem ígért” ... De a bejáratnál, hogy az első építőiparban a várat a meglepetés formájában egy kidőlt fa és a parkoló személygépkocsik - az úton nem. De nem állunk meg - nincs út, de van egy "fajta út".

Az együttműködés hiánya és a gondatlanság miatt a bal tárolóedényben (most 36 liter) elakadt. A lecsapódásnak való félelmem nem valósult meg - minden rendben van. Ugyanaz az út? Csukja be a megfelelő tartályt? Valahogy nem izgat ...
Oké, az idő fogja megmondani, de most haladunk tovább:

A navigátor hosszú utat keres. )

Az erődre érkezve gyorsan megvizsgálták kívülről. Nem mentek beléjük. Mégis, ezúttal célunk nem az volt, hogy felmászunk a barlangokra és keressük a tó bejáratait. És még mielőtt még megy ... De van még egy alkalom ismét meglátogatni az erődöt. Van hova mászni, tk. Több elárasztott helyiség is megmaradt, de ez külön történet.

Kilátás az öbölre az erődben, szürke ló

Kilátás az öbölre a Fort Grey lónál

A navigátor szerint gond nélkül haladunk az erőd mentén, a part mentén és a második út mentén visszatérünk az úttörő táborba. Hm ... A navigátor soha nem vezetõ! A navigátor egy gyalogos! Miért felejtettem el újra. "Normális út van" - mondja az apa. "NEM" normális! De mielőtt "ott" még mindig szükséges elérni valahogy. Normálisnak számít normálisnak a gyalogosok, a kerékpárosok, a négyszögek. De nem kerékpáron vagyunk, és nem is egy quadrián! Nem kell szorítani oda. A fakitermelési helyszínen a fakitermelésnek a lehetősége nem vonzott engem, és sajnálom a természetért. Úgy döntöttek, hogy közvetlenül költöznek. Ezúttal ő maga kétszer járta a tervezett utat a lábával. Eltávolítottam a nagy köveket, amelyek nehézségeket okozhatnak. Távolítottam el a köveket éles zsetonokkal, mert túl nafik nem szükséges. Úgy tűnik, lehetséges ... Próbálja ki az első számot:

A homokfertőzés laza, és az emelkedésbe merülünk. Pechalka. A homokos kerékpárosok szerte a pihenõk felajánlották, hogy használják a máglyukat, tk. még mindig meleg, és úgy gondoljuk, hogy sokáig maradnak itt. Az első, amit az apám megkérdezett: "Van csörlő?". Miután negatív választ kaptunk, kifejezett egy vágyat, hogy egy ásót ássam a homokban egy lapáttal. Túlságosan elfoglalt. Könnyebb tisztázni a tisztást ... Míg a navigátor gondolta, mit kell tennie, elmentem a kerekeket. Mégis, a gumiabroncsoknál az útnyomás 2,3 méterre a homoknál nem túl nagy. Sokáig üldöztem. 0,9 m-ig. Szükséges, hogy a gyors szivattyúzású Aggressor-75-t gyorsabban megvásárolja, mint amennyire megmérgezik! Biztosan tudta, hogy ez segít, de ő és én sem reméltem annyira, hogy láttam az autót eltemetni. Kísérlet száma kettővel:

Ugyanakkor! Az eredmény még engem is lenyűgözött. Ez indikatív. Ott, ahol a 2 atm még a felénél sem haladta meg a 0,9 m-es nyomást, anélkül, hogy az aszfaltnál megfeszült. Itt és így. Erősen szerencsétlen fiatalító hazafiak. nem értik az alacsony profiljukat. Ha tudnám, hogy a vásárláskor szükségem van a gumiabroncsok cseréjére, most meg kell változtatnom a 16-os ...

Itt a mi hősünk. )

Véleményem szerint érthetően! És egyébként elég tiszta. Mit jelent ez? )

Nos, az utolsóig még mindig visszatértünk a tó déli csúcsához. Ahol forró teát ittak, ettünk a felvett szendvicset magunkkal és élveztük az esti tájat (szinte soha nem zaklatották az átadó autók).

Ezután vártunk fordított unalmas módon otthon flancos gréder, aszfalt középszerű (ahol „fájt” taschivshegosya 40km / h Mercedes ML) és altató Cada.

Kilométeróra: 41000 km

Csak a regisztrált felhasználók vehetnek részt a megbeszélésekben.