Stoppolás Murmanszk St. Petersburg

Gyakran stoppal kört, főleg a pályán (tanulási Murmanszk, de néha kell utazni, hogy a szülők a terület). Leggyakrabban, az ételt a busz, de ha a hangulat, és szeretne pénzt megtakarítani, alaposan gondolja át mindent, és menni.

Apropó pénz (egy másik oka annak, hogy az élelmiszer-néha autóstoppal) utazni 200 km vonattal kell fizetnie mintegy 1000 rubel. Busszal 500R. Négy - ebben az esetben az, a vonaton vagy busszal megy az autó, két órán keresztül. Dolgoztam, mint egy menedzser, hogy oltott engem értékelni az időt. Nem erről.
Pár héttel ezelőtt, amikor még a szabadság a munkából, én nem tudom, mit kell tenni. Az ülésen elfogadott, tompa ellenőrzésére két hétig nem volt értelme kívül eső nem állt meg, nincs pénz a külföldi országok és kalandok tetszik.
Aztán kap egy hívást egy barátja szülővárosában, és azt mondta: „Ha ez - mentem ki, hogy te, az anyám nem akar beszélni, maga Péter a műhelyben.” By the way, ő fog menni vonattal. És azelőtt beszéltem, hogy a testvére, és azt mondta neki, hogy én akartam menni Szentpétervárra sokáig nem volt, de ez nem elég a pénz. És most, mikor megy, nyaralás vége, vissza a munkához, van egy félévben kezdődik. Rövidebb érteni, hogy bármilyen étel most, ásásra testvérével, vagy nem fog ki a következő évben. Csak itt pénzügyminiszter tekinteni, és rájött, hogy a pénz nem igazán, hogy sok, a vonat nem lesz elég, hacsak autóstoppal megy, és Szentpéterváron szállón éjszakára. Ezt megelőzően, mintegy stoppolás távolság 1500km Most olvastam egy szép történet, hogy mindaz, könnyű és egyszerű. Mikor jutott eszébe a gondolat, ittam sört, és a falat bámulta, mert egyszer kikapcsolta a fényt, valamiféle baleset árammal folyamatosan a házamban. Befejeztem a sört, és lefeküdtem ezekkel a gondolatokkal.
Felébredtem éjszaka a gondolat: „Mi a fene, Peter, jöhetnek szóba, mint egy részeg.” Végül felébredtem azonos véleményt délben. Töltött magának egy kávét, majd felzárkózott néhány szomorúság, hogy üljön, mint a zöldség ebben a kiadásban, magával ragadta az alkoholizmus, nem csinál semmit, azt szeretné, valami szokatlan. És gondolkodás nélkül kétszer, úgy döntöttem, hogy még mindig megy autóstoppal Peter. Az interneten találtam a történet egyik avtostoperov, ahol röviden ismertetjük az összes, hol és meddig ő egyre pontból a B pont, majd vissza. Én csak az érdekli, arról, hogyan kap vissza, mivel a tudásom korlátozott útvonalon Murmanszk - St. Petersburg. Opryatnenko öltözött, print irányokat, figyelembe testápolási termékek, töltés dokumentumok és a pénz, elmentem a pályán. De mint már a város része a pálya turkált rekonstrukció kellett menni egy másik része az útvonal buszos séta a régi messze. Elmentem Murmanszk 15.00. Mintegy 15:40 úgy hozta meg, hogy hol tudnék még megfordul, és menjen haza, de nem akartam visszavonulni. Megszokta, hogy befejezze a terve, hogy a végén. Szemem megnyílt egy benzinkút, ahol volt egy van a számok a leningrádi régióban. Emlékezés a tanácsot guru, a szervezet vezetőjének, ahol dolgoztam, mint egy menedzser, mentem, hogy kérje a vezető útitárs. Az egyetlen az utazás előtt kellett, hogy jöjjön fel a legendát, hogy én megyek Szentpétervárra, hogy a lány, aki valamilyen okból nem tudott visszamenni Murmanszk. Csak ha nem egy legenda messze érzem nem hagyta volna. Végtére is, a szeretet nem a távolság, az ember ember fogja érteni ebben az ügyben. És az ok, hogy ment „csak sétálni és az unalom idő felcsillan” nem teljesen világos. Általában egy legenda, hogy a munka, elvitt. Útközben megpróbáltam beszélni a vezető, de a beszélgetés valahogy megjelölve. Úton a Karélia a vezető találkozott egy barátja, aki lovagolt egy kocsi is, hogy nagyon hosszú ideig beszélt a rádióban róla. A Karélia, úgy döntött, hogy egy snack. By the way, az idő már 21:00, és én egy kicsit fáradt, mint ő volt állandóan a lábujjakon, és nem is szembe lelapul. Miután a kávéfogyasztás és snack-pizza barátom vette az első pilóta, mivel ő volt unatkozott, és én hozott, mint a társa. Mindegy, ők vezetés együtt ugyanabba az irányba. Mivel már több móka, beszéltünk végig. Közelebb 02:00 reggel rájöttem, hogy a kamionosok fog aludni a parkolóban, és a gondolatok a fejemben, én elkapom az autót az éjszaka karéliai egyben, egy kicsit félek, mert nem számíthat arra, hogy tölteni az éjszakát. A sofőr ösztönözte: „Igyekszünk akkor rádión egy másik gép transzplantáció, ha nem, akkor tölteni az éjszakát a kocsiban.” De mivel nem volt este, és minden kamionosok ebben az időben csak rendezni magukat éjszakán, megállás a parkolóba Segezha eszünk, beszélgettünk, és lefeküdt. By the way, a St. Petersburg Murmanszk utazni mintegy 1400 km, és én már félúton a célját. 8 órakor ébredtem az első pilóta, mivel abban az irányban, Peter, ő egyedül, és továbblépett. Ő vezette a Lodeynoye területen, ahol megérkeztünk 13,30, 230 km-re St. Petersburg. A megfáradt mentálisan, úgy döntöttek, hogy ne érje ezt az ostobaságot, és fizet 400 rubelt, és busszal. Mindenesetre ő mentette. Miért ez az ostobaság? Igen, mert én közelebb Lodeynoe megbánta, hogy az általános kezdődött minden. Közelebb 18 órakor volt Szentpéterváron.

Mint korábban írtam három napig töltötte az éjszakát a szálló, nagyon szép az út, sétáltam napon, mint az időjárás kiváló volt, ő tette kulturális program. Szerencsés, hogy vándoroltak a palota, ahol a híres ifjúsági nap. Aztán nézte képek az Ifjúsági Nap Murmanszk, nevetett hangtalanul) Mikor éppen indulni St. Petersburg időjárás fordult rossz, az esőzések kezdődött, és a szavak, Murmanszk és ez megváltoztatta ismét meleg volt.
Vissza út autóstoppal vadul, mint, mert rájöttem, hogy ez nem csak megy a távolsági út. Úgy vélem, hogy Péter előtt csak szerencsém volt. Ütemezett 12:00 megfordult 24, nem vártam, hogy tölteni az éjszakát. És mivel ez volna, hogy több pénzt, vagy egy sátorban. És valóban, még egy kis pénzt, és a sátor? Ebben az esetben, és a vonaton ugyanez történt volna. És mentem azzal a gondolattal, pénzt takaríthatunk meg és a fény.
A vágy, hogy menjen a vonat eltűnt, mivel Kibaszott Orosz Vasutak monopólium, felfújt ára 3000 rubel. Gondolkodás nélkül úgy döntött, hogy egy jó oldal, amelyen keresztül elérte a Murmanszk 12 órában egy vadonatúj Mercedes, 1500 rubel.
Milyen következtetéseket lehet levonni a vysherasskazannogo:
• Az érzelmek biztosan van egy csomó az útról, de még mindig egy útvonal 1500 km valószínűleg azt jelenti, egy éjszakát, így a fény nem kell menni a jobb;
• Valamilyen oknál fogva azt gondoltam, hogy ha én leküzdeni 200 km, minden gond nélkül, a 1500 km - ez csak idő kérdése. Ennyit én nem hibáztam.
• Egy kis összeget egy másik városba menni, túl, nem kell;
• Egy kört biztosan unalmas. De egyedül, és könnyebb. Nem minden vezető lesz két ember;
• Ha továbbra is úgy döntött, hogy el kell készíteni, holtan egy tucat történeteket és témákat beszélgetés, hogy kényelmesen lovagolni, és a sofőr nem volt unalmas. És a kilátás továbbra is pozitív rólad, a sofőr nem fogja megbánni, hogy már „felvette.”
• Ha beszélni konkrétan a útvonalat Murmanszk - St. Petersburg - ez egy veszélyes utat. Ez történik minden nap a baleset, a járművezetők kell tölteni az úton jó ideje. Ez nem Közép-Oroszországban, ahol a város minden száz kilométerre. Karélia elég veszélyes a gépjárművezetők megállítani teherautók, csakúgy, mint történeteket banditáktól. És kamionosok hallottam elég történeteket. Még kötelezni illesztőprogramok aláírására utasítás, amely azt jelzi, hol kell megállni, és hová megy a 12 órás pihenés nélkül. Plusz, ahogyan Karélia a javításra. Igen, nincs különleges módon. Veteményeskert.

Összességében elégedett voltam a hétvégi, de stoppolás Murmanszk Szentpétervárra alig mer menni újra, különösen a korlátozott mennyiségű készpénzt.
De attól még nem lesz valami emlékezni.

14 plusz 18 minuses

• Top top
  • először a tetején
  • tényleges felső

Elég egy érdekes történet

Vruka7 1215 napja

Sokan azt mondják, hogy kamionosok a pálya Cola - egy dal! Az utak Oroszország malo.Seychas jó, de több még jobb. (Felújított).

Nyilvánosságra ág 2

zörög 1215 napja

Felfedés ág 1

Vruka7 1215 napja

BanzaiII 1215 napja

Ahogy gondoltam, az előnyök nulla, kivéve izgalom. Nos, hogy jól végződött.

Felfedés ág 1

zörög 1215 napja

Felfedés ág 0

Kapcsolódó bejegyzések. Ön is érdekelt többi hozzászólás cimkék: