egy nap egy túraútvonal

Régóta álmodom, hogy látogassa meg. Shiryaevo. Hallottam annyira a természet szépségét Tarabya. Volzhskaya Svájc - ez körülbelül a környéken Shiryaevo szélén. De valahogy kezek nem érte el. És a lábak is, nyilvánvalóan sokkal fontosabb.

És hirtelen kapott egy ajánlatot a barátok, hogy részt vegyen egy napos kirándulás. A terv a következő volt: úszni a falu rendszeres shuttle Shiryaevo „OMIK”, megy a múzeum Ilja Repin és menj a lábát a nemzeti park „Samarskaya Luka” emelkedik a megfigyelő fedélzeten Camel Mountain és alagutak meglátogatása ugyanazon hegy a kikötő falu Gavrilova Polyana, ahol azt tervezte, hogy utolérjék az esti teplohodik „Moszkva” mellett Samara. Az átmenet hossza mintegy 11 km. Mérje fel erejüket, beleegyeztem.

Voltunk 6 fő. On „OMIK”, hogy mi módon a vihar - a hatás a tömeges esemény. Kezeli kívül állni a orr a hajó - egészen elviselhetetlenül befagyasztása, tedd fel az összes esetén hozott meleg ruhát. Azonban voltak profik - nagy Volga folyóra néző és a friss levegő, ellentétben a fülledtség a belső. Egy zsúfolt hajó leszállás az utasok nem megy, és mentünk egyenesen el. Shiryaevo.

Itt látható a Volga Samara.

egy nap egy túraútvonal

Az orr „OMIK” olyan kerékpár, ami nem meglepő - a faluból. Shiryaevo kezdődik sok kerékpárutak.

A látóhatár témához Zhiguli Gate - a mi végig őket.

2,5 óra múlva érkezünk teljesen megfagyott a helyén. A parttól nyílik a nyugodt reggel Volga.

egy nap egy túraútvonal

A dokkoló kis buszok és a „kenyeret” - túra a híres forrás „kő tál”, valamint egy autó kirándulás Sztrelna hegy (területén található a tartalék Zhigulevsky, az utazás csak autóval). De mi nem vagyunk most itt. Mi fölé emelkedik. Ez egy jel mondván Shiryaevo.

Mert mi módon fog feküdni területén keresztül a Nemzeti Park „Samarskaya Luka”, meg kell vigyázni dokumentumok folyosón. Javasoljuk ház, amelyben veszünk a jogot áthaladás Nemzeti Park - 50 p. személy.

Jack, nagyon köszönöm az információt! Én is a következő évben utazott ezen a napon a múzeumban! Talán mehetünk együtt). És különben is, én beleszerettem első látásra Shiryaevo. I. Üdvözöljük Turister! Csatlakozz hozzánk történetekkel, fotóalbumok, visszajelzés.

Az állomás mögött látható épület három emelet. Ez volt a kórházban. Varrtam az ujj van sebész. és közel van az állomás a szögesdrót terület volt fogoly. Az emeleten a őrtornyok voltak katonák vállpántok robbanóanyagot. Úgy tartották, gépek. A városban jártam már a környéken, és látta, hogy a szeme foglyokat. Úgy tűnt, hogy nem sikerült, a foglyok egy lenvászon ruha vékony, prehudye, egy éhes pillantást. Ez kellemetlen volt. És azt is megmondja, hogy felvette szedernek, mint egy anya az én eper lekvár műanyag zacskók küldött és ettünk együtt.

Van valami, hogy emlékezzen. És kellemes, és nagyon-nagyon nem. De az élet is van - nem fekete-fehér és színes. Az ilyen emlékek gazdagítják ember. Irisha, nagyon érdekes volt veled egy pillanatra, hogy azokban a távoli földek. Ha belépett egy időgépet.

egy nap egy túraútvonal
Elmondjuk, hogyan lehet cashback és metapoiskovika RoomGuru szállodák