Foglalás túrák a sziget körül Koh Samet

Samet Koh Samet - Kis (13,1 km²) sziget a Thai-öböl, közigazgatásilag tartozik a tartomány Rayong, 6,5 km-re délre a kontinensen.

Samet - egy népszerű hely szerelmeseinek egy pihentető nyaraláshoz. A szigeten, amely része a nemzeti park a Khao Laem Ya - Mu Koh Samet, a szórakoztató ipar fejletlen, de megőrizte erdők gazdag növény- és állatvilággal. Amellett, hogy egy tengerparti nyaralás a szigeten népszerű szörf, vitorlázás és vízisí.

A szigeten tényleg semmi köze, kivéve snorkinga, tengerparti nyaralás és az esti séták / összejövetelek tengerparti kávézókban. Abban az időben a látogatásunk a szigeten, ő még nem érte el a helyzetét kikapcsolódás helyi és ritka raid orosz turista csoportok (bár, mint általában, ők sült egész nap a napon egy nagyon szoros és zsúfolt strand). Bár meg kell jegyezni, mind közúti munkák azt mondják, hogy hamarosan ez lesz szuper popsovenkoe hely sziget nyaralás Thaiföldön. Ebben a tekintetben, szervezett szórakozás, kirándulás nincs annyi (áttekintés a szigetek körül Koh Samet snorking-re a parttól, merülés néhány példát egy sekély mélységben a halak).

Öt nap után csinál semmit Samet sziget, úgy döntöttünk, hogy egy túra. Pontosabban, ő talált meg minket reggelit egy helyi kávézóban. Mi csak felajánlott egy hajókiránduláson. A kiadvány írták ígéretes: fogunk lovagolni, hogy a szigeteket, akkor inkább snorkingom (maszkok elérhető), nézd meg a nagy teknősök és cápák. Őszinte Thai azonnal figyelmeztetett bennünket, hogy a cápák szezonon kívüli, és a teknősök ... itt tétovázott, és azt mondta, hogy a teknősök mi még nem látni. Ahhoz azonban, hogy a költségek 600 baht jegy, készek voltunk, és csak megy a szigetekre. A túra célja, hogy egy teljes nap, és tartalmazza az ebédet és egy kis „büfé”, ami egy szép bónusz bejelentés nélkül. Továbbá, ha a táplálékot - barbecue keverve sült ananász a tűzre, majd délután lehet kérni és egy speciális menüt, ha a vegetáriánus (a csoportban, például, csak volt egy pár vegetáriánusok).

Tehát egy jegyet egy személy kerül nekünk 600 baht (értsd rubelt). A túra tartalmazza Travel egy hajón 4-szigetek (amely része a Nemzeti Park Samet Island), snorking egy gyönyörű helyen (ha nincs meg a maszkot, egész jó lett maszkok, benne van a jegy árában), ebéd, délutáni snack. Vettünk egy jegyet egy helyi kávézóban (ahonnan küldött) előtti napon a túra. By the way, ha vásárolni a helyi tur.firm. hagy egy kicsit drágább. Barátságos thai írt nekünk egy jegyet öt és figyelmeztetett bennünket, hogy ne legyen késő.

Mit kell tenni, a Koh Samet egy hajókirándulás a szigetek

Másnap reggel mentünk azonos kávézó. Sajnos nem emlékszem a nevére, de ez nem olyan fontos, van a helyszínen fogja mondani, ha kéred. Reggeli köszöntötte ezáltal Thais, hogy eladta nekünk a jegyeket, és megvárta, amíg az egész csoport van szerelve. A csoport volt a helyes: barátságos, mosolygós emberek különböző részein a világ (9-11 fő). Igen, és kísért minket kellemes nézni a kambodzsai.

Ki akarta tenni a mentőmellények (ami nem volt teljes). Sosem korcsoláyzott egy hajón, így mennyit „pattogó” a hullámok, számomra nagy meglepetés volt. Egész úton voltunk sikoltozva, mint a kisgyerekek, és úgy nézett a sofőr, aki még csak nem is megtántorodott a hatása a hullámok és a hajó csak mosolygott ránk. Sós csepp, szél az arcodon, a nap 15-20 perc, és mi volt a szomszédos szigeten (jó, az egyik ostanovochkoy, ahol a vezető tettük ebéd).

Thalu sziget

Mit kell tenni, a Koh Samet egy hajókirándulás a szigetek

Érkezéskor az első sziget meghívást kaptunk, hogy válasszon egy maszkot snorkinga ami velünk marad egész utazást.

Minden szigeten lehet úszni, Snork, zagorat..nezrya van ez a sziget. De mindegyiknek megvan a kis funkció. Például a Talu Island izgalmas megfigyelő fedélzeten, amely kivéve minket a teljes tartózkodás ott senki rajtunk kívül nem nőtt (de hiába). Egy kicsit felkapaszkodott a hegyre kinyújtott kötélen és most itt vagyunk egy emelt kő sziget kába, hihetetlen érzelmek magát zaviduesh..nastolko minden úgy néz ki, irreális.

Egy nagyszerű lehetőség, hogy megismerjék a dzsungelben.

Mit kell tenni, a Koh Samet egy hajókirándulás a szigetek

Fényképek, persze, nem lehet szállítani a szépség és a hihetetlen érzés ...

Ezen a szigeten volt, rajtunk kívül egy orosz turistacsoport (igen sok). Alapvetően ezek lustán feküdt a napozóágyak, a vörös és kimerült a nap. Energetikai idegenvezető közölte, hogy eljött az ideje, hogy vacsorázzon a „étterem”. Azt sem tudom, honnan jöttek, de amikor utoljára voltunk Pattaya, voltunk kínált hasonló túra egy éjszakát (persze elég drága).

Island Ku Dee

Mit kell tenni, a Koh Samet egy hajókirándulás a szigetek

Ó, ez a sziget adta felejthetetlen élményt. De először is, ettünk ugyanolyan „étterem”, mint a túra csoport Talu szigeten. Az ebéd nagyon finom, a kávé elég tisztességes. Helyi ott élnek, és azok a turisták. Nagyon csendes elégedett emberek. Azt is sikerült megtalálni őket finom fagylalt!

Ez a sziget Emlékszem félelmetes dzsungelben! Úgy döntöttünk, hogy gyalog a sziget körül, nézz körül ... móló közelében volt egy fülkében, hogy a kártya volt teljesen érthetetlen. Az egyetlen dolog, amit megértünk, hogy a sziget lehetséges átmenni a kerület. Mi úgy döntöttünk, hogy nem. Járhatatlan dzsungel, gyönyörű növények és hatalmas hangyák élnek a házak a fák levelei közvetlenül. Nos, csodálatos kilátás nyílik a fák között.

Ha jobban megnézed, akkor láthatod a levelek, gyűjtött egy zsák. Ott és élő hatalmas trópusi hangya.

Mit kell tenni, a Koh Samet egy hajókirándulás a szigetek

És mégis, mint esche..na ez a sziget lehet bérelni egy bungalow és él teljes béke és nyugalom, gyönyörű korall posobirat shell (bár ezek nagyon nehezek, mint egy nem uvezesh), fürödni, aludni, és megtanulják a hirtelen fordulat a természet. Ah da..i másik naplemente swing a rocker, nyalás fagylalt és a távolba ...

Away - Rayong, ha nem tévedek, és a következő kapcsolat vágó Nong Boom, amely nem okoz csalódást nekünk a túra.

Snorking távol a parttól

Őszintén szólva, az alsó közelében, a parton a szigetek Nemzeti Park, beleértve a Koh Samet, elég gyenge az állatok és a sokszínűség az alján. Hagyni minket még pozitív benyomásokat a mi fiatal kambodzsai-thai idegenvezetők elvitt minket egy hajó távol a parttól, közel a kis sziget, ami látható volt a dzsungel Ku Di:

Mit kell tenni, a Koh Samet egy hajókirándulás a szigetek

Általában nanyryalis van jó ... nagyon szép korall alján, egy csomó más halat, ami hajózott takarmány útmutatóban.

Délutáni tea, egy kis sziget

Nedves, de boldog mentünk az utolsó icipici szigeten nincs neve. Ott kaptunk egy snack, mi posobirali kagyló és még látta, hogy egy vicces dolog a szigeten, ahol minden a láthatáron (csak apró) találtunk egy szép hangulatos kő, szélvédett oldalán, amely mindenütt jelen volt viasz svechey..kto valami itt aludt . Valószínűleg, ez nagyon romantikus és ijesztő egyszerre) Amikor ülsz a parton a sziget, úgy tűnik, mint ha dreyfuesh egy darab kő a nyílt óceánra.