átutalás
Séta a sziget körül
kirándulások

Hogyan lehet eljutni a Male Maafushi

Maafushi Island Férfi érhető el három módja van: komppal, a csoport spidbote és saját spidbote. A hajók jönnek egy és ugyanazon port, amely egy 5 perces sétára található a legtávolabbi szálloda a szigeten.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Ennek ellenére, a turisták a kikötőben találkozik személyes porter egy kocsi, amely teljesíteni a csomagjait a szállodába. Annak elkerülése érdekében, ez szinte lehetetlen - minden hotel tulajdonosai kihallgatni a látogatók, hogyan utazik a szigetre. A szolgáltatás olcsó (valamit a régióban a 4 $ szállítási poggyász egy út), de ez nagyon nevetséges. Összes szálloda található, közel a kikötő, és nagyon könnyű megtalálni.

Érdekes, hogy ezek a kocsik már régóta használják a Maldív-szigeteken, és nem csak a poggyász: szállítottak árut, mint építőanyag, étel, mely a komp szigeten hengerek búvárkodás, napozóágyak a strandon - egyszóval minden.

A szálloda felülvizsgálat Maafushi

Hotelek Maafushi olcsó: a $ 50 egy egyszerű vendégház a 100+ dollárt egy nagyon kényelmes és tiszta 3 *. Company felnőtt búvárok megfelelő lenne első lehetőség, úgy döntöttünk, hogy felfüggeszti egy kényelmes hotel, kilátással az óceánra, a reggelit és a gyermekágy.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Azért választottuk Sun Tan Beach Hotel a minősítés a 9. és nem csalódtunk: a szép szálloda, jó ételek, napi takarítást, nagyon udvarias és figyelmes személyzet. A tulajdonos maga mindig a szállodában találkozott a vendégek, szervezett túrák és mindenféle ellátás és a kényelmet a lakók.

Borravaló nem kötelező a Maldív-szigeteken, de hálásan elfogadta. Abban Maafushi 1-2 dollár maradt az étteremben vagy az ágy a szállodában volt teljesen megfelelő.

Mindig volt reggeli a szállodában, és az a hely vásárolt további félpanzióval (fix összeg, mi volt ebéd vagy vacsora a szállodában 15 $ fejenként). Gyönyörű Maldív-hagyomány - szolgált vacsora az óceán.

Amennyiben úszni Maafushi

Azt viszont, hogy a megfelelő pihenés. Mivel Maldív - muzulmán ország, fürdés a fürdőruhák a lakossági szigeten csak engedélyezett az úgynevezett bikini strandok. Ez általában a legkényelmesebb és legszebb része a sziget, elkülönülnek a szemét a helyiek kerítés készült pálmalevél. Más helyeken a szigeten lehet úszni csak zárt ruhát.

Szórakozás a strandon egy kicsit, főleg, ha nem akarja, hogy char alatt súlyos trópusi napsütésben.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Jó, hogy feküdjön a napozóágyak, vagy egy kört egy meredek maldív függőágy-swing.

Azért jöttünk, hogy a strandon kora reggel, elment egy ebédszünet 12 óra visszatérő 16 és leült napnyugtáig, azaz, hogy a 18. Minden alkalommal, amikor töltött az árnyékban, és a víz tört kayterskih Lycra rövidnadrág. Mi nem égett, de nem tudom elképzelni, milyen fényes cserzetten bőr reagálnak úszás egy fürdőruhát a napszakban)

18 órakor a nap megy a horizont alatt, és kezd sötétedni gyorsan.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

A legfontosabb dolog, amit meg kell, hogy menjen a Maldív-szigetek - az óceán. Itt mindig meleg, még az esős évszak, nincs erős hullámok, úszás - öröm. Mi vitt magával egy maszkot, és egy víz alatti kamera, így még van ellenőrzésekor helyi zátony és a szórakozás a képek a vízben.

Hihetetlen színe a víz! Miután elhagyta a film tekercselt formában maldív marketingesek már aktívan használják a „50 árnyalatú kék».

Maafushi Reef a félig halott. Úszni színes halak zátonyok tonhal, Napóleon, Moray angolna egy fészket, de szép korall ritkák.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

És a másik helyszínen (látott közötti szünetben merülést és az utazás alatt a sziget Guli) víz alatti világ a szigetek közelében nem olyan gazdag, mint a Vörös-tengeren.

Sport Maafushi

Maafushi Island méretben minden 1270-265 méter, így könnyen bejárható gyalog. Egy pár héttel a szigeten ez lehet tenni többször, és még biciklizni (számos szálloda kínál ez a képesség ingyen).

Helyi srácok mozgás, főleg a kerékpárok, akik gazdagabb - a robogó, és van még 1 vagy 2 autó. Az autó a Maldív-szigeteken, kivéve a hím és a repülőtér - ez egy nagyon drága és buta show-off.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Több szigeten megtalálható vízi szórakozást: ébred, jet-ski, kajak, repülő egy ejtőernyős mögött egy csónakot. Amikor a szél van - kiteoljátok és a szörfözés.

De a legjobb szórakozás, persze, búvárkodás. A szigeten 3 dayvkluba minden PADI, akkor mindkét szerezni a szükséges igazolásokat, és csak foglalkozni fandayvingom.

Diver szállítják maldív Dhoni csónak lábbal működtetett.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Ugyanakkor látható a többi sziget, merülés szinte mindig zajlik egy lakó- vagy üdülő szigeten.

Forms szép, és a búvárkodás nem rosszabb: teknősök, ördögrájákkal, páfrány, zátony cápák.

Mint igazi élő maldiviantsy

Pár órával hajthatjuk végre, hogy egy kirándulás a sziget körül. Ez egy kikötő Maafushi, az elsődleges kapcsolat a külvilággal.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Udvaron egy házat. Lógott egy függőágy, vagy függőágy-shop - ez egy kötelező attribútum bármely bíróságon.

Összegyűjtése kókuszdiót. Szüksége van legalább 2 fő részére: egy biztosítás nélkül mászik egy pálmafa és ledönti a kókuszdiót, egyéb félelmek alján. Biztosítja - majd elhajt mindenkit, aki tud alatt a kókusz. Ez a hatalmas diófa alá egy nagy magasság, lehet akár nagyban nyomorék vagy megölni - függ a szerencsétől.

Maafushi méltó az a tény, hogy ezen a szigeten az egyetlen börtön a Maldív-szigeteken. Hetente egyszer, akkor láthatjuk, egy csoport fogoly vasárnap, akik erőteljes jog a sziget körül társaságában matróna.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

A szemközti parton a port igazi maldív életben.

Maradványait hajók, régi bútorok az árnyékban, függőágyak szakadt. Itt nyugszik a helyi.

Itt lehet kapni a választ arra a kérdésre, hogy „hogyan kell kezelni a hulladékot a Maldív-szigeteken.” Hibáztatta a parton, és elégették, sajnos.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Nem bikini strand. Majd a hétvégén ül maldív család és sült rák a parazsat. Vízipipázáshoz és rágni bétel férfiak. Lány fürdik magán ruhát.

Nem egy turista.

van egy mecset azok két Maafushi minden lakossági szigeten.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Abban az időben a szolgáltatás zárt üzletek (kávéházak), szinte senki sem az utcán.

Futballpálya. Játszott felnőtteknek és gyermekeknek egyaránt.

Üzletek öt, azt hiszem.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Tartományban több mint szerény. Tól hasznos a turisták enni gyümölcsöt, konzerveket, snackek, szappan-rylnye kiegészítők, gyerekjátékok. Lakosság Maafushi megvettem az azonos, hanem valami különleges utazás a komp Férfi.

Szinte minden házban van egy kis konyhakert. A dobozok pálmaolaj. Ez mind öntözött csapvízzel, sótalan. forrásai a friss víz a szigeteken van.

Pénteken és szombaton, az emberek pihennek: hangos zene, ünnepi felvonulások, hirtelen olyan sok ember az utcán.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Naplemente után, az élet megáll. Fél járók itt lesz nagyon unalmas - nem bárok, diszkók nincs, nincs animáció.

Maafushi az esős évszak

Nyári és fele ősszel - az esős évszak, és utószezonban. Rains nestrashnye után nagyon nagy mennyiségű eső szárad minden fél órában.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Ha az óceán és a strand nagyon fáradt, akkor megy egy út. Csoportok toborzott minden hotel, valamint számos utazási irodák bikini strand.

Kirándulások Maafushi

Kirándulások osztható 3 típus: halászat (reggel és este), búvárkodás (beleértve a megfigyelést a cápák) és az utazás a sziget üdülőhelyek.

Horgászat érdemes akár 100 $ fejenként, snorkeling $ 50 (ár függ a szezontól és a csoport létszámától), de egy másik történet Resort.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Hogy egy másik szigetre, úgy döntöttünk, hogy a komp 2 $. Ez eltér minden reggel 7:30, a végállomás a Malé, hát jöttek a szigetre Guli.

Megértem, hogy a turisták ritkán megy ezen komp, inkább közvetlen Maafushi, Férfi, így a megjelenése okozott meglepetést a helyiek körében. Nos, általában úgy tűnik, hogy a függetlenségét a Maldív valami nem túl elfogadott. Turisztikai = pénz = találták ki, és gondolat, hogy.

A vámpírok csak finom. Az emberek nem csinálnak. A szigeten egy pár panzió, de bikini-part pontosan egy látogató, aki megérkezett ugyanazon a komp, mint nekünk.

Rich maldív utcán.

Kubizmus. Ez székek, függőágyak, neten a pap nem izzad.

Egyértelműen sok élőlény, és néhány ember, sem ez a hotel nem található. Reef, mellesleg, sokkal érdekesebb, mint Maafushi.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Rákok ásni lyukakban, és egy csomó kiírja a homok „védő”.

Általában, vámpírok is feltétlenül ajánljuk, hogy látogassanak ha marad Maafushi. Nagyon költségvetés és nagyon színes. Mégis közel Maafushi (ugyanazon fél óra komppal) egy gyönyörű szigeten Guraydu, ami kompok. De sajnos, vagy szerencsére, nem kap menni egy nap, csak egyik napról a másikra. Sétáltunk rajta közötti szünetben merülések és a jövőben azt úgy tervezik, hogy kiad egy pár éjszaka Guraydu.

Hogyan juthat alkoholt Maafushi

Egy másik játék, a Maldív nevezhetjük „megtalálják a piát.” Úgy értem, a szigeteken üdülőhelyek alkohol van a lakossági szigetek egyáltalán nem. Csak kókusztej.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Igen, alkoholmentes sör, stilizált normális.

De partján Maafushi lehorgonyzott két úszó bárban, ahol az alkohol. Szabad trasnfer rendelhetők a hotel, 5 perc motorcsónak és élvezheti egy sört ... Egy 1-es, 0,33 liter, 4 $. Elvileg az olcsó.

Az alkohol és a bikini strandok - valószínűleg ez az egyetlen dolog, ami miatt kényelmetlenséget a Maldív-szigeteken, minden más itt szép és csodálatos. Ebből az alkalomból, szeretnék visszamenni ... még így is háromszor. A Rasdu a Digeru és egy távoli szigetre üdülőhely. Repülni hidroplán, hogy él egy villában a víz és a sznob „Istenem, milyen unalmas” több, mint indokolt.

Mi a teendő, Maafushi-szigeten, a Maldív-dutyfree - s

Nem valószínű, hogy ismét jönnek Maafushi - jó volt, érdekes, de 2 hét több, mint elég a sarokban a bolygón. A hálózat vannak különböző jelentések - mind pozitív, mind negatív, a legfontosabb dolog, amit meg kell érteni, hogy a lakossági sziget a Maldív - ez egy igazi ázsiai, mint például Vietnam, Thaiföld és Indonézia, nem pedig a VIP-pihenés a paradicsomban. De a költségek mindössze 5 olcsóbb;)

3. Mi a teendő Maafushi-szigeten a Maldív-szigeteken?