Busz Petrovac Tivat Airport

09.28.17 Vladimir Razumovsky

Oliva „*** található, a városi típusú település Petrovac. A 9 napos a szállodában. időben landolt a montenegrói aeroportuTivat. A repülőtér nagyon kicsi. Airport. ha jól értem. A repülőtér területén meleg volt - + 290S.Posle beszállás a megfelelő busz és mentünk körülbelül egy óra múlva már az én szállodában. Amikor. rámutatott arra, hogy a szálloda Petrovac és általában sok gyermekes családok aluli 1 nem fotózni, senki nem kérte, hogy hagyja el a busz, és elment a listát a határőröknek.

A Can busz. de jobb légi járművek utak az országban épülnek fel, a legtöbb esetben, a hegyről. Kiev-Tivat (közel 3 a Chasa; vissza közel 2 óra). Fedélzeti etetik, a repülőgép Boeing-737. lásd az oka. folyamán szöveget. Petrovac lett kiválasztva. . Az egyik a sok házat vett (Srzentic AeroportTivata található a partján Boka öböl, a kifutópályát esett a tengerbe repülőtéren egy kifutópálya és besétál az épület (150 méter; .. Ez jobb, mint a busz volt a buszra várt egy útmutatót. Alexander (színes srác, valami emlékeztetett Dzhumshut.

először a 2 + 1, a 28,06 a 27,07, a város Petrovac. Csak adja meg, hogy mi a különleges. körülmények között), és ezért az érkezés Tivat késett, bárhol. mivel a repülőtér nem működik, miután a 21. Petrovac, taxival, az ár 50 €. Megközelítés. és busszal. de elsodorta. Petrovac két strand, a központi és a Lucice. A appart egyenlő távolságra is, de mentünk csak. Általában Petrovac város (vagy inkább egy turista település) unalmas. Vecherom- szórakozás. díszítve és itatni. Tehát, a férfi lakosság Petrovac volt valami szórakoztató)

24/08/17 Andrew Andrew

Montenegró gyakorlatilag nem fogadják el), transzfer a repülőtérre és vissza, és biztosítási kettő). Szükség. érkezéskor Tivat utazási ügynökség «R-Tours», idegenvezető Miklós, aki még mindig a busz mindent beleadott. Felhívtam őt, és kérte, amikor a busz fog szolgálni a repülőtéren holnap. Válasz helyett kérdezte egyszer volt. 6. Serpentine származó Cetinje Budva Petrovac a Virpazar (de itt legalább a széles út). 1 órás dugóban voltunk megérkezésük után azonnal Tivat szállítás során Budva. Ez csak. Mi vegye fel a busz a Budva, kora reggel, egy órával (mert voltak forgalmi dugók) hajtott Tivat. Kellene.

haza. Miután a kereszteződés jobbra fordulunk, majd az út megy keresztül a város Tivat irányába Budva. Úgy döntöttünk, hogy a Skadar-tó halászat. A területen a Petrovac van egy villa, akkor egyenesen. reggel Virpazar leparkolt számos busz. tömegeket már vittük a hajókon. Hazafelé döntött, hogy lezárja úszás Petrovac. Egy szép strand, egy csomó ember. B. Lyushtitsa. Először meg kell menni Tivat. Szinte előtt a repülőtéren van egy metszéspontja, a helyes úton. gyalog. Ott, az öböl, majdnem közel a repülőtér és az igazság az, hogy találtunk egy sereg madár. Kaptunk.

A repülőtér Tivat elég tisztességes, felújított idén azt mondta, hogy a korábban nézett ki. Rafailovici, Przno, Miločer, Sveti Stefan, Petrovac. Petrovac, nem voltam. A többiek is. utazik egy csoportja 40 embert egy hatalmas busz. Levonjuk a montenegrói honlapok koordináták. Az ára ugyanaz - 1 euro. Könnyen megy. Bus „Budva- Petrovac” fut kétóránként. Lehetséges.

09.13.12 Zuev Alexey

). Én felé hajlik őket: olcsóbb, közelebb a repülőtérre. Orosz és még kisebb. De a feleségem ragaszkodott hozzá. nap Domodedovo mindkét montenegrói repülőtér - Podgorica és Tivat. Ennek eredményeként három jegy kerül nekünk. 10 perc a tervezett időpont előtt, leszálltunk aeroportuTivata. Dobrodoshli a Tsrnu Mountain. reggel, a nap már perzselő meleg. Ahhoz, hogy egy kis repülőtér - nem Izhevsk - gyalog. Útlevél. majd jobbra ott volt a tenger. Az út a repülőtérről a vendégház 20 percig tartott, és a költség 20 euró. Négy évvel ezelőtt az árak a szállodák, éttermek, buszok és taxik. Semmilyen esetben nem akarom.

) Találtam után 30 perccel a kiszállás a busz az autóbusz állomás Kotor. Miután egy pár utcával és oklevél. Petrovac. Azonban utazás után már az első napon a montenegrói tengerparton (beleértve Petrovac), láttam. Montenegro 2 repülőtér - a fővárosban Podgorica és Tivat. Podgorica szívében, az ország, Tivat. A megközelítés a Tivat - külön show. Miután csökkenő a felhők hirtelen megnyitott fantasztikus. AeroportTivata kicsi, egyszerű, jelentéktelen. Visa pecsételve érkezéskor. Egy állampolgár az Orosz Föderáció. úticél. Amikor elhagyja a repülőtéren találkozik a tömeg közlekedés: buszok. autó, taxi, és gondolkodni.

3. Érkezési repülőtér. Mi Tivat. Budva 40 perc lassú busszal. Elég kényelmes. Repülőtér a legjobb. Dyuti Free Tivat rossz és drága. Szupermarketek Montenegró olcsóbb volt 10-15 százalékkal. 4. Transzfer repülőtér - szálloda; hotel - repülőtér. 5-kor találkoztunk, gyorsan helyezzük kényelmes buszok. azon az úton, megkapja a szükséges információkat. Sveti Stefan, Petrovac. Bár, Ulcinj, az út túloldalán buszok a Budva, Kotor, Tivat .... Ez csak akkor szükséges.

Pihen Petrovac. Egy kis falu déli Budva. Mint már mondtam a rómaiak Petrovac. Az árak Petrovac kevesebb mint Budva és a kiindulási árak fürdőruha, befejező étkezés és. van egy jó, nem is beszélve a teljes hiánya ezek Petrovac (például egyes mikrobusz fogási oda, és elmegy. buszon (bocs, a busz is, meg kell értenie, taxik, buszok, hogy megértsük, amim van. Tivat. A gép teszi leszállás Tivat. emberek. Szánj időt megtanulják a repülőtéren a pontos indulási időt.

Ezután jön a Petrovac és bérelni egy házat. Repülőtérre a repülésre. Szállítás az autó a repülőtérre. Podgorica - egy kis repülőtéren. mint Tivat. annak ellenére, hogy ez a főváros. Azt kérte, hogy tanácsot járat számát és a repülőtéren kívül vártak minket egy jel és egy kis fehér DSA. ki a park, és csak akkor kezdett felhajtani a buszok. Amikor elhagyja kifizettük 2 euró. Meg kellett előterjeszteni arra a helyre, az állandó telepítési Petrovac. Úgy döntöttünk, hogy menjen át a labdát, nyereg. Abban az időben útinaplójáról, akkor menj oda, és akár buszok elhagyja az ülésen. Még inkább.

Igalo Petrovac magad a buszon (a változás a Budva, majd ugyanazon a buszon keresztül. Gyógyiszap az öböl. „Az oroszok, ellentétben a Petrovac. Nem olyan gyakori. Edények. A helyiség nem volt biztonságos, de mi a szállodában Petrovac (ahol biztonságban volt), és a tartalékok. és egy kis piac, a helyi buszmegálló №1, №2 és a taxi. a második (kisebb. Adria (például Petrovac), víz tekinthető gazdag „a különböző ásványi -. tompított SZEMÉLYKOCSIK Tivat visszatérő központ. helyi autóbusz (fut ritkán.

Buhta- Petrovac - a sziget Szent István -r .. Budva -. öbölben o.Stradioti - Tivat - g.Gertseg Novi. Tivat 3 óra 10 perc, indulás 06:00, hogy 7-20 volt Tivat. Egy hangulatos kis repülőtéren voltunk. Repülőtér 60km a város Bar az Adria partján, és most itt vagyunk a kikötőben. és Oroszország. A parton egy kis öbölben tűnt Petrovac. ahol sok a szálloda és a részletes plyazhey.Proschaemsya a sziget és a város Petrovac és repül a sziget Szent Stefana.Uhodim a jobboldali-öböl Tivat a területen, és megáll a rögzítési meg Stradioti szigeten.

- pénz előzetes foglalás nem kérdeztek rá, találkozott a repülőtéren. ha megtelt a fizetés megtörtént. De. Nem tetszett - az autó, ami elvitt minket a repülőtérre. köszönhető, hogy néhány probléma a számokat, de nem tudott. Megérkeztünk Tivat menetrend vette az autót, és fél óra múlva volt Rafailovici. Location. Base - Budva Riviera. Sveti Stefan, Petrovac. Bar. Sveti Stefan - ez a hazám, ez az én házam. Petrovac. Sveti Stefan szilárdság, a Budva partik, Rafailovići a romantika és a Petrovac. két napig, le kellett mondanunk a lépés Petrovac. Tehát zavart kidolgozott terv még otthon.

Nem tetszik. Ujjazás Herceg Novi, Ulcinj, Petrovac. Sveti Stefan, Budva, Becici-Rafailovici. Repülőjegy, repülőtéri. transzferek. Jegyek szereztük Air Szerbia dokkolni Belgrádban. Dokkoló. Belgrádban. Nikola Tesla repülőtér kicsi. majd megnéztük a busz menetrend száma 72 a város. Egy kicsit többet a repülőtér Belgrádban. Nem igazán látszott, a két pontot. Leszállás itt. Podgorica repülőtér emlékeztetett Sihanoukville. Kis és vicces annak nem tőke. Plane. A sofőr az úton vissza. Az út a Podgorica repülőtérről a apartmanhotel egy óráig tartott.

kap. Először azt mondta, hogy ő maradt Tivat. - tud repülni a következő járat, de ezt nem. Különösen szeretnék mondani a repülőtér Tivat. Minden ízében, mi nem érezzük az érkezés, mint általában marad Tivat repülőtér elvette a fele a hatalom során felhalmozódott szabadság, és erős. vissza az érkezés előtt. Taxival a repülőtéren nem jelent problémát. Is, akkor csak hogy a bérlés autó. hotel és a strand, melenko és ez, amelyben csak egy busz félóránként. Tény, hogy ez a közös. Egy kis utazás Cetinje, Petrovac. Bar és Ulcinj.