Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

Azt akarom mondani, a történet a mi kis autotravel ...

Ez úgy történik, hogy a férjem és én egy kicsit korlátozottabb a külföldi utazásaik. Mivel az útlevelet nem vény nélkül katonai azonosító kártyát és megy a sorozóbizottság nem tetszik :)! Ezért van, hogy az elmúlt néhány évben, hogy tölteni szabadságukat valahol a dél-oroszországi, illetve a Krím!

Nos, valóban, egy kis technikai és statisztikai információk:

Ki: Férjével. Vagyok abban a helyzetben, 5 hónap :). Perm.

Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

Minden internetes térképen. valamint navigátorok mutatják az utat a város Szaratov, Samara, Volgograd. Úgy döntöttünk, hogy egy másik útvonalon, annak a ténynek köszönhető, hogy a vélemények ezen az útvonalon nagyon rossz volt úton. Ezért megalapozta az útvonal révén:

Úgy döntöttünk, hogy lassan, célunk nem volt a lehető leghamarabb, hogy elérjük a tengert. Nem akartam, hogy a férje megerőszakolni magam, és áthajtott erő. És én, mint a helyzet, is, nem akar szenvedni! Ezért kezdetben úgy döntöttünk, hogy amint lesz nehéz és elviselhetetlen, hogy menjen, és pihenjen. Ezért úgy döntöttek, hogy hívja a Kazan, megmártózhatnak a vízi vidámpark, tegyen egy sétát a városban. És ha van valami, hogy a lehetőséget, hogy hívja a nagyvárosokban.

Utunk körülbelül 5500 km összesen.

A gép eszik körülbelül 12-14 liter 100 km 92 benzin. Ezért mintegy benz vett mintegy 20 000000. Dörzsöljük.

Kazan érkeztünk valahol 14:00. Elmentünk a vízi park. Sétáltunk a város körül.

Az egyetlen kínos, hogy előfordul velünk Kazan, dobtuk Glushak. Nos, jó, ez történt egy nagy város, szolgáltatások nem probléma, így 20 perc munka és 600 rubelt készpénzben, és már mozog! Az út a Kazan - kegyelem. Meg kell tisztelegni a tatárok, és az utak is kiváló. Csak akkor, ha jön a Kazan a nap folyamán - az összes szörnyű dugók! Mindkét merev alsó kivágás járművezető keres (különösen arcátlan nők). Vigyázni kell, mert tatár zsaruk - ezek kemény, hála Istennek, még nem találkoztam :).

Navigator néha csalóka. Nem tudom milyen okból, de valamilyen oknál fogva a Saransk elvitt minket valamiféle falvak és falvak nem túl kedvező aszfalt burkolás! Mi is megijedt, és ha eltévedtünk! Nos, miután 30 kilométeres, ő hozta nekünk a regionális út. Elfordult Ulyanovsk a Saransk. Ott és töltötte az éjszakát. Csak parkolási felfújt matrac és viszlát!

Reggel Tambov. Elérése előtt Tambov, Voronyezs kapcsolva. Voronyezs terület nem különösebben vzljubili. Te vezetsz az autópályán, a hő 40 országúti Cafe a borzalmas, a lélek sehol. És ez így ment, amíg a Rostov régióban. Ott, végül elmentem a zuhany, nyugalom.

Mellesleg, tekintettel a rendőrök az utakon, nem volt olyan sok. Egyetlen alkalommal, amikor elkapta a Rostov régióban, nem vette észre a kamera, shtrafanuli 500 rubelt.

Ami az úton - az út több vagy kevesebb, DE! A Rosztov régióban sok javítást. Még egyszer állt a dugóban egy órát.

És mi van a Rostov. Úgy döntött, hogy pihenni - moziba. Elmentünk a plázában, vándorol, nézte a filmet, és már este úgy döntött, hogy befejezi az utolsó 400 km a tenger! Valahol kettőkor érkeztünk Vityazevo. Hotelek, persze, mindenki elfoglalt, nos, az ár egy szobában, vagy az ilyen, ez ijesztő! Úgy döntöttünk, hogy lőni három napig. Élő, hogy mit és hogyan! Akár tetszik, akár nem! Keressen egy tisztességes szálloda ( „Aquarius”) 1700 rubel. naponta. 15 percre a strandtól. Közel - rynochek, vásárlási, étkezési!

Természetesen a tengerparton nem túl kellemes. Tengeri zöld. Minden a sárban. Úszni undorító. Egy csomó ember ...

A második napon úgy döntöttek, hogy vezessen egy vad strandon. Fizetni 100 rubelt. naponta, az egészségügy területén a szemétgyűjtő és adja át. Az egyetlen dolog, amit a vad strand érhető el csak terepjáróval. Egy autó nem is érdemes tenni.

Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

Sea egy vad strandon - a szépség! Tiszta, nem iszap. Az emberek 2-3 ember a gép.

Azt mondják, hogy reggel úszni a delfinekkel! Sajnos, ez nem érhette meg. Volt, hogy az éjszakát a tengerparton! Nos, valahogy soha nem hagyta!

Valóban, minden, hogy egy tengerparti nyaralás, akkor nagyon gyorsan unatkozni. Reggel a parton -, akkor az este a szállodában vyalishsya (mint a délutáni, valamit, hogy valahol nagyon forró). Egyél-alvás. Este is hajtották a partra.

Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

Este indul a részeg sprees a nyaralók! Mindent összevetve, ez nem nekünk! Négy napon éltünk Vityazevo. Ezért úgy döntöttünk, hogy menjen vissza. Csak most úgy döntöttünk, hogy menjen vissza, hogy ne ugyanazt az útvonalat követik, de a szabvány által megadott navigátorok: a Krasnodar, Rostov-on-Don, Volgograd, Szaratov, Samara. Csak ebben az esetben azt kell hívni Novorossiysk.

Tól Vityazevo hogy Novorossiya - csak 60km.

A város gyönyörű, a port. Mi sétát a vízparton. Nagyon tetszett!

Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

A vízparton mi rábukkant néhány retro auto show. És mivel mindannyian rajongók a régi iskola gép, akkor természetesen nem tagadja magát az öröm nézni!

A férjem múlik MTV. Olyan nagy, mi is magukkal vittek (a gép tágas). Nagyon érdekes volt, hogy a különböző extrém sportok parkok minden városban. Az egyik legmenőbb parkok és volt Novorossiysk.

És aztán távolabb és távolabb délről. Krasnodar, Rostov-on-Don.

Rosztovban, úgy döntöttünk, hogy tölteni az éjszakát a szálló. Olcsó és kényelmes. Éjszakánként 800 rubelt. két. Tehát, a tanács -, aki megállítja a városokban az éjszakát - Keresi a szálló!

Megálltunk Volgograd. Azt akartam, hogy nézd meg a Mamayev Kurgan. Csak odaértünk, egészen az esti órákban. Tehát nem elég látni a szépséget. Nos, meg kell tisztelegni, egy hatalmas szobor, mondjuk, még jobban, mint a Szabadság-szobor, New York City!

Csak itt az utak nem nagyon tetszett a Volgograd, sőt, ők csak szörnyű. Megy, mint egy daráló!

Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

Nos, valójában több, nem ment minden, ahogy sikerült! Szaratov régió - a város általános nélkül utakon! Az út elviselhetetlen. Még a mi jeep rángatni szörnyű erő! Azt nem értem, hogy az autóipar, ahová az emberek! Sőt, az úton megy 100 km - nincs újratöltés! Általában a Szaratov régióban nem voltak túl jó benyomást.

További - több! Ulyanovsk régió (közelebb van a határ a Tatár Köztársaság) - Pokol Road! Egy érzés, hogy volt egy meteor eső! Ogromennye gödörbe. A sebesség 20 km - már nem gyorsul. Mindez a valahol 30 km-re, amíg odaér a lemezhez Tatár! Csak mozog - az út lesz a paradicsom! Itt megtalálja az összes ugyanaz, mint a tatárok figyeli utakon!

Nos, Kazan is úgy döntött, hogy pihenjen, és menj a vízi park.

Perm Vityazevo (Krasnodar széle) a Nissan Terrano

Nos, nem volt sok az otthoni - 700 km.

By the way, nagyon közel van Kazan retro országúti kávézó. Van egy finom ételek és a régi autók az utcán állni. Kit érdekel - biztos, hogy vessen egy pillantást.

Nos, otthon voltunk már mélyen az éjszakában.

Igen, mi maradt a dél csak 4 nap, megtörve a 5000 km. Ki gondolná, hogy mi vagyunk őrültek, de a célunk nem a tenger - szeretjük, csak hogy menjen ...

Szeretjük az út ... Amikor fáradt a ház, a napi munka hiúság, akarom, hogy csak felvenni, és hagyja, ahol - anélkül, hogy a különbség. A legfontosabb dolog - nem marad túl sokáig egy helyen, és mozgassa!

Hogyan néz ki, semmi sem lehet olyan rossz, ha nem rosszabb.
Ezután a lehetőségek a világ többi része, és talán az igazság ott volt a sárban, hogy mi soha nem találják meg?

Ne fuss egy mesterlövész, die fáradt.

5 hónap és stiralka Terrano sokat! vigyázni!

jó, persze, konzultáltam egy orvos utazás előtt. Nem voltak ellenjavallat. Én jól érzem magam) Érkezéskor csak orvoshoz. Minden rendben van. Az út én közel sem merült.)))

Remek
Az ember, mint a vas üszöggombákkal mozgás nélkül

sötét kép. A ride megfelelően.

Helyes kölyök vezet Nissan
A föld a magas hegyek és az alacsony árakat Lula.

Kacsa, én is kifejtette, hogy a cél nem lehet elérni a tenger gyorsabb. Nem! Mentünk, mint a többi. Miért hajt, mintha megcsípte. Mi csak megy Kaifu). By the way, azt hiszem, a jövőben fog vezetni a másik irányba - Szibéria például, vagy talán még több) Vlad példa)))

A hadsereg küld egy dohányos, akkor az övé, hogy az ember soha nem tudja, hogy a következő utazás önmagában nem megy, és szerencsés))), és van, hogy unatkozni lehet több Lagonaki látogatás, ott vízesések egy hegyi folyó rafting, Guam szurdok krasotischaaaaaa, ugyanazon meleg források. és a levegő. Diesel már leragadt a boldogság))), és a következő Vityazevo több b.utrish, elegáns delfin a nyílt tengeren, és a hely szuper duper.

[Quote = petrstadny] A hadsereg küld egy dohányos, akkor az övé, hogy az ember soha nem tudja, hogy a következő utazás önmagában nem megy, és szerencsés))), és van, hogy unatkozni lehet több Lagonaki látogatás ott vízesések, rafting a hegyi folyó, Guam szurdok krasotischaaaaaa azonos meleg források. és a levegő. Diesel már leragadt a boldogság))), és a következő Vityazevo több b.utrish, elegáns delfin a nyílt tengeren, és a hely szuper duper. [/ Quot
neee a armeyke biztosan nem csinál semmit. mégis kapnak haladékot, nemrég csak át dokumentumokat útlevelet. akkor a baba megszületik, akkor olvassa újra a késés, de már van 1,5 év és 27 év. voennichek és kezek)

[Quote = Panika1612] [quote = petrs tadny]
neee a armeyke biztosan nem csinál semmit. mégis kapnak haladékot, nemrég csak át dokumentumokat útlevelet. akkor a baba megszületik, akkor olvassa újra a késés, de már van 1,5 év és 27 év. és voennichek kézen) [/ quote]
Igen, oké, mennék

Kelet-nyugati irányban

[Quote = Panika1612] [quote = petrs tadny] A hadsereg küld egy dohányos, akkor az övé, hogy az ember soha nem tudja, hogy a következő utazás maga nem megy, és szerencsés))), és van, hogy unatkozni lehet több Lagonaki látogatás, ott vízesések , rafting a hegyi folyó, Guam szurdok krasotischaaaaaa azonos meleg források. és a levegő. Diesel már leragadt a boldogság))), és a következő Vityazevo több b.utrish, elegáns delfin a nyílt tengeren, és a hely szuper duper. [/ Quot
Egy gyermek számára nincs késés, te vagy a mi hazafiatlan.