Autóval Európában 2018-ban, értékelje egy turista sergxp

Autóval Európában 2015-ben, a felülvizsgálat egy turista sergxp

Vízum szerzett a vízumkérelem központ Németországban (€ 35 per vízum túlfizetés 25 euró vízum) 5 napon keresztül. Zöld kártya 14 nap az autó ára 20 euró, 19 euró egészségügyi biztosítást. Tervezett enni magát főzni a szobában voltak vásárolt termékekre. Az étterem nem eszik, „kész” magukat. Mi vegetáriánusok, mert könnyebb) Gyakran eszünk toolko saláták, zöldségek és gyümölcsök.

A4-es úton lengyel - csak egy mese! Szeretem az új utat, a Lengyel menni ezen az úton csak egy izgalom! 2-4 sávok minden néző fenyő (gyakran 2, legalább 3, és 4. csak akkor, ha a pálya áthalad a város). De amikor indulna az autópályán az úton keresztül gorodki- akkor van egy (ritkán kettő) sávot mindkét irányban. Azt akarom mondani, a jelölés Lengyelország útjain - ezek még jobb, mint a német. Úticél az A4-es autópályán is új, nagyon nagy a megakrutymi WC.

Csapadék Lengyelország Autobahn A4

Lengyelország Külvárosi utak

Ébredés lábánál, az Alpok, a kezelt betegtől (reggeli szerepelt) jó német büféasztal, ahol volt egy választás sok vkusnyashek. Nalopavshis Ausztriába ment. A határon a benzinkútnál vásárolt matrica (8,70 euró), beragadt nalobovuhupod tükör és elment. Az én meglepetés benzin ASTRA olcsóbb, mint Németországban 1,18 elleni 1,31 Euro. Az utak hihetetlenül szép, található a hegyek között. Nyaralás célpontok Tresse kivéve nazapravkah nem teljesülnek. Megérkeztek Innsbruck (város lábánál a hegyek), parkoló a központban, és itt mi vár egy kellemes supriz - egy ember, aki hamarosan elhagyja kaptunk egy parkolási jegy, hogy hagyjuk állni 1 chasnoe freebies), amelyhez nagyon hálásak voltak (megtakarítás 2.5 Euro) mentünk fotkatsya.

Ausztriában. Az útvonal Innsbruck - San Leonardo

Ausztria Timmelsjoch alpesi út elején

Ausztriában. Road Timmelsjoch magas alpesi út végig, 1 óra és 20 perc út

Ausztria tetején a közúti Timmelsjoch magas alpesi út

Valahol a 20-00 beszállítási hotel és pizzéria Mantova. (Az első emeleten a pizzéria, és a második - egy jó szoba). A személyzet nem beszél angolul, kivéve egy fiatal pincér, aki beszél nagyon kevés Eng. Segítettem társam, aki tanulni néhány olasz, mielőtt elmész, és a Google Translate)

Vacsora ízletes pizza (8 + Euro 3 Euro válogatás 2 Személyek száma) olcsó költség - 35 Euro. A helyiség vártunk kávé, croissant és kekszek reggel magot.

***
Másnap szombat volt, úgy döntöttünk, hogy utolérjék az alvás egy kicsit, mert felkelt 7:30-08:00. Hagytuk 11 irányába a tenger (17 km-re Pisa). Ingyenes vezeték nélküli lovagolt egy hegyi úton (szintén nagyon fáradt hihetetlen számú CMV fordul)

Autóval Európában 2015-ben, a felülvizsgálat egy turista sergxp

Végül balra 15-00 a tenger (kb 280 km-re volt útvonal) azonnal elment fürdeni (a szálloda 50 km tovább). A tenger nagyon klassz, körülbelül 22-23 ° C, 24-25 ° C és a levegő volt a kis felhő, amely rendszeresen rejtve V

Olaszországban. Végül mi a tenger.

Prokupavshis és pihent a megtett út Pisa Noize Gluck navigátor azonnal tegye a szállodában (Tower megy nézni később) Talált hotel ő az első sorban 200 m-re a tengertől. Szoba - a legtágasabb minden, amit találkoznak előtt. Ez a stúdió a négyzetek 30-40 nagy ágy, kanapé, falak, konyha, erkély tengerre néző (a tenger nem látható, mert a 2. emeleten és a fák az út túloldalán megakadályozta). Az egyetlen dolog, ami rasstroilo- wi-fi csak dolgozott, az 1. emeleten.

Hotel Orchidea Marina Tirrenia, Olaszország

Ez már 20 órakor mentünk sétálni, hogy a strand, fogott egy nagyon szép naplemente. A strand nagyon hosszú, sárga homok rostált tiszta. A tenger nyugodt, tiszta hullámok szinte nem volt.

Olaszországban. Este strand. Tirrenia

Este úgy döntöttünk poehatv Pisa megjelenés torony esemény élő, valamint a város Lucca óváros megjelenés. Tower, mint a régi város Pisa kicsi. Régi város Lucca több, mint ő a magas falak (alig parkol, teltházas). A turisták, és volt egy csomó pont. Ahogy Lucca találkozott értékesítési felvonulást dob ​​öltözött régi ruhák, nagyon hangulatos.

Olaszország pisai ferde torony!

Olaszország Lucca óváros

Másnap reggel ment 100 km-re délre, a tengerparton városok között Putone és Follonica.

Olaszország Prebrezhnaya út

Elmentünk az egyik legjobb strandok Olaszországban - a part Carlo Violina, amely a közelében található a falu Puntone a parkerdőben. Ahhoz, hogy meg kellett parkolt egy olyan területen, ahol a különleges parkoló (szezonban költségek 3 euró személygépkocsik, és most ingyen), és ebből a parkolótól gyalog kb 10-15 perc az erdőben. Beach csak egy mesés, mint a trópusi szigetekre.

Hotel I Tusci Penton, Olaszország

újra mentünk samogu reggel a strand a másnap reggel:

Vásárolt akár 14 órán keresztül, akkor megégett egy kicsit (sütöttem fenék) ipoehali Rómában! Az út mintegy 300 km.

Megérkeztünk az esti órákban 19 telepedett egy lakást, amely keresztül történik a foglalás, vagy inkább az egyik szoba) 40 Euro sütik és kávé reggelire.

Megérkeztünk a hotel, vagy inkább egy lakóautó (14 km-re Firenze). Szerencsések voltunk, hogy retsepshen még nyitva volt. Mi volt a ház 37 euró, és lefeküdtem) Az első alkalommal alszik egy lakóautó. tetszett. Elmentem a házba, és csak a természet! Beauty! Sajnáltam, amikor hideg volt és későn. Jól és olcsó :)

Olaszország Kemping Internazionale Firenze, Firenze

Másnap reggel volt egy nagyon hosszú perezdochka Bécs (850 km). Azt fogja mondani, egy kicsit ozapravkah Olaszországban. Ezek nagyon kicsi, és a legtöbb a munka akár 19-00 órán keresztül, és miután - samoobluzhivanie. Vstavlyaeshkupyury vagy kártya platisokvuyu vavtomat izapravlyaesh az összeget. Self-dressing 5-10 centtel olcsóbb. Amikor utazik úgy döntött, hogy tankolni, én vezettem a benzinkút önálló teljesítő szolgáltatásokat. Felekezetek gép nem fogadta el, helyezze be a kártyát, és amikor prifigel srazuzablokiroval 100 euró. Ez tankolt 12 Euro, és kiadott egy csekket 12 Euro. Később az úgynevezett bank, azt mondta, hogy a felszámított összeg 100 euró. Később a nyilatkozat pokarte látta, hogy leírták helyesen. Huhh. Egy gondolat jutott 90 Euro. Takchto Legyen óvatos, ne hagyja, hogy ez a benzinkutak svoikarty)

Az első 100 km az út megy át a hegyen, és az út nagyon kanyargós, a sebesség nem több, mint 50 km / h, nagyon fáradt a szerpentin + több esőt. Úton a szupermarketben zaezali fukarkodik:

Olaszország élelmiszerárak

Kaptunk nagyon fáradt órát egy szállodában 30 km-re Bécstől, 21 órán Simpatinchy modern otelchik út mentén. EUR / éj 40. Minden szálloda volt látni akarom, ingyenes parkolás és internet-hozzáférés szükséges.

Hotel Motel Verde, SchöNau an der Triesting, Ausztria

Másnap reggel megvárta az utolsó pont a mi autotravel - Bécs. Tetszett a város sok szép épületek és parkok a város központjában, a zöld gyepen, hogy a laikusok (Németországban is, így volt a parkban). Machine központjában helyezkedik el az állítólagos nabesplatnoy parkoló, mint én bylochen meglepett. Parkolás jele nem volt INE-t tiltó táblák is. De visszajött 4 órával később talált az első kártyát a parkolási jegyet neoplozhennom helye az összeg 36 euró. Amit sikeresen zárta csavart. Más országokban sehol neshtrafovaligde túllépte a parkolójegyet időben.

Autóval Európában 2015-ben, a felülvizsgálat egy turista sergxp

Ausztria Bécs, a park közelében, a városháza

Miután sétálnak át a város 3-4 órás hazamentünk Szlovákiában. Matrica döntött, hogy nem vesz és a meghajtó szabad autópályák látni városok és falvak Szlovákiában. Ez bylamoya a legnagyobb hiba az utazás. Prostoadskie 300 km mentünk 6 óra (.). Kétsávos úton, lassú, sok falu és sok közülük rendőrök utolérjék azokat prevyshaetpolozhennye 50 km / h. Sehol nem láttam annyi rendőr mint itt. Hogy Lengyelország még mindig normális. Szlovákia úgy néz ki, mint Ukrajna, mint Európában. Van, hogy a kérdés az Európa legmagasabb európai setimagazinov (Lidl) és salátaöntetek. Az utak normál állapotban, nem új, de anélkül, hogy gödrök. Tovább megölték Szlovákiában DUGASZOKAT! Mi prostoyaliv forgalom miatt a javítás (ha a fedél 1 csík, majd a második lámpánál megy át sejt egy időben) valószínűleg 1,5 órán át. Soha nem vagyunk annyira nem kap a közlekedési dugók, ez csak nehéz. Nem ajánlom senkinek, hogy menjen a szabad utak Szlovákiában! Lásd semmi, és elveszít egy csomó időt és helyes.

Szlovákiában a közúti ingyenes

21 órán át, végül elment a lengyel autópálya (mely öröm volt -Szóval!), És olyan sebességgel 120-140 km / h ment az ukrán határ (350 km). Mi érkezett a reggel, majd vártunk más betegség. Nem csak, hogy a sor annyira izmos ez is szinte nem mozdult. Röviden, mi állt Napolsky átnyúló 07:00. Ez írástudó! Korábban, a maximális volt 1,5-3 óra. Ukrán határ ment nagyon gyorsan. Nenavizhupolskih szokások! Folyamatosan ásni engem fogott elégtelen fiatal lányok, és dolgoznak, pont lassan (ha povezetpopast ezen változás). Valószínűleg minden reflexek gátolja éjjel. Mi maradt a vámhatóság csak 8 órakor. 16-17 óra haza Kijevbe. Hurrá! Örülök, hogy jöjjön haza!)))

- 13 napon meglátogattuk 13 városban