Viktor Chistyakov

Victor Chistyakov (parodista, meghalt egy repülőgép-szerencsétlenségben május 18, 1972).

Chistyakov halt meg a felszálló pályája. A '70 -es évek elején még nem volt az országban parodista, aki ilyen hatalmas sikert aratott a közönség, mint Victor Chistyakov. Főleg az emberek szeretik a paródia a popsztárok nők: Ljudmila Georgijevna Zikina Claudia Shulzhenko, Valentin Tolkunova, Nina Szazonovot Olga Voroneţi, stb) .. A halálának körülményei a következők.

Május 18-án 10:38 Viktor Chistyakov kellett volna repülni Kharkiv az ünneplés a 25. évfordulója a helyi operett. Azonban két okból: az a tény, hogy ezen az éjszakán lefeküdt körülbelül hajnali négy (vendége volt a költő Jurij Entin majd haza egy hosszú ideje, hogy írja alá a képeket a rajongók), és az ő szokása mindenütt végén, volt ma reggel aludtam a szokásosnál hosszabb ideig, és amikor felkeltem, rájöttem, hogy túl késő. Úgy döntöttem, hogy repülni a következő járat. Ez azért volt lehetséges, mert a koncert nevezték az este. Azonban a feleségem adott neki egy hisztit, és eltörte a házból, még borotvált, és a reggelit. Még csak nem is volt ideje, hogy hagyja abba a Entin meg Balaklava Avenue (bár ez volt a módja, hogy Vnukovo) elvenni tőlük a sötét szemüveget, elfelejtett előtti napon. De a gépen, még mindig volt ideje, és csak azért, mert a pilóták sokáig rendezni a dolgokat az ő vezetésével, hajlandó repülni egy repülőgép, amely arra szolgált idejük a járatot. Ugyanakkor a pilóták sikerült meggyőzni, azt mondták, ez a Harkov repülőgépek, hogy túlszárnyalni azt Kharkiv, és tegye a vicc.

Emlékeztet Jurij Entin, „mondtam neki:” Gyere, fizetek! Csak nem repülnek, mert te csak magad kimerült. Nem lehet a végtelenségig csinálni ugyanazt, különösen azért, mert annyira nehéz. Készüljön fel az animált szerepek, beszéljünk ismét csendesen, minden felhajtás nélkül, érdemes gondolni Charley nénje (ez a teljesítmény megy, hogy különleges „alatt Chistyakov” a színházban Gogol -. FR), és általában lehetetlen, hogy egy több koncertet !”. Még azt is megfenyegette! És megesküdött nekem, akkor, hogy ez lesz az utolsó alkalom, hogy a több nem fog repülni, most meg kell keresni egy kicsit ...

Mivel Victor megígérte nekünk, hogy vegye pontot, akkor felkelt reggel kilenckor. Öntött kávé (erős kávé, akit szeretett, olyan volt, mint egy drog, ő mindig ivott, és soha nem volt ideje enni reggeli), készített néhány szendvicset Victor uzsonna útközben. Vártunk. Tíz órakor - ez nem az. Rang Natasha, aki azt mondta, hogy valószínűleg, elkésett, mert aludt, felkelt későn reggeliztünk, kiugrott, és rohant a repülőtérre, „nem tudom, van ideje, vagy nem, de véleményem szerint, nem volt ideje” - Natasha mondta.

Nos, én nem -, így nem volt ideje. Beletelt egy kis időbe, tizenkét óra - egy óra hívott minket, „Strange! Nem értem! Most kaptam egy hívást a Harkovban és azt mondták, hogy a gép nem földet, mint hogy a Viti nem ". Felhívta a utazásszervezők. Erre azt mondta, hogy ha ő késett, akkor a legvalószínűbb, repül egy repülőgép. Azt hittem, hogy mindez ostobaság, nem tulajdonítanak jelentőséget. De egy idő után Natasha újra hívott, és azt mondta, hogy mindez nagyon gyanús, ő ismét Harkov hívott és azt mondta, hogy nem csak Victor, de az összes többi művész, aki már várja, nem érkezett meg. Úgy éreztük, a hangjában riasztó, leültünk az autó, és rohant. Elkezdtünk gondolkodni, hogy mit tegyen, hova hívják? Úgy tűnt, Khazanov. Valaki elmagyarázta nekünk, hogy meg kell hívni a repülőtérre, és azt mondják a kód mondatot: „Vannak olyan megjegyzések a repülés?”. Akkor azt mondták, hogy a megjegyzések. Elkezdtük a pánik. Mindannyian úgy éreztük gonoszt. Hamarosan azt jelentették, hogy a gép lezuhant ... "

Érdemes megjegyezni, hogy ezek a túrák voltak repülni számos népszerű művészek - Jevgenyij Petrosyan, Lev Leshchenko, és mások, de ezek különböző okok miatt maradt Moszkvában. Például Leshchenko nem esik, mert a televízió és rádió, ami nem hadd menjen Harkov, tekintettel a részvétel a kreatív este a költő Lev Oshanina. De az öt zenész Zenekarának a síkban, és leült. És voltak törve. Aztán Leshchenko, volt még egy misztikus történet. Ő a banda nem volt trombitás és az egyik zenész - Michael Wisniewski - ígérte, hogy megtalálják az igazit. És találtam meg Utyosov zenekar, amely május 18 volt repülni Moszkva egy túra. Trombitás igazán jött, de még aznap elment a boltba, a kenyér és a partra a kerekek egy trolibusz. És ebben a pillanatban a város orosz Lozovaja, ami 18 km-re Harkov, ő lezuhant repülőgép, amelyben repült Michael Wisniewski és négy zenész a zenekar Leshchenko. Ezeket mind eltemetve azonos temetőben - a Kuzminskiy, mi mást is a történet előre.

A hivatalos verzió a halál oka a repülőgép AN-10 lett a „fém fáradtság” (emlékszünk, hogy a pilóták nem volt hajlandó repülni, mert a rongálódás): a levegőben a gép jött ki először az egyik szárnya, majd a másikat. A baleset helyszínén, sőt maga jött a tervező az Antonov repülőgépek és személyesen ellenőrizte, hogy az adott autó már régen elrepült az életed.

Az első, hogy a baleset helyszínén van ott az erdész. Aztán azt mondta nekem, hogy az a hely, a baleset egy szörnyű látvány. Az emberek szinte semmi sem maradt, túlélte csak egyetlen szervezet - tartozott a csecsemőt. katonai megérkezett gyorsan betöltődik minden marad cink tárolóedények és elvitték. Feleség Chistyakov Natalia Aeroflot képviselői átadta a halotti bizonyítványt, ahol ez volt írva, hogy a férje halála volt az eredménye, kiterjedt trauma, hogy a pusztítás a szervezetben. Kiadott 300 rubelt biztosítás (míg az összes utas a járat fizettek 25 cent prémium). Még Natalia adott útlevélképet férjével, aki túlélte - ez csak kismértékben égett élek és a közepén, mintha a golyó telt el. Az útlevél maga vette.

B. Chistyakov eltemetve Leningrádban.