Az éjszaka az esküvő előtt! Előfordult, hogy jól aludt éjjel, vagy lépjünk a fejét egy jövőbeni esemény

Rossz alvás, mind az idegeket volt a reggel volt egy olyan érzésem, mintha az általános nem megy.

Aludtam finom, erős és édes)
Az esküvőnk volt Görögországban. Azon a napon, mielőtt az esküvő, már autóval megtett egy fotózásra tervezett útvonal, látott minden szépségét, voltunk ragadtatva. Megérkeztünk a szállodában, megvacsoráztunk, vette a pezsgős üvegek és a vendégek ment a tengerbe. Alábbhagyott a tenger partjai közelében meleg vízben, és nézi a naplementét, kortyolgatva pezsgőt és megosztották benyomásaikat az előző nap.

Elaludt azonnal, mint egy napló), de korán kelt, mielőtt bárki más. Egy kicsit aggódom. Lement reggelizni, és emlékszem ül egy csésze kávét a medence, élvezve a hegyek, a tiszta ég, repülőgépek, elhaladt a vendégek és a személyzet, és minden gratuláltak, és arra ösztönözte (a szálloda kicsi volt, mindenki tudta, hogy a mi esküvői) és gondolat ez talán a legszebb reggel, ami lehet a menyasszony)), akkor kezdett felzárkózni a reggeli a rokonok, barátok, férj), ittunk egy koktélt, úszni a medencében, és mentem, hogy felkészüljenek a érkezése egy sminkes.
Én minden évben, így férjhez

Igen, mi tetszik és mi volt ideges nyilvántartásba az anyakönyvi hivatal volt előestéjén a lakoma. és festés előtt, és mielőtt a lakoma nyugodt volt, mint egy óriáskígyó, és jól aludt

10:00 aludt jól a sorban.
Előestéjén ment a fürdő a masszázs, hogy egy meleg fürdő esszenciális olajokkal.
Felébredtem reggel 9 hozta reggeli voltam a szállodában.
10 jött művész és fotós.

Nagyon rossz, és az egész ronda esküvő

Kisun. 3/27/15 09:45 (válasz: Cyborg.78)

Cyborg.78 írta (a): Emlékszem, hogy éjjel, minden kezelt két szép részeg lányok ágyba aludni, ettem egy salátát paradicsommal.

_______
Boldogság - egy nagy mozaik, amely készült az egész életet a kis darabokra - boldogság kitörése.

4 óra alvás! Azt akartam, hogy este a barátnőmmel jött inni egy kis bort, hogy nyugodt, de senki sem tudott! Itt vagyok egyedül. A razdumkah dobált és a fordulás az ágyban, és a férjem szerelmes sms írás! Később a reggel, amikor megtudta, hogy ő és a barátai ittak sört, amíg két reggel! Eh ..

Szinte nem alszik. Mintegy 3 ágyas, állt pol6.
A barátnője texted éjfélkor, ő is volt nervyak
Én általában egy rajongó ideges. plusz nagyon aggódik a mi esküvői tánc, nem úgy, mint nakosyachit)))))
De el kell mondanom, hogy amint megérkeztünk az anyakönyvvezető az izgalom eltűnt, éppen ellenkezőleg, hogy könnyű volt, nyugodt és vidám. Az étteremben minden ment gond nélkül. Mindent egybevetve, ez volt a mi nap, a nyaralás. Mi sooooo hűvös járt))))))), így jobb, ha ideges az esküvő előtt, mint ezen a napon

Aludtam, mint a bunda. nulla érzelem, akkor hogyan kell elemezni, kiderült, hogy nem hisz a valóságban a helyzet, hanem az asztalnál ül, egy esküvő, kerestem a menyasszony és a vőlegény

Lay 11 órás alvás és felébredt a 6 vagy 7 óra)))

Nem aludtam jól. Nem kell aggódnia semmi, és nem hiszem, de aludni még mindig nem volt képes. Óra aludt 4. Van előtt mindig fontos események (

békésen aludt a karjaiban férje))))) nem sok ideges csak ruha Up)