Zocklet Beach Nyachangban, Vietnamban a tippünk

Elmentünk, miután meglátogattunk egy igazán mennyei Bai Zai strandot. Talán ezért Zocklet egyáltalán nem szeretett minket. Ha nincs összehasonlítás, akkor a tengerpart paradicsomnak tűnhet: a víz itt kék és átlátszó, a homok pedig kicsi és fehér. Csak itt van egy csomó csomag és egyéb törmelék a vízben és a tengerparton minden zsákmány.

Természetesen a strand nagyon szép: hegyek, kék tenger és pálmafák. A Nha Trang-i Állatkert fotója valóban lenyűgöző.

És sok mindenféle kagyló és rák van: míg Vanya és én egy kastélyt építettünk a tengerparton, tíz apró rákot kavartunk a különböző kagylóházakban.

Zocklet Beach Nyachangban, Vietnamban a tippünk

A homok a tengerparton olyan kicsi és sűrű, hogy biztonságosan kerékpározhat, nem csak kerékpáron, de valószínűleg kerékpáron is.

A strand Zoklet nagyon kicsi, de a víz meleg. Valószínűleg alacsony dagályban érkeztünk ide, mert a bóják, általában a normális mélységre utalva, szabadon lehetett járni.

Ezen a tengerparton számos szálloda található, mint például a White Sands Doclet Resort. amelyben honfitársaink nagyon szeretik az ülepedést. Valószínűleg jó napot élni egy tengerparti bungalóban. De esténként semmi köze nincs ehhez a helyhez, csak egy falu. és egy nagyon kis falu, ahol nincs helye.

Olvassa el a 8 legolcsóbb Nha Trang szállodát is - itt.

De lehetséges, hogy egy fotózást szervezzen a parton, kiderül szépen, de nem látsz szemetet.

Zocklet Beach Nyachangban, Vietnamban a tippünk

A második alkalommal a Zocklet látogatása sokkal kellemesebb volt. Ha az első alkalommal mentünk a jobb oldalon a strand, ahol nincsenek emberek, de az árcédulák az ágy, így a szállodák magas, akkor a második alkalommal voltunk a központban, lejött a kávézó, ami történik, megérkezett a tengerparton. Itt a helyzet más: két napernyő az esernyőhöz csak 80 000 dong, és két ruhadarab az esernyőkhöz - csak 50 000 dong.

Szerencsére másodszor is hozzánk és tisztasággal: a tengerparton és a vízben nem volt törmelék, a homok pedig fehér és nagyon kellemes volt.

Az apa és a lánya a halászathoz tengeren mennek

Mindenféle tevékenységet gyakran a parton tartanak. Tanúi voltunk egy vidám vietnami csapatépítésnek. A csapatépítés versenye vicces, nem is gondolhatunk ilyenekre:

Zocklet Beach Nyachangban, Vietnamban a tippünk

És még mindig a Zoclet nagyon gyakran szervez ünnepélyes esküvõk, õrületesen szépnek látszanak:

Felkészülés az újonc Huy Nguen és Le Chi ünnepségére

A Zocklet két látogatása és ismerősök különböző véleményei alapján arra a következtetésre jutottunk, hogy egyszer sem. Zoklet eltérő lehet, mivel ez felel meg az Ön számára függ az időjárási viszonyok (felhős időjárás Beach Doclet néz ki, szürke és érdektelen), áram (ők hozzák a szemetet Zokleta partján), és természetesen, az évszaktól (télen ide gyakran felhős és fúj erős szél).

Hogyan juthat el a Zoclet strandtól Nha Trangból

Nha Trang városi busz menetrend a Zoklet számára:

Zocklet Beach Nyachangban, Vietnamban a tippünk

A Zocklet tengerpartján taxival érhetsz el - ez 500-nak fog kerülni 000 dong egy irányban.

[Fontos] Megfigyeltük kellemetlen helyzet, amikor a vietnami volt hajlandó ülni a buszon hölgy egy kis kutya, Chihuahua hua. Azt mondták, hogy a busz csak akkor fog menni, ha a kutya a csomagtérben van. A hostess megdöbbentette ezt az ajánlatot, és inkább taxival. Kenőpénzt, és felajánlja, hogy fizetni egy kutya kettős jegy árának nem segít, hogy azok, akik utazni háziállat, meg kell szem előtt tartani, az a hozzáállás a vietnami a négylábú házi kedvencek. [/ Fontos]

Az út mentén nagyon gyönyörű kilátás nyílik, sok sós területet átmentünk, felejthetetlen látványt láttunk hatalmas sós halom sört.