Útvonal - Krasnodar - újjászületés - mennydörgő kapu - thab - újonnan alapított - pshada - Krasnodar

Kezdek, amikor mindig ilyen történeteket kezdek:
Kitűnő napsütéses napot adtak ki, és ...

Két patkó, egy nagy kerékkel és egy csörlővel és az enyémmel, amely a csatorna részeként csak egy légzőcső jelenlétében különbözött, és két ködlámpa a tetőn haladt előre.

Kaland kezdődött azzal, hogy a vezetés 50 kilométerre, lovaglás a Hot Key területén előállított fogások a kerék csap, és hogyan gonosz nem haydzhezhka ... eredményeként sok gyötrelem az emelkedés a mezők vosmerochnym egy jack, az abroncs az kopasz pótkerék, stb .
Hajóra mentünk, forróan megálltunk a sharashmontazh-ban, megállítottunk egy kereket, továbbhaladtunk.

Továbbá 110 kilométeres távolság volt a falu felé vezető úton, gyönyörű neve Revival.
Driving eseménytelen volt és a kaland, elérve a n. Revival, meg kellett találni az áhított kilépés az autópálya a hegyek mászni rajta, hogy a vár romjaihoz „Storm Gate”.
Ugyanakkor, megtalálva a kincses ösvényt, elkezdtük felmászni a hegyekre. Félúton az úton jöttünk egy képzeletbeli nevű Alexander, aki végül elmondta nekünk, és megmutatta nekünk az összes helyi látnivalók.
Búcsúzott Alexanderért, magukra a "viharos kapukra" költöztek. Szépség, nagyon barátságos barátaim. Nem tudtam, hogy a régióban olyan tájak vannak.
Miután látta a gyönyörű tájakat, a következő célokat tűzték ki:
- Nézd meg a rakétaelhárító rendszer "golyóit"
- Látogassa meg a Thab tetején lévő megfigyelő fedélzetet
- menj le a "Novosad" -ba, és ott töltsd az éjszakát

Még a "viharos kapuk" kilépésénél is, az előkészített nyikánál rosszabb volt a "húzni" a dombra. nem érte el a "labdákat" egy kilométerből, hogy megáll, és nem hajlandó felszámolni. Tisztítjuk a szénhidrátot (gondoltuk, hogy az ok benne), nem segít. Megtudjuk, hogy a halott gyújtótekercs mindenért hibás. Visszatérünk egy mezőre vissza a viharos, ott a helyi lakosok teljesen ingyen, találunk egy tekercs, tetőfedő Oise, tetőfedő shisharik, amelyekre nagyon hálásak! Ennek eredményeként a második mezőt felszámolták! de mindezek a manipulációk túl sok időt vettek igénybe, és úgy döntöttek, hogy az éjszakát az első megfelelő alkalmas tisztán tartják.

Másnap reggel nem volt olyan sikeres, a köd lefedte a szépségeket.
A Thab tetejére felmászottunk egy gyönyörű panorámát látni, de a köd kicsit elrontotta a terveinket. A láthatóság körülbelül 30-50 méter volt.
Ezután nagyon érdekes leszármazás a "kolostorok" menedékhelyén.
Az első meredek leereszkedés után rájöttünk, hogy a "visszatérés nélküli pont" nemrég telt el, mert egyszerűen fizikailag lehetetlen volt visszatérni a tőzsdéembe.
Aztán volt egy csomó érdekes hely, ahol szó szerint fel kellett másznia egy autót sziklákra, sárkányokra és rutára.

Mielőtt a kolostort, ostobán nyomja meg a jobb oldalon, egy nagy pocsolya trágyával, a gép lógott a „klasszikus diagonalke” van eltávolítjuk csörlővel egy második gépet.
Kolostorok - kiderült, hogy elég nagy hely több ház, egy tó és növényi kertek. Azonnal volt egy halom oázis, és más harci járművek.
Csak a kolostorok elhagyása után, a kész előkészített mező előtt, sikerült rendezni a pályán, és majdnem felborult, a haszon rendben volt.

A leereszkedés a kolostor nem kevésbé volt érdekes, és a fajta futott be a kanyon a folyó, ahol a magunk módján sokszor vannak kis zuhatag, és egyszer még egy kis vízesés, Venue 1,5 méterre, ahol voltunk, hogy menjen le.

Miután kicsit többet vezetett, az előkészített mező úgy döntött, 4 túl sok forrást hagy maga után, és úgy döntött, hogy megszabadul egytől. Ismét az agóniát a mező nyolcszoros emelésével ... a rugót visszahelyezzük.

Egy idő után elkaptuk az UAZ-okat, amelyeket láttunk az ébredésen, és a farokra akasztottunk. Hirtelen az oszlop emelkedett. Kiderült, hogy meglehetősen meredek emelkedés volt előtte. Felmásztam az utolsó. Úgy döntöttem, hogy nem trivialize, gáz a padlóra, és ment ... Mindenki meglepetésére, én Nosztka nagyon fényesen repült ezen a pályán a pálya, és beleesett csak a végén. 10 perc munkát ásóval (végül ott maradt), és az autó ismét úton van.

Oise elment, ismét két autó maradt.

Néhány kilométernyi süllyedés rendetlen volt, és itt a következő fordulóban, úgy tűnt, a régóta várt folyó. Popeye. Ez azt jelentette, hogy nagyon kevés maradt Novosadovoye-ra.

Miután átlépte a folyót, az útvonal a folyó mentén futott. Az egyik látszólag áthatolhatatlan helyen találtam egy "kitérőt". Az első csaló átcsúszott ezen a helyen, de nem láttam ... örömmel, hogy én voltam a legokosabb, megtaláltam a könnyed utat, megfordultam, és úgy döntöttem, hogy megkerülem a kitérőt. Körülbelül félúton utazva szorosan leültem a hidakra, ami teljesen ártalmatlan helynek tűnt nekem. Egy második mező érkezett, és kihúzta.

Továbbá, miután meghallgatták a "sürgős javaslatokat", hogy a jövőben nem érdemes megtenni, tovább költöztek.

És itt van, "Jeep Mecca", ahogy az egyik barátom felhívta. A "NEW SAD" feliratú plakát. Fénykép a memóriára, és még inkább a Dima Danilevich látogatására. Kóstolja meg márkás italjait, mint a kávé, a vermut, az absint, a klibnichka stb. (minden meglehetősen erős)
sokat fizetett, és miután megvásárolta a tartalékot, átköltöztünk az éjszakai kiadás helyére. Néhány száz méterre Novosadtól meglehetősen nagy gömböcskék voltak.

Másnap reggel tiszta volt. Hajnalig elmentünk ... majdnem ebédelni hagyni.) A másik út ismét a folyó mentén haladt, tömeges gátokkal. Az út gond nélkül volt. Nincs semmi különleges leírni. kivéve egy egyedülálló érdekes esetet. Az egyik pályán egy pár autót láttunk, UAZ PATRIOT-ot és ... figyelmet ... VAZ 2109-et! Amint kilencre emelkedett, abban az időben rejtély volt. Amint később megtudtam, a Nivovszkij pályán kilencvenes kerék hajtott. És ahogy később kiderült, FACTORY volt! VAZ 210934

A következő rendeltetési hely Pshada volt.
Minden probléma és incidens nélkül érkeztünk.
Pshada ... az út ... a hazafelé ...
A környéken. Moldovanovka, elmentem, és a második autó megállt a legközelebbi kávézóban.
Útközben az előkészített nyakához ismét megindultak a problémák.
Ahogy később kiderült, elkezdte a hátsó tengely bal oldalán elhelyezett csapágyat. a probléma megszűnt a közeljövőben.
Több tíz kilométer után már a Krasznodar városa bejáratánál ismét elakadt a csapágy, csak elöl, az agyon. a probléma megszűnt érkezéskor.

Ez olyan csodálatos utazás volt.

Lehet, hogy az emberek megbocsátanak nekem, hogy elolvastam ezt a jelentést a szótagomért, mert ez az első ilyen bejegyzés.

PS - egy kis kép, később adok hozzá.

Vízesés, amely ki kellett szállnia. Élő sokkal jobban nézett ki ...