Stalida crit

Hol? Ennek eredményeképpen a férjem és én választottunk Kréta és Ciprus között. De miután elolvastad, mit látsz. Itt jöttek az útvonalak összeállításának és Kréta tanulmányozásának hónapjai. Köszönöm ezt a helyet és az embereket, akik nekem vannak. már a gépen. 3 óra és 30 perc, és ez HE CRIT. Gyorsan átjutott az irányítás, eleget tettünk nekünk. a strand nem ment. Este Stalida körül sétáltunk, és megpróbáltuk emlékezni a vakációnk minden második napján. majd Stalidában ízletes görög ételeket kerestek, őrülten gyönyörű kilátással mentünk a kocsmába. amely a görög italok relaxációjának és kóstolásának helyévé vált, és borokat itatott a Stalidában!

az Ön választása és a pihenés fejlődik, és hihetetlen izgalmat és vágyat fog felkelteni Krétára sokszor. a pékségektől, a fagylalttól, a süteményektől. Stalida nem áthalad. A Iraklis - családi tulajdonban lévő szálloda (Kréta A hotel a tenger -. Nem kizáró messze természetesen Stalida még második sor - .. Ez majdnem ott van, hogy külön utakra Kréta, könnyen és csinálni, hogy Stalida autó nélkül 12 .. - 14 - van 8-9 euró, joghurtok 1,5 euró olcsóbb Nutela 4,2 euró Stalida amikor jelölték Malia Stalida beleütközött egy jó üzlet „Vassilis”, a tulajdonos a lépés arra utal ..

Tehát, első dolog az első. Kréta sokáig hívott bennünket, felidézve valami vonzó, feltérképezhetetlenül. vannak a legdrágább szállodák Kréta. Körbejártuk Eloundát és elmentünk a szállodába. Este. - Még mindig nem Kréta északi oldalán van. kiderült, hogy a szél nem fúj a partra. minden, hogy ez nem a legészakibb város Kréta. hanem egész Európában is. Nem tudom, hogy ilyen-e vagy sem. a nap első felében, és ebéd után pihenjen a Malia Stalida gyönyörű homokos strandjain. aki élvezni akarja. de nem zajos éjszaka. választotta a Stalidát - a másik az irányba.

A "fiatal harcos" pályafutása, hogy eljusson a Kréta Santorini felé. "Függetlenül a Santorini szigetén Kréta szigetén". mert Santoriniban kétszer voltam. volt a harmadik látogatásunk Kréthében. így már volt némi információ Kréta és Santorini. 10 nap pihenni Kréta. A krétai helyet Stalida választotta. Ez a hely ismerős. két nappal a krétai érkezés után. Már tudtam, hogy Santoriniban milyen különleges árat kínálnak. jegyeket vásárolni Kréta érkezéskor ugyanazon Stalida bármely utazási irodájában. de senki sem garantált.

fotók, amelyek Stalida -Maliya területére támaszkodtak Kréta első útjára, elégedett voltam. (amennyire csak lehetséges, természetesen ezen a területen Kréta), a kő hiánya az alján, amit lehet. Útközben a part mentén a Stalida és Malia a MaliyuStalida - milyen mértékű „greenness” a központban és a fő „sétány” Stalida Nézni Stalida és Malia más oldalról, akkor mászni a hegyet a „bolgár út”.

aki visszatért Stalidától. Részletesen kéri. repülünk Daedalus és Ikara - Kréta szigetére. Kivéve a tengert. a Malia város határán és Stalida faluban (más néven Stalis). Egyszerre. közvetlenül a partról indult. Leültek. Itt vagyunk Crete-ban. Nem volt gond a találkozón, nem volt csomag. valahogy undorodva ... Aztán sokat utaztunk Kréta felett. a parton volt a Wai, amelyről híres volt. A Goetz és a Suzuki Jimmy Kréta legnépszerűbb gépe. Ők leginkább ott vannak. Automatikus gépek - drágábbak. vettünk egy útmutatót Kréta számára az orosz nyelvre. Már ott voltak ott.

Kréta fia nélkül, autó nélkül. Tehát a második osztálytársak közül kettő édesanyjaival Kréthába ment. És mégis eljut Moszkvába. A mi. A krétai fogadó ország a Millenium Travel. Az útmutató Alain. Minden rájuk világos. mindig kötélen és ruhákon. Nem lehet sehol vásárolni őket Stalidában, mint a gombok, a szálak és a másik. az egyetlen ilyen fajta a Stalidában. A tengerparton áll a dobogóra. és figyeljük a gyerekeket a medencében. Tekintettel arra, hogy Kréta gyakran hullámok, ez nagyon jó. Ebben.

Koni village hotel 3 *, Kréta. Görögországban. többnyire Nyugat-Kréta volt. a keleti pedig velünk maradt. maradjon a Stalidában. nézett. nem a falu parti részében, hanem a Heraklion-Stalida-Malia-Agios-Nikolaus úton, az utazási idő alatt. nincs jó strand. És bocsásson meg amatőr Stalida. Nem tetszett ez a hely. Túl sok. tetszett, nagyon alkalmas utazni keleti Kréta és pihenni az utazások között.

Szeretném elmondani a többieket Kréta-ban. ahol csodálatosan május közepén töltöttem egy hetet. A második évben megyek. Szükségem volt egy csendes helyre, és úgy döntöttem, hogy megállok a Stalidában. ahol nincs olyan diszkó, amely híres a szomszédos. Stalida Stalida valóban nagyon csendes és kellemes hely volt. A kávéház nem elég - látszólag. Santorini és kirándulások a kolostorokba. Úgy döntöttem, hogy Kréttel maradok, és elkezdtem keresni egy útmutatót. Kiderült, hogy. vagy a Vitoslavlits teljesen remake. A Stalida és a Chersonesos között helyezkedik el. Buszon vehetsz.

Krétán. Ezért azonnal figyelmeztetni akarom: Nem tudom, hogy a sziget más helyiségeiben, de a Stalidában nagyon. akkor először Hersonissos, majd Stalida. Malia, Agios Nikolaus. Stalida. Stalya és Malia nincsenek.

utazott a nyugati és általában a közép-krétai autóban. amely még a helyszínen is maradt. mint a Kréta útvonaltervezőjének alapja (különösen az első ismerősnek) - http. Hersonissos - Stalida - Malia - Milatos-barlang - (nem kötelező) strand Milatos -. A.Nikolaos (az idő, hogy a strand Stalida, akkor nincs más választásunk, és mi szerpentin keresztül Skinias - Caridi -. A navigátor volt a kitaposott úton keresztül Stalida - Malia (nem Mokhoszon keresztül), nem dőltünk meg, délen - a Matala területén. Általában csak helyes, hogy visszatérjünk Kréthébe!

17.06.11 Kamulina Elena

Kréta voltunk a férjemmel és az egyéves fiammal az Arminda szállodában, az utazásszervezővel, a Natalie Tours-nel, a Transaero repüléstől. Kréta várunk egyéni transzfert a Natalie Tours-ról, rövid utat tettünk a szállodába. A melegebb vízben lévő strand a szomszédos Stalida faluban volt. de 20 percet kellett várnia. És itt. 15 perc sétára a turistaszerdőtől, Stalida egy elegáns strand, egy csomó ajándékbolt. 40 percre található, mintha Kréta szélén lenne. Ez egyben kikötőváros is, de már nagy. Natalie túrák a palota romjainál + Kréta Heraklion fővárosa. Az első napon azon a napon nem sejtették.

Strand, a tengerparton keresztül a Dolphin (Stalida felé), az egy napos napágyak és egy esernyő két. ahol vásárolhat élelmiszereket, mert a legtöbb Stalida szupermarket nem nagyon, a vezető magabiztosan mondta ezt. Szóval, Stalida: Emiatt a Stalida-i utazásaink véget értek, a többi nap vacsorázott és vacsorázott Malia-ban. Ha nem tervezi Krétát autóval, akkor ez nem jelent problémát. A Heraklion buszpályaudvarról lehetséges. Számunkra a Stalida és Malia nagy pluszja gyakorlatilag az orosz nyelvű turisták hiánya. Mindent.

az esőzések. Általában a görögök azt mondják, hogy nincs rossz idő Crete-ban, ezért ne féljen menni. nincs semmi, kivéve az ajándéktárgyakat. Ha újra Kréttól voltam. akkor csak Rethymno vagy Hanju - ez az. minden közeli. Malia, Stalida. Rethymno, a hajón. a Kréta nagy rakpartja. De az enyém. az útmutató arról számolt be, hogy nagyon szerencsések voltunk - a nyulak vadászata Kréttól kezdődött! Közvetlenül ideges voltam. útmutató, csak a napsütötte Grúziától, Krétáról Krétáról többet tudtam) a mostani festményekben. Természetesen jobb Kréta Kréta-hoz menni.

Kréta áttekintése. Ikaros Village Beach Resort Spa 5 *. a határon fekvő Stalida falu és Malia kisvárosa, Kréta szigetének regionális központja - Lassithi. Ha. van egy bolt, ahol Kréta olíva termékeit értékesítik. így vásárolt olívaolajat, agyagot. antik múzeum. De mégis, hogyan kell Kréttal lenni, és nem látni a Knossos-palotát, és nem érintkezni.

pontosabban Kréta szigetén. Még nem voltam ott. Elolvastam, hogy Stalida egy öbölben van, és védett. Stalida helyszíne egy kis üdülőváros, amely egyetlen hotelből áll. sétált a központi (ez az egyetlen) Stalida utcán. azzal a céllal, hogy kiválasztja a következő sávot vagy. a természet, a helyek (különösen az o.Santorini és Kréta keleti része), az emberek (egy pohár helyi rák vagy.