Hogyan mentünk az Oktoberfestbe

itt vannak olyan show-kocsik)

Minden müncheni az ünneplés várakozása alatt forog, sok ember nemzeti ruhában, ünnepi hangulat. Octoberfest maga halad a határon.

Körülbelül oktobera minden csomagolt autók, alig találtak egy helyet)) De még mindig kellett menni pesochkom. Minden német nyelven szerveződik. Minden szórakoztató, mint például a Ferris kerék és mindenféle körhinta és otraktsionov.

Nem mentem abban az évben, de ebben biztosan megyek végig az extrém. Tényleg nem tudom, hogy mikor fog a sör))))

Természetesen a legérdekesebb a sörsátor. A sör-kereskedők mesterei részt vesznek a versenyen, amelyet a sör képvisel az ünneplésben. Minden sátorban egyfajta sör és súly, ez 1 literes költséget jelent 10Euro csúcsával. A sátrak versenyeznek, aki meredekebb lesz, de mindenhol elakad. A 150 eurós sátorban lévő egy ülés szokásos árán, de a zaj alatt ülhetsz))) vagy a sátrak közelében ugyanazon munkapadoknál))

Több mint tízezer ember lép be egy sátorba. Általában a nyaralás során a város több költségvetést is keres))

Nem mentem a sátrak körül, de többet is meglátogattam. A hangulat olyan, mint egy rock koncert))) Mindenki szopog, esznek. Táncolnak csak a saját padján, nincs több hely, és mindenütt sörrel és snackzel rendelkező pincérek körbejárnak

És mindezt az őrző rendőrök őrzik. Állatokban és körben mozognak)) Általában nem láttam egy szétszerelést oktoberfestén. Azt hiszem, van elég töltőanyag is. A rendőrségnek is van saját sátora, nem kevesebb, mint egy sörkert))

Az utazás előtt, milyen tartályokat nem hallgattunk, hogy a részeges edények ott alszanak, és a kád felfordul. A németek mindent világosan látnak, és kiderítették, nem az első évben, amikor az esemény megy. Minden rendben van zúzódás nélkül.

WC a csecsemők hátán)

A sör minden bizonnyal ízletes, de az oktoberfestéken tényleg nagyon részeg))) Sok központi tavernához megyek, és könnyebb a sör. És az árcédulát a kocsmában, ahol Hitler Hofbrouhaus tolmácsolta a beszédeket München központjában, nagyon humánus. A sör, kacsa és csomós tömeg csak 20 euró! A legérdekesebb a nyaralás hangulata.
Szóval ültünk egy sört, és azon töprengtünk, hova menjünk. A múzeumi kampányról valószínűleg sokat írt a bmv-ben, meg kell látogatni. Tehát nincs értelme leírni, és úgy döntöttünk, hogy a Vineciához kell vezetni, mindössze 500 km-re Münchentől és plusz két országból Ausztria és Olaszország)