Ahogy utaztunk a Jangce (4. rész)

Hogyan mentünk a Jangce-ba (negyedik rész).

Másnap kezdődött a hagyományos reggeli a szálloda éttermében, majd volt egy kirándulás tervezett, mint egy fordító számunkra, a nap ígérkezett érdekes, fél órával a reggeli után, vártuk a busz, amelyre mentünk a Jangce a város szélén az úgynevezett szent hegy, amely található egy ökológiailag tiszta terület ahol sok a zöld és a friss levegő, és amennyire tudjuk, minél közelebb az e területen házak a drágább lakás, de most nem erről. Az első dolog, amit láttunk jön a helyére - ami szokatlan szerkezet formájában egy hatalmas korona a fa zöldövezetben - kiderült, hogy egy nyilvános WC-belül teljesen hétköznapi. De az ellenkező irányba nézve itt láttunk egy tigrist

-ahogy azt mondták, ez a tigris a város szimbóluma, és a szent hegy lábánál található. Ez a hegy magassága 1300 méter, és meg kellett mászni a legmagasabbra, amit tettünk. különösen a turisták számára vezethető az útvonalat, hogy a tetején egy fa útját és lépcsők, így az emelkedés elég kényelmes, tiszta levegőt és gyönyörű természeti hozzájárul ehhez. de úgy tűnik, az idő, a buszvezető, aki minket, vagy bármely más okból arra kényszerítette a vezetőnk, hogy minket a tetején a gyors ütemű, hogy alig tudtunk lépést tartani vele. Útközben sok gombát láttam - mint egy russula, (nem értem a gombát), és a mókusok a fákon játszottak. Struck épített különböző kövek „boldogság piramis” -szerű azt mondták az emberek zagadyvaya vágy helyezi a kő egy piramis és a vágy valóra válik, természetesen minden maradt kövenként.

Ahogy utaztunk a Jangce (4. rész)

Amikor felmászott a csúcsra többször hallott nagyon hangos sikolyokat, és megkérdezte, hogy mivel az emberek a hegy tetején megszabadulnak a negatív energiától. A hegy tetején van egy faszerkezet, mint például egy többszintes pavilon, ahonnan szokatlanul gyönyörű kilátás nyílik.

Ezt követően kirándultunk a koreai kultúra múzeumába. Két szobából áll. Az elsőben vannak olyan kiállítások, mint az ősi eszközök, edények, nemzeti ruhák, koreai cipők, valamint a hagyományos hangszerek általában a koreaiak mindennapi életében, kultúrájában és művészetében. Egy másik szobában ismerkedhetek a koreaiak nemzeti hagyományaival és szokásaival.

Ahogy a tolmács elmondta, a koreaiak életében három fő ünnep van: a gyermek első születésnapja, az esküvő és a szülők évfordulója, pontosabban 60 év. Nagyon ragyogó és szokatlan számunkra az esküvő megünneplése: a menyasszony és a vőlegény gyönyörű nemzeti viseleteken öltözködik. A tanúknak tapasztaltnak és bölcs embereknek kell lenniük. Az esküvői asztalt gazdagon és sokrétűen kell fedezni - ez lesz a család életét. A koreaiak számára fontos szempont a szülők tisztelete, ezért az egyik fő ünnep a szülők évfordulója (60 év). Mivel a szülők általában azonos korúak, ünnepeljék ezt a szünetet az egyik szülők születésnapján. Minden gyereknek részt kell vennie, és ezt a szabadságot gyermekek is szervezik.

Ahogy utaztunk a Jangce (4. rész)

Temetési koreaiak is sajátos: egy mesterséges, hogy ki az utolsó utazás öröm, hogy „nem is megkeseríti életét” az elhunyt. A csarnok közepén a koreaiak életnagyságú lakása látható. Jelenleg természetesen nem elég, hogy a koreaiak így élnek, különösen a fiatalok, és kényelmesebb életre törekszenek. De néhány szokás is megfigyelhető a mi korunkban. Például a felesége a legidősebb fiú az esküvő után válik segítője a házban férje szülei, minden munkát a ház általában végzik a nők, és a férfiak pihentető otthon munka után. a házban kis bútorok és egyáltalán nem ágyak vannak: a speciális matracokon aludnak a padlón, amelyek az alvás után feltekerhetők és eltávolíthatók.

A konyhában a koreaiak számára három fő élelmiszertermék van: rizs, kimchi és savanyú tej. Ezek nélkül a termékek nem tudnak táplálékot fogyasztani. és az erjesztett szója, amelyből a levest főzzük (nagyon kellemetlen szaggal), a jó immunitás fenntartásának egyik eszköze. A múzeumban is van egy előszoba, ahol egy kiállítás látható, valamint koreai művészetet és kreativitást vásárolhat. A múzeum közelében lévő utcákon pedig különböző szépségű mintákkal és egyéb ajándéktárgyakkal díszített vázák kiállítását értékesítik. Ott láthatók az emberi növekedésű vázák és nagyon kis ajándéktárgyak, általában minden ízléshez megvásárolható. Ezután mentünk egy utazás az egyik legnagyobb és legrangosabb egyetemek a városban van mintegy 15.000 diák és orosz diákok körülbelül 800 fő. Vagy inkább mi voltunk csak az elején az egész campus, vagy akár egy város épül fel egy egész komplexum oktatási épületek, stadionok, játszóterek, kollégiumok és házak tanárok és családjuk is van egy óvoda pedagógusok a gyermekek, mondjuk van egy jó medence, amely a nyilvánosság számára . A központi épület az egyetem az elrendezés a campus ez csak egy hatalmas, lenyűgöző méretű (lásd a képen) .A megkerülni teljesen egy nap lehet, hogy nem lesz elég.