Adygea-n keresztül a dolmenek felé

Kiderül, hogy országaink határokon belül vannak. Nem, természetesen tudtam erről, de azt hittem, feltételes. De nem, minden baj van, csak a határőrök "zsaruk" helyett. Egy ilyen "feltételes" határ érkezett hozzánk, amikor Adygea-ba akartunk menni, vagy inkább átjutottunk a dolmenok felé.

És újra a vallásról az úton.

Reggel reggelire tészta formájában sütéses serpenyőben vártunk, ismét megpróbálták testvérem, Arsen. Szeretek enni, de ezúttal még az egész részem is alig jutott bele. Fél óra múlva még mindig egy partira ültünk, összegyűjtöttük a dolgokat, aztán Arsen az autójába vetett minket Zelenchukig.

Az úton, mi, mint tegnap az Arkhyz Obszervatóriumba tartó út után. beszélt a vallásról. Abban az időben még egy másik muzulmán véleményét is érdekelt.

Amikor már majdnem ott, úgy döntöttem, hogy egy kérdést Arsene, miután válaszolt, hogy nagyon világossá válik számomra, mi is valójában a vallás az ember és mennyire érti meg. Megkérdeztem: „Mi az Isten veled?”, És kérte, hogy részletes leírása és megértése a szó csak. Nem írok ide, amit mondtam Arsene, de számomra egyértelmű volt, az egyik, az ember az emberek, akik elfogadják a szó szoros értelmében, mi van írva a könyvben (a Korán) más emberek, és hajlandó vallásilag hinni benne, mert emelték. Ebben nincs semmi baj, csak tény.

Aztán valamilyen nagybátyjával, aki kenyeret értékesítettünk, az utat részünkre hajtottuk, mert az egész autó friss füstölt termékek kedvenc illatát illették.

És az utolsó szegmensben, amit legyőztünk az egykori egykori rendőrrel. Jó nagybácsi, okos. Köszönetünknek köszönhetően megtudtuk, mire van még Karachaevo-Cherkessia-ban. Itt van egy meteorit fele kilóg a földre, és kerítéssel körülvett megjelenítés a turisták, és annak dolmenekről a falvakban szarvak és savanyú, ő is beszélt néhány ősi naptár. Ezt követően, mi volt ideges, hogy nem találkoztam vele, de magam, elhatároztam, hogy visszatér ide ismét határozottan.

Post a határon Adygea-val.

És itt van a poszt. Abban az időben meglepetés volt számomra, hogy őszinte legyek. Bár nem nagyon vagyok hangsúlyozva, mert a dokumentumoknak van rendben.

Közvetlenül a standra szálltunk egyenruhás emberekkel, akik azonnal kérvényt kértek. Két orczát vettem ki, akik kifejezetten azokat az országokat határozták át, ahol nem szükséges külföldi útlevél. és adta mind a csekket.

Úgy tűnik, a rendőrség nem siett senkit, érdeklődéssel vizsgálta dokumentumait. Bár ha hiszed a szemedet, mindenkit megállítottak, aki átment a ponton, és kénytelen volt bemutatni a törzsek és testek tartalmát, vagyis elég volt a munka.

Az egyik őrség néhány kérdést feltett az utazásról, és arról, hogy hova megyünk, majd átadta a dokumentumokat, és kérte, hogy várjon a pálya szélén.

És egy idő után, ugyanaz a "ment" jött fel, és azt mondta, hogy ott a "cool srác tényleg akarja, hogy a dzsipjén." Me és Mila alig tudtunk mosolyogni, amikor láttuk, hogy a sofőr elégedetlen arca a helyzetről szól.

Valószínűleg ez volt az egyetlen alkalom, amikor Oroszországban egy "hűvös orosz bácsikám" -on egy meredek talicskát hajtottunk. Valójában a férfi nem volt rossz, ugyanúgy, mint a honfitársaink többségének szokása kezdetben "ecsetelni" (hógolyó), majd meg kell találni a körülményeket.

20 perc vezetés után észrevehetően megnyugodott, és még néhány kérdést is feltett. A fülke a kabinban elaludt, a maradék módon pedig leginkább csendben hajtottunk.

Adygea-n keresztül a dolmenek felé

Ezért úgy döntöttünk, hogy gyalogosan járunk, mert kicsi, majd továbblépünk.

A végpont az úgynevezett park a folyó mentén. Volt egy félig romos duzzasztómű is, amellyel a helyi gyerekek közvetlenül a folyóba merültek. Egy dombon fekvő nyírfa alatt laktak, néhány harapnivalót, és nehéz hátizsákok után pihentek. Itt forró volt.

Nem csak az utazás részleteire gondolok, amit általában korábban nem fogadtam. Amikor az emberek az oroszországi utazásról kérdeznek, ez egy nagyon fájdalmas téma számomra, ezért megpróbálom minimalizálni a véleményemet, a tények és részletek (még a kicsik is) fogják mondani nekem.

Aztán ott volt a gépkocsival.

Az idő az est felé csúszott, mielőtt még a dalmák még messze voltak. Szóval az éjszakát a közvetlen környezetben kell töltenem, ha valaki más nem dobja el.

Adygea-n keresztül a dolmenek felé

Hosszú ideig kinyújtott kézzel álltunk az úton. És amikor már meg akarták keresni egy alvóhelyet, váratlanul egy nagy, félig romos busz a műszakos dolgozók számára hirtelen megtorpant. Egy poros szalonban az ember erejére ült 4, de örömmel segítettek nekünk a dolgok belsejének elhúzódásában. Igaz, hogy nem szenvedtünk a kíváncsiság és az ékesszólás felé. Szóval csendben haladtunk végig.

És az utat, azt kell mondanom, nem a kellemes kiderült. Először is, ő felugrott, és a busz dübörgött szinte minden bump vagy furat, növelve a por az utastérben, és a második mentünk át a labdát, ahol az út, ha nem történik meg, vagy tett hosszú ideje, és elfelejtettem, hogy rögzítse. A lényeg az, hogy rájöttem, miért nem akarta, hogy vegye, őrölt fehér por a az út szélén, a fák, s megfenyegette a lejtőn, maga mögött hagyva egy hatalmas felhő kerekeket. A belek nem ragaszkodtak a csomóhoz.

Közvetlenül a passz után közvetlenül a Shaumyan faluban szálltunk le, ami egyszerre voltam, és örültem, hogy végre kiszálltam az autóból, és csalódott voltam, hogy itt töltsem az éjszakát.

Az első találkozás az orosz mentalitással.

Üdvözöljük a Krasznodar Területen, barátaim. Tudtam, hogy nem találkozunk muszlimokkal ebben a faluban, de semmiféle vágy nem volt arra, hogy aludjunk az utcán a társaságban, amikor a sakálok lejtőin üvöltenek.

Nos, lássuk, mi az ... orosz. A főutcán található számos kerítés mentén kerestük az "áldozatot", miután két házat találtak. A verandán ült egy nagyszerű pamut ruhában, és jól érezte magát a napsugárzás utolsó sugaraiban.

Nagymamára mentem, és úgy döntöttem, hogy messziről indulok, hogy ne ijesztjek. Elmondta nekünk, hogy ki vagyunk, azt mondta, hogy nem volt időnk arra, hogy ma eljussunk a kijelölt helyre, elzártunk a faluban, és egy éjszakai szállásra lenne szükségünk.

Néne bizalmatlansággal és rémülettel nézett ránk, miközben körülnézett, mintha valakit keresne volna, hogy eldobja a bukott problémát. De mivel nem volt lélek a közelben, a nagymama rögtön az erdő irányába mutatott, mindaddig, amíg nem voltunk kitéve.

Megmagyaráztam nagyanyámnak, hogy veszélyes az alvás az erdőben, mert a sakálok jártak. A nagymama ismét ostobán nézett rájuk, és rájött, hogy nem fog könnyen megszabadulni tőlünk. Ahelyett, hogy válaszolt volna, megkérdezte, hogy hová megyünk. Mondtam neki, hogy látni akarjuk Oroszország déli részét, majd Abháziát.

A félelem rémülten felbukkant az öregasszony arcán. - Ott van háború! - sziszegte az idős asszony. Visszaemeltem: "Nagyi, 20 éve nincs háború." Szeretném hozzátenni, hogy a TV kevésbé nézett ki, de nem szólt semmit.

Látva, hogy a nagyi lógott, úgy döntöttem, azonnal elkezdek támadni.

- Véletlenül nem ez a háza? Találhatsz helyet egy sátorban az udvaron? Nem kell sok.
- Nem, nem, nem! - megrázta a fejét öregasszony, aztán gyorsan kitört - tudom, hogy jó hely a sátorért, gyere velem.

Már megbánta, hogy kapcsolatba lépett a régivel. Egy kis kerítésen keresztül vezetett minket, szétáradott egy kis tisztáson az erdő közelében, és ujjával mutatott rá, mint itt alszik. Visszanézettem, a folyó közepén széles ösvény volt, ezért itt gyakran megy. Emellett az erdőben az elszámolás közvetlenül a sakálokkal való találkozással teli. Általában rájöttünk, hogy a nagymama kevés hasznot húzott, köszönetet mondott neki, várta, amíg el nem jön, és maguk is elmentek keresni valamit a falu másik oldalán.

Valahogy szomorúnak éreztem magam. Tudtam, hogy az első kudarcot követően nem szabad megszabadulnom tőle, de rájöttem, hogy sokan félnek tőlünk, mint ez a nagymama, kivéve, hogy az okok mindegyike más.

Hirtelen a pálya szélén észrevettem egy fiatal nőt a fiával, aki a szomszédja mellett üldögélve üldözte az életet. Úgy döntöttem, hogy a fiatalabb nők megfelelőbbek lehetnek, és azonnal megkérdezhetik őket, ugyanazt a kérdést, mint egy fél órával ezelőtt a nagyi.

A második nő csendben nézett ránk, és nem tudta, mit mondjon, és a fiatal felsóhajtott, és azt mondta: „Ó, gyerünk, menjünk, töltöm az éjszakát.” Ezekkel a szavakkal, felkeltem, és elmentem a legtetején a helység szélén.

Egy fiatal nőt Lidának hívtak, és a fiának, Danilnek. Nagyon rosszul élt a régi, befejezetlen házban, a férje is, nem volt.

Adygea-n keresztül a dolmenek felé

Mila és én még kényelmetlenül éreztük magunkat, amikor elmentünk szerény házába. A nő láttán nyilvánvaló volt, hogy nem elégedett a vendégekkel, de nem tudta megsegíteni az együttérzését. Ő még felajánlott nekünk valamit, amit meg akarunk enni, el akartuk tagadni, de az éhes megjelenésünket nézve még mindig elment a konyhába, hogy egy omlettet főzzünk.

A vacsorán elmondtuk a háziasszonynak, hogy találkoztunk a nagynénnyel. Lida felsóhajtott, és azt mondta, hogy nagyon szerencsések vagyunk, hogy találkozzunk vele.

- Ebben a faluban nem lennél védett. Már itt voltak, mint te. A dolmenok is elmentek, a fiú és a lány megállt. Ők is keresték a falut kereső menedéket, amíg én meghívta őket a házba. És akkor a hét minden napján a szomszédok bolondnak nevezték, hogy idegeneket vonszolok a kunyhóba. Olyan sokszor hallottam, hogy már hittem minden félelmeimben, és elmondtam magamnak, hogy nem hagyom, hogy bárki más is elmenjen. És akkor megjelentek még két nem orosz. Az eső erős volt azon az estén, már kopogtak a sötétben. Először nem nyitottam meg, de látom az ablakot, a szegények nedvesek. Hagytam őket, és egész éjszaka ott maradtak - mondta a hostess, miközben ettünk.

Ilyen dolgok, kedves olvasók. Kíváncsi vagyok, hányan maradtunk, mint Lida?

Aztán egy fiatal nő véletlenül azt mondta, hogy némi gondja van a számítógépével, és úgy döntöttem, hogy segítek a jóindulatú szeretőnek. Mila az este hátralevő részét Danilrel karikatúrákkal töltötte.

Örülök, hogy volt szerencsénk találkozni Lida, és teljes szívemből szeretném megköszönni neki, amit ő nem bővelkedő anyagi források, nem hiábavaló a legértékesebb dolog egy igazi férfi - egy jó szív és lélek.

Holnap elmegyünk Anastasievszkij dolmensbe. barátok. Remélem, érdekes lesz. Ne változtassa meg a böngésző fülét :).

Az Aviasales és a Skyscanner jegyeket keres az összes légitársaság számára. Optimális keresni ugyanazt az irányt mindkét, és vásárolni, ahol olcsóbb. Ismerje meg az olcsó repülőjegyek titkait is.

Túrák a repülés árán?

Lehetséges! A turputev level.travel és a VipGeo keresőmotorokkal. Hot ajánlatok minden utazásszervező számára, könnyű keresés és vásárlás.

UTAZÁSI SZÁLLÁS

Roomguru - keresse meg a legkedvezőbb árakat az összes nagyobb szálláshelyen. Maximális megtakarítás a házon. Lásd még tippek - hogyan lehet olcsó szállásokat találni.

Cherehapa - összehasonlítása és kiválasztása a legjobb biztosítási feltételek az utazás a legnagyobb biztosító társaságok. Politikák a jelenlegi tarifák a biztosító társaságok, és még olcsóbb!

Üdvözlünk!

köszönöm

És meg is jegyezhetsz egy szerény "köszönetet" a tárcainknak: