Lufthansa - "repülési transzferek és a személyzet vétkessége", vevői értékelés

A LUFTHANSA az utasok valódi zaklatásán keresztül erősíti pénzügyi helyzetét. És maga a történet a következő.

Vettem Lufthansa jegyeket a St. Petersburgról Rómába és vissza. 23 órára (a légitársaság honlapján és a jegyen feltüntetett módon) regisztrálhat a járatra az interneten keresztül. A repülést megelőző 23 órát, a 20-at és 19-et a Lufthansa oldalán csak egy feliratot kaptam, amely szerint "a regisztrálás még nem kezdődött el, a járat előtt 23 órával kezdődik." Végül regisztrált a webhelyen, de nem sikerült. a "vezetéknevem érvénytelen karaktereket tartalmaz". Másoltam a vezetéknevet a Lufthansa elektronikus jegyéből, a billentyűzet latin és orosz betűkkel beírtam, de hiába. Visszajelzés formájában levélben írtam egy levelet a Lufthansa-nak, hogy segítsen nekem a helyzet leírásával kapcsolatban. Robot választ kaptam levélem azonnali megvizsgálásáról. És ez minden.

Annak érdekében, hogy időt takarítsunk meg, nem sikerült eljutnom az indulás előtt 2 órával a repülőtérre. délelőtt 4 órakor. Megy a recepción, mi (én és fia) hallotta a javaslatot, hogy repülni a többi járat 40 perc, a párizsi, és nem a müncheni nélkül a Lufthansa és az Air France. Ehhez minden egyes utasnak 200 eurós kártérítést ígértünk. Nem mondhatom, hogy boldogok vagyunk, de ennek az összegnek a 40 perces várakozása nem annyira rossz. Átvették a fedélzetet, vettünk egy bőröndöt a csomagtérbe, és megkértük, hogy 5: 5-re érkezzenek ugyanazon a számlálón és ugyanazon a lányon, mint Marina.

5: 05-kor sem az adott állásfoglalás eredménytábláján, sem a szomszédos Air France járaton nem jelennek meg. Nem volt ott semmi Marina. 5: 15-kor Marina egy ellenféllel futott a másikhoz. Megpróbálta felzárkózni vele, még több utast találtunk, és néhány ember futott utána. Marina mindent elutasított a következő mondattal: "Várj 2 percet, látod, elfoglalt vagyok!" Az utasok valamit követeltek, felháborodtak, és világossá vált számunkra, hogy nem voltak elég helyük a gépen. De először azt mondták nekünk, nyugodtan, hogy negyven perccel később repülünk és kártérítést kapunk. És nem. A helyzetet felmelegítették, az utasok felháborodtak, Marina elkezdett durva: "Nyugodj meg, már mondtam neked, nem fogsz repülni!" 20 perccel később kijelentettük jelenlétünket. Marina azt válaszolta, hogy nem fogunk repülni az Air France-n. Ezután visszavonta a poggyászt a gépről, és a bőröndünket szó szerint kidobták a szalag függönyéről. Ettől az időig minden orosz utas elég volt. És mindannyian - az emberek megfelelőek és nem szegények, megértik a szolgáltatást, és felállnak maguknak. Kezdetben mindenkinek megpróbálták bemutatni a polgári követeléseket, és megoldani a problémát, megkérdezve Marina-t, hogy mit kínál. Marina felajánlotta, hogy követelheti a Lufthansa alkalmazottait, jegyeket és más ostobaságokat, követelte a botrány megállítását. A fő ötlet még mindig Marina-t emelte ki - a "Star Alliance" politikája korlátlan számú jegyet ad el. Végtére is, valaki mindig nem jön a járatra.

Egy óra múlva másfél viharos visszaélés Marina orosz utasok, akkor valahol hívják, és azonosította a problémát: Vannak 9 utas, amelyet el kell helyezni: 7 orosz, amerikai és kínai. A kínaiak egyszerűen nem értettek egy rohadt dolgot, de gyorsan fel volt nyomva valamiféle repülésre. Az oroszok és az amerikaiak a Lufthansa irodájába mentek a 2. emeleten. Marina megígérte, hogy egy perc múlva felkel. A leggyorsabb az a férfi, aki a feleségével repült Madridba.

Mikor megérkeztek az irodába, minden zsúfolt egy zavaros lány pultjánál, akit Marina még látszólag még nem hívott. A repülőgépen az utasok gyors elosztása helyett a számlálóban dolgozó alkalmazott kezdte megmutatni, hogy ki itt a felelős - az utasoknak meg kellett tisztítaniuk a helyiségeket, és egyenként meg kellene menniük. Ellenkező esetben a munkavállaló nem tud működni. Senki sem akart elhagyni. A lány fenyegette a rendõrséget és felhívta. De ugyanaz a kezdet kezdetét szolgálja, kezdve azzal, hogy megkérdezed, ki az első. Aztán a munkatársak utasait fokozatosan pókokká alakították a bankban. Természetesen mindenki törődött saját járatot. (((Repülő Madrid férfi rohant be az irodába első, ezért úgy gondolom, hogy joga van az első megvásárol egy új jegyet. Regisztráció vett 10-15 percig. Az emberek megnyugodtak, világossá vált, hogy el fogja veszíteni a sok idő megújítása, az összes járat ajánlat csak 10 óra után. nagyon szomorú volt és csendes. Aztán jött a rendőrség, azt mondta, hogy nincs közrend megzavarásával, azt mondják, hogy foglalkozik elégedetlen utasok magukat.

Végül pedig a sorunk volt, az Air France (Párizs útján) 7-es járatába taszítottunk valamivel. Kiderült, hogy a bőröndünket kidobták, és mi magunk is átkerültek a következő járatra. Általában kaptak beszállókártya, utalványok 400 euró (ez a késedelem a érkezési célpont - Róma - kevesebb, mint 3 óra), és azt mondták, hogy elmeneküljenek a futás - a gépet elhagyni nélkülünk. Nagyot rohantunk, a röntgensugáron átrohantak az útlevélvezérlésen keresztül, befutott a gépbe. Másfél órát ültünk. A sík önkölt, önmagában nem áll rendelkezésre információ. Végül repültek. Étkezés után járatonként 5 oldalt (a szolgáltatás minőségéről) kaptam angolul. Mindent megírtam, amire gondolok. Csak ők tudják ezt.

Elhagytuk a gépet, amikor a következő járat már elment. Mi a teendő, nem teljesen világos, mert most már nem a Lufthansa, hanem az Air France repültünk. A letartóztatott gép - a Pulkovo vagy az Air France - szintén nem tisztázott. Eljöttek az indulás kapujához, megkérdezték, mit tegyenek. A szomszédos számlálóhoz küldtek egy jegyet. A jegycsere 2 percet vett igénybe, és teljesen ingyenes volt. A pénzt nem adták meg, de kaptak szelvényeket és italokat minden repülőtéren. Megettünk, és nyugodtan repültünk az Alitalia-hoz Rómában. A gép félig üres volt, de senki sem késleltette. Úgy döntöttünk, hogy ezek a problémák csak Oroszországban léteznek. Egy ilyen felháborodás nem tarthat sokáig.

Rómában 400 eurót kaptunk utalványokért. De további 400 óra késés miatt több mint 3 órát nem kaptunk, mert nem Lufthansát repítettük, így a Lufthansa borát még nem is vitatták meg. A kérdésre - ki a felelős ezért, a Lufthansa római képviselői röviden és világosan válaszoltak - senki sem.
Mindez egyszerűen, de tartósan pánikba esett. Végül is vártak a visszatérő járatra. A legjobbakat hittük, de 3 óráig érkeztünk a repülőtérre, tudván, hogy az európaiak, akik nem szoktak állandó erejű viszonylatban, átlagosan egy órával érkeznek az indulás előtt.

RÓMA - VISSZA KILÉPÉS

Gyorsan regisztráltuk, kiválasztott helyeket, átadva a csomagokat. Meglepettünk, hogy sokkal több hely van az első síkban (Rómától Frankfurtig), mint a másodikban (Frankfurtból Péterbe). De mindkét járatra beszálltunk. A Lufthansa ügyintéző felhívta a figyelmünket a D4 kapuján lévő leszállásra. Mi, miután megtalálta ezt a kaput, csendesen leült melléjük és várta. De a repülésünk nem szerepelt az eredménytáblán.

A beszállási idő előtt fél órával (határidőben a kuponon feltüntetett) egy teljesen más járat indul a másik légitársaságtól a D4-es átjárón. Néhány percig vártunk - az eredménytáblán semmi sem jelent meg újból. Arra kérdeztük a személyzetet, hogy regisztrálják az utasokat egy másik járatra a D4 kapunál, tudják-e a járatunkat. Azt mondták nekünk, hogy a kapu megváltozott, most meg kell mennünk a D9 kapujához. A D9 kapujához mentünk - a repülésünk nincs ott, a személyzet sem hiányzik. Kiiktatott minden szomszédos kaput - kijelöltek más járatokat, köztük egy későbbi Lufthansa repülést Frankfurtba. És az utasok mellett senki sehol van. Nincs információs pult a repülőtéren, nincsenek Lufthansa standok, nincs repülőtéri alkalmazottak, nincs rendőrtiszt. Más légitársaságok regisztrációs személyzete nem tud semmit. Végül ugyanazt a Lufthansa állványt ábrázoltuk, amely jól el van rejtve az üzletek között. 15 percig futottunk, a repülőtér hatalmas.

A lány, aki kiadta nekünk a beszállókártyát, boldogan jelentette: "Ne aggódj, menj a D4 kapujához, és ott hívják." Mi, hiszünk a lányban, visszatértünk a D4 kapujába. Senki nem várt ránk, nem szólt, az eredménytábla nem ragyogott, a másik járat már ültetett, a személyzet elment. Újra a Lufthansa számlálóhoz rohantunk. Ugyanaz a lány azt mondta nekünk: "Ne aggódj, megváltoztattuk a kaput, menjünk a D9 kapujához, bár nem, a D5 kapuig, akkor hívják majd." Szinte könnyek és teljesen pánikban szorgalmaztam, hogy azonnal vezessen minket a jobb kapu felé. A lány elaludt. Akkor ugyanaz a számláló mögött ülõ lány felsikoltott: - Hölgyem, nem kell kiabálnia, menjen a D5 kapuihoz, vagy rosszul hallja? Végül azt mondtam, hogy nem megyek sehova. Hadd vezessenek bennünket. Miközben előre-hátra futunk, a repülőnk repülni fog. Ekkor a rosszindulatú lány ugatott: "Nyugodj meg, a géped csak leszállás és később leszállás!" Ez megnyugtatott minket. De miért lehetetlen egyszerre mondani. Hozzáállás az embereknek, mint a bőröndök - hol kell tenni, ott és repülni.

Felszálltunk a gépre. Egy órán át ültünk. Nem szállunk le. Rengeteg üres hely van a gépen. Miután 5-6-ot kérte a biztonsági öv rögzítéséhez, tk. felszállni. Aztán bejelentették, hogy túl sok jegyet adtak el, és valaki felajánlotta, hogy az éjszakát a Lufthansa rovására, majd holnap elhagyja. Itt is nem világos, hogy miért ne rakja az első utasokat a gépre, és időben elküldi. Egy óra múlva idős rögbi játékosok sportcsapata lépett be a gépbe. Még fél órával töltötték a csomagjaikat. Végül repültek.

Az utasok, leszállt St. Petersburg, volt két csoportra oszthatók: zöld arcok - az európaiak a római út, és mi, és piros - orosz rögbi csapat, a teljes repülési támaszkodni alkohol. Nem voltam alkoholfogyasztásom, a csalódottságtól kezdve elfordultam.

A jegypénzt csak abban az esetben adják meg, ha az utasnak nincs elegendő hely, amelyet lefoglalt. Minden más esetben semmi. De még Szentpétervár-római járatról beszélve, ez a pénz nem kompenzálja a törött terveket és az idegeket. Valami nem volt időnk. Vagyis teljesen kibaszottuk az utat.

Gazdaságos jegyeket vásároltunk. És végül is valaki üzleti osztályon repül, és egy ilyen szolgáltatásért nagyon tisztességes pénzt kap. A repülőgépből az üzleti osztályú utasok biztosan nem dobnak ki, de a járatok még mindig elkésik, a dokkoló összeomlik, a pokolba repül. De mind a 9 szentpétervári utasok 1,5-2 hónappal az utazás előtt jegyet vásároltak. Ezért van ilyen öltöny. A lényeg az, hogy a vállalat politikája azt jelenti, hogy ez nem egy elszigetelt eset, hanem egy rendes, napi eljárás. A "Star Alliance" jól ismeri és megérti, hogy mit tesz az utasok számára.