Beszélj mindent - 2019 "- a téma megtekintése -" örök nyaralás "

10 érdekes tény az új soros STS-ről, melyet a Földközi-tengeren egy tengerjáró hajón forgattak le

Beszélj mindent - 2017

1. "Örök Üdülés" - egy egyedülálló projekt az orosz televízió számára, amelynek fellépése valós tengerjáró hajón történik. A projekt forgatása során a csapat 20 napot töltött a Földközi-tengeren.

2. Az "örök ünnep" főszereplői Konstantin Kryukov és a "Konyha" sztárja, Valerij Fedorovics. A hősnő képéhez képest eltér az STS korábbi projektjének munkájától, Valeria megváltoztatta a képet, és hamarosan lecsapott. A sorozatban megjelennek Jan Tsapnik és Dmitry Astrakhan is.

3. Az öt európai ország tengeri tájképei a sorozat díszei lettek. A képen nem lesz Barcelona, ​​a görög sziget Rodosz, Törökország partjáig (Kusadasi és Bodrum), Málta és Olaszország (Szicília, Santorini, Szardínia). Konstantin Kryukov: „Amint a forgatási napon, úsztunk, és én is csak a hullám egy tollat ​​a fedélzeten:” Viszlát, Szicília! Miközben Santorini! "

4. A "mesés helyszínek" ellenére a lövöldözés egy kicsit olyan volt, mint egy nyaralás: a menetrend elválaszthatatlanul kapcsolódott a hajó ütemtervéhez. Az "Örök Üdülés" csapata több napig nem száraz földön ment el, és minden időben és akár viharban is lőni kellett. Természetesen nem tengeri betegség nélkül. Valeria Fedorovich: "Köszönöm, hála Istennek, de más srácoknak ilyen problémái voltak. Rögtön azt tanácsoltuk, hogy almát és kekszet rágjanak - sokan mentettek.

5. A hajó szerepe a sorozatban egy ötcsillagos 11-deck vonalhajózási a tengerek rapszódiája, amely végezte a rendszeres körutazás a Földközi-tengeren. A legénység mellett közel 1500 utas és mintegy 600 személyzet vett részt a fedélzeten.

6. A sorban szereplő bélés eredetijének neve a tengerek barátságára változik. A projekt alkotói szerint ez egy kis "húsvéti tojás" rejtett, utalva a gyerekek angol rejtélyére: Milyen hajó nem süllyed? (hiszem - egy barát-hajó).

Beszélj mindent - 2017

7. A sorozat alkotói gondolatának megfelelően, hogy a néző közelebb kerüljön a nemzetközi körutazás hangulatához, a külföldiek a hajón játszottak külföldi szereplőket. Ennek eredményeképpen az "örök ünnepek" Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svédországból, Ausztriából és az Egyesült Államokból származnak. A filmszemélyzet egyik követelménye az angol nyelv ismerete volt, mivel a webhelyen való kommunikáció gyakran angolul történt.

8. Ugyanezen célokból a hajó tengerészeinek alakját külön megrendelték Amerikában - a jelmezeknek nem kellett volna hasonlónak lennie az oroszoknak. A főszereplők képeit a klasszikus filmes produkciók szemszögéből fejlesztették ki, a karakterek külső átalakítását a "Kitchen" TV-sorozat sminkes művészei és jelmeztervezői végezték.

9. Az "Örök Üdülés" körutazás kiindulópontja Róma volt, ahol egy különleges sorozatot készítettek, az egyetlen, amelyet szárazföldi kalandokra szentelnek. A projekt alkotói elismerik, hogy a forgatás alatt ihletettek Woody Allen és Federico Fellini filmjei, és meg akarta mutatni az olasz főváros szépségét. A közönség látja az összes fő római látnivalót: a Colosseum, a Vatikán, a Piazza Navona és a Piazza Venezia, a Saint Angela kastély és mások.

10. A legtöbb belső jelenetet Moszkvában lőtték le, ahol két pavilonban építettek tájképeket, amelyek nem kisebbek voltak a hajókázásnál. A semmiből, igazi kabinok, egy kétszintes étterem, egy személyzet kávézója és még egy hajó konyhája jött létre.

Valery Fedorovich - a forgatásról az "Eternal Holiday" című új sorozat

A színésznő érdekes részleteket osztott meg az európai körutazásról, és elmondta, hogy dolgozott Konstantin Kryukov-val.

A Katya szőke szerepe a TV-sorozat "Kitchen" díszített Valery Fedorovich színésznő. Az STS "Eternal Vacation" új sorozatában ismét az aranyos fiatalok képviselőjét játssza, aki nem foglalkozik a legrangosabb szakmai tevékenységekkel. Valery Fedorovich partnere ezúttal Konstantin Kryukov volt. A színésznő megosztotta a részleteket az új projekt lövéseiről.

Hogyan változik Sasha az "örök ünnepen" Katyáról a "Konyha" -ról?

- Valójában ezek teljesen más karakterek, két ellentét. Sasha - önmagában szokatlan lány. Nem próbál megegyezni a valósággal, inkább megpróbálja túlélni az összeset. Ha egyáltalán nem vagyok konfliktus, akkor szuper vitatott. Sasha könnyedén feláll, mással kiabálhat, rossz szavakat nevezhet. Általában nem olyan, mint Katya.

Az „örök nyaralás” Azt akartam, hogy a lehető legnagyobb mértékben nem hasonlít az ő karaktere a „konyha”, így örömmel fogadta a hírt, hogy a változás a megjelenés (a forgatása „örök pihenés” Valerij Fjodorovics tonsured és lesz egy szőke - Ed ...). Azt hiszem, szükség volt Sashára.

A Konstantin Kryukov munkájáról

- Kostya Kryukov is támogatott és ihletett. Ha valami nem működött számomra, és ideges voltam, kacsintott rám, mondja néhány kellemes szót, és megnyugodtam. Nekem úgy tűnik, hogy sokat ér.

Az európai körutazásról az "Örök Üdülés" filmezésénél

- A hajó mind a 20 napja, amelyet a személyzet a bélésen töltött. Én, hála Istennek, nem volt tengeri megbetegedés, de más srácoknak ilyen problémái voltak. Kezdetben azt tanácsoltuk, hogy az almát és a kekszet rágjuk, ha ingerlünk. Sokan mentettek. Az időjárás többnyire boldog volt, de valahogy vihar volt, és olyan erõs szél miatt, hogy nem hallja, hogy ki és mit mond, a hajad szétszóródott - semmit sem látsz. És ami még ennél is fontosabb, rendkívül hideg volt - egy pillanatra megdermedtünk. Tehát vannak a mínuszok a tengeren.

A szárazföldön csak pár alkalommal mentünk ki. Rómában szinte minden látnivalót lőttünk: ez a Vatikán, a Colosseum és más szép helyek. Általánosságban elmondhatjuk, hogy a sorozatunk segítségével (mosolyogva) túrázhat. Mielőtt az "örök ünnepen" forgatnék, láttam Velencét és Firenzét, szintén átmentek Rómán. De a sorozatnak köszönhetően közelebb kerültem Olaszországhoz. Ez egy szokatlan érzéki ország, művészeti ország, amelyben sok gyönyörű nő és szupersztályos férfi van. Általában az olaszok nagyon nyitottak és egyszerűek. És ami a legfontosabb, olyanok, mint a szõke (mosolyogva).

Amikor két órás megállás volt a görög Rodosz szigeten, bevásároltam és egy antik szalonba szálltam. Ott volt, hogy észrevettem egy gyönyörű gyertyát.

Az utazás szenvedélyéről

- Imádok utazni! Ebben a tekintetben spontán vagyok: valahova jöttem és helyben döntsem el, hová megyek. Számomra az a lehetőség, hogy pár napig egy ismeretlen országba jussanak, már mese. Az én esetemben a legjobb terv lehet a terv hiánya (mosolyogva). És az ideális nyaralásom fő alkotóelemei közeli emberek, akiknek kényelmes pihenni. Általában a férjemmel megyünk, de ezen a nyáron még mindig barátunk. Ha választhatod a tengert vagy a hegyeket, inkább az elsőt. Azonban néhány napig fekszem a homokban, aztán valahol máshol vonulok (mosolyog).

Számomra a kényelem nem fontos. Miután fürödtünk a Baikal-tónál: sátrakban éltünk, eveztek a bowlestől, sátorban aludtunk és vízesésen úszottunk. És csodálatos nyaralás volt! Vonattal tudok utazni, vagy másfajta tömegközlekedési szolgáltatást is használhatok. Emlékszem, hogy a szovjet buszokkal nagyanyámmal utaznak a faluba. Szóval nem félek (mosolyog).

Ebben az évben, amikor Bécsben voltam, egy múzeumi láz támadta meg (mosolyogva). Öt nap volt, amikor egy csomó múzeumot kerestünk. Kirándulások Soha nem rendeltem: Szeretek tanulni és tanulni mindent.

Az "örök ünnep" forgatása után vissza akartam térni Olaszországba, különösen Rómába. Bár valójában keveset voltam ott, ahol voltam, de sokkal többet látni. Például Berlin. Nagyon szeretem Európát, így még nem hagyta el a határait. De az ázsiai országokban hűvös vagyok: Vietnamban és Indonéziában voltam, és ez elég volt nekem.