Misc → Kemény aktív üdülés a Hegyvidéki Krím szívében. Karaby-Yayla

Tavaly tavasszal, a hétvégén újabb útvonalon átgondolva úgy döntöttünk, hogy meglátogatjuk a Krímben a legmostohább és legemlékezetesebb helyet. Ez a Carabi-Yaila, amely a legszélesebb körű a Krím-félszigeten, karsztos üregekkel és barlangokkal. A pontos útvonalon nem voltunk biztosak, így velünk vettünk egy embert, aki többször is itt volt. Bonyolult, de nem annyira, gondoltuk!

Get Karabah lehet több módja van: a falvak Golovanovki, Generalskoe, Zelenogorsk, szintén turstoyanki a Belogorsk területen. De úgy döntött, a legrövidebb út, hogy ellenálljon minket: pénteken délután Szimferopol felszállt egy busz távolsági Szimferopol-Alushta és mintegy 30 cent elérte s.Perevalnoe (a lényeg itt nem az, hogy megzavarja, és nem kap ki a Angarsk át, ezért jobb, hogy kérje a vezető emlékeztesse megáll). A kígyó patak partján áthaladó hídról a falu mentén haladtak felfelé.

Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

Aztán találkoztunk egy csőhíddal, amelyen át a patak másik oldalára költöztünk. A falu utolsó házában van egy mutató "Guerrilla utak" ... Balra fordulás nélkül felmászottunk a lejtőn, találtak egy nagy tisztást és láttuk az erdőre vezető utat. Ez volt a mi útunk. Közvetlenül mentén keleti irányba mentünk, nem jobbra fordulva, amíg ismét eljutottunk a Málna patakhoz. Már akkor egy jó út vezet közvetlenül a Karabiba, amely a folyó jobb partján halad.

Természetesen az emelkedők meredekek, de hidd el, az út megéri! A felső Crimson gerendákhoz közelebb van egy rugó, ahol vízzel töltheted a tára és tovább pihennek. Akkor újra fel, és most az erdő vége. Megtaláltuk a jelet - Dolgorukovskaya yayla. A bükk kordont egy nagy ház azonosította, amely mellett kis épületek vannak. Szerint Dolgorukovka e Cordon egy út, ráhajtottunk úton. Egy érdekes látvány hatalmas bögrék!

Találkoztam a Subotkhan folyóval. Itt ismét a láthatáron van az erdő ... Menjünk a nedves ösvényen a bécék alatt, aztán elhagyjuk a hatalmas erdőt. Miután nyugalomba került az elszámolásnál, forduljon jobbra. Egy másik mutató a "Magasság 1025". A Karaby - Karatau legmagasabb pontja 1300 m magasságban van, így majdnem ott vagyunk. Malaya Burulcha az a folyó, ahova vezetett az útunk, ott gyűjtöttünk vizet az út folytatásához. Az átmenet után a folyó felemelkedett a Dedovaya Kurenára (van egy jel). Most pedig balra - a nyomvonal, amelyet a turisták tökéletesen átsiklunk, Burulche-ba megy. Felfelé mentek, és elérték a Partizanskaya parkolót, ahol a Partizanka Burulcu-ba áramlik. Nagyon sok gomba van ezen a területen.
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

A Jur-Jur vízesés felé vezetünk, van egy útjelző. Mi - jobbra, csak arra a pontra, ahol a meredek emelkedés és az út süket és elhagyatott ... Végül leesik. Kelet-Suate beáramlása van. Egy kicsit felfelé haladunk, egy erdős emelkedést keresztezően, egy nagyon hasonló folyót látunk - ez maga a Kelet-Suat. Fel kellett lépnünk a völgy kavicsos lejtőjén. 20 perc után már a Carabiban vagyunk.
Nem az semmi, hogy ez a tojás csak szélsőségeseket vonz.

A karbiot mindig erős szél jellemzi, és még ha magas a levegő hőmérséklete, a szél még mindig éles hűvös érzést kelt, ezért pulóvereket és pajetteket kellett húznunk. Természetesen szinte lehetetlen volt megmenteni az arcot: a szél és a nap az indiánok vöröses-bronz barnítását kínálta nekünk, és a hangos szél szó szerint nem engedett kommunikálni.
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

Este végre eljutottunk a Karabi-i meteorológiai állomásépületbe.

Van egy ellenőrző és mentőállomás is. Azok, akik le akarnak menni a barlangokba, itt vannak, mint mondják, minden tűzhelyre.

Az időjárásállomás, sajnos, rendkívül elhanyagolt állapotban.
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

Még a meteorológiai terület elemei is rozsdásodtak.

De a lusta emberek számára, akik nem akarnak Choban-Chokrak forrása alá menni, van egy tartály vízzel, talán technikai ...

Bár micsoda elrejteni a bűnt - néhányszor mosni és főzni, élve és jól maradt. Valószínűleg ez része az idegenforgalmi fogadás infrastruktúrájának. Végül lefektettük a sátrakat
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

és főtt vacsora közvetlenül a konyhában.

Természetesen a körülmények még mindig ott vannak, de nem tudunk tűzijátékokat építeni a parkolóban, amit ezen a pénteken választottunk.

Sajnos, nem ismert, hogy ezáltal is az épület használata, úgyhogy azt ajánlom utazók felhalmozni a konzerveket, hogy lehet enni hideg ... elalszom egy meleg sátor alatt dobolás szitálás -, hogy össze tudja hasonlítani az öröm, ha természetesen a sátor nem lesz nedves ?
Reggel kezdtek összegyűjteni.
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

Természetesen nem vagyunk speleológusok, de a Karabi látogatása és a barlangok látogatása nem értelmetlen. Az időjárás már reggel óta kétértelmű volt - a köd, a szitálás, majd a ragyogó nap, és fordítva.

A yaila rendszer által vezetett, amit a "Soyuzpechat" vagy a Krímben könyvtáraknak 1-1,5 dollárért vásárolhatunk, eljutottunk a Bolshaya Buzluk barlanghoz.

A természet csodája egy igazi hűtő a barlangban. Az a tény, hogy ebben a barlangban óriási jégblokkok vannak, a hőmérséklet mindig 0 ° C alatt van. A kézművesek számára, hogy leereszkedjenek a felszereléssel, egy ilyen érdekes barlang nem fog sokat nyújtani, de minden új volt számunkra, mert csak tanulunk. A vízszintes szakaszok mélysége itt nem több, mint 7 méter, így azok, akik felszereléssel,
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

de aki csak a köteleken van.

Végül láttuk ezeket a blokkokat.

Feltéve, hogy a külső hőmérséklet körülbelül 20 ° C, ez a természetes jelenség rázta.
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

A turisták csoportja találkozott, akár tréfás, akár komolyan elmondta, hogy Buzlukban tárolnak termékeket ... Bár ilyen fantasztikus helyeken minden igaz lehet.
Továbbá még több barlangot is átadtunk, köztük a Krabur híres speleológus nevű barlang.

A Brave Gopher barlangja nagyon keskeny bejárattal rendelkezik, de ismeretes, hogy a speleológusok még mindig megindulnak, sőt kibővítik az alját.
Úgy döntöttünk, hogy elég nekünk, amíg a barlangok, és már a szokásos csillogó eső alatt költözött a déli sziklákra ...
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

A szépség, amely a kilátást a déli széltől nyitja meg, az életre emlékezett. Eddig sokunknak nagy falai vannak a falakon.

Talán ezért emeltettek minket oly nagyra, hogy egy napra megszoktuk az egyenlő Karabi "holdnyelvét"?
Este felé, fáradt és nyugodt, visszatért a táborba. Carabi egyedülálló természete meditálnia kellett,
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

annál inkább, hogy holnap haza jött. És csak azért, hogy élvezze a naplementét ezen a farkán, csodálatos, különösen, mivel az eső elapadt.
A reggeli hideg cseppek kezdtek mérni ... Sátrakat gyűjtöttünk és búcsúztattunk egy barátságtalan, de lenyűgöző tojásra.

Visszamentünk a dobozból: az útra. Igen, furcsa, amilyennek tűnhet, még egy teherautó is ilyen elhagyatott helyen találkozott, akinek a vezetője beleegyezett, hogy Zelenogorskba vezessen.
Súlyos aktív pihenés a hegyvidéki Krím szívében

Miért nem használja ki a lehetőséget?

Ott, a boltból áztatott, a boltból származó termékekkel dúsítva,

Vártunk a busz a Simferopol, a jegy ára - kb 1,5 dollár.
Egyszóval, ha fel akarsz felszívódni a tiszta nap alatt, száraz, tiszta, tiszta, tiszta erővel, hogy menjen haza - a Carabi nem felel meg neked. Ez egy külön világ az extrém embereknek, a nem szabványos körülményekhez tartozó rajongóknak és a "természetnek nincs rossz időjárás" elvével. De azok, akik valaha is meglátogatták Karabit, az eső és a szél nem szörnyű. Ez személyes tapasztalatból származik.