Hogyan béreltem egy autót

PS: a "kiváló pihenés külföldön" - a modernitás, a "kiváló"

egy ilyen válás a forgalmazókból származik, a történet nem új és a fórumokban le van írva. Tehát a stúdió nevében a turistáknak ismerniük kell az arcát. 8-)

Miért bérelhet autót nyaralni? Személy szerint itt vagyok otthon olyan mértékben, hogy ezek a gépek gördülnek, és a vakációra gondolni róluk is visszataszító.

Nos, nem mindegyik egy tölcséren fekszik, néhányan városról városra mozognak.

Tehát nem volt pihenés, hanem út.
Megyek Thaiföldre, ott leszek, hogy tekerjetek és forgassanak. Nos, a maximális a robogón ülök le

kalinka197 írta (a)
fekszik egy tölcsér felfelé.

Elgondolkodott - a háta, vagy a gyomra? * őrült *

És így:

Rájöttem, hogy így van. Hát, nem voltam aktív pihenésre, és ez az. Számomra a buzz - a tenger, a strand, este az étterem.

Igen vagyunk, mielőtt megy Görögországban, Kréta szigetén, még egy csomó fórumok olvassa el és a helyzet egyáltalán más, és a feltételek az irodákban a különböző, de mi van, hogy az egyik irodában a tulajdonos maga orosz személyzet is mind orosz, biztosítás (szerződés) kiadó részben az orosz minden világos és nyilvánvaló, nincs fedezet nem csak arra előrefizetés volt a foglalás 20% volt, találkozott a repülőtéren egy jel a nevét és vezetéknevét, 5 perc, hogy ki a szerződést, fizetni a különbözetet, elmagyarázták nekünk elhagyja a repülőtéren a helyes irányba, és minden! Mi az a meglepő, majd közben a 10 nappal az utazás, tartották a kapcsolatot velünk Viber. kérdezze meg, ha úgy tetszik egy autó, mint egy nagyon szórakoztató, ha visszatér a lökhárító mi maradt még egy kis karcolás, az autó teljesen új volt, de kiderült megüt egy járda azon tisztviselő lehunyta a szemét, bár egy kicsit razacharovalsya, elköszönt, és ennyi volt. Ebben az évben ismét lesz Kréta hogy őszinte legyek, anélkül autókölcsönző Kréta semmi köze. Sok gyönyörű hely, ahol nem érhet el busszal, és nem fog gyalogolni)

és vettük az autót.
Az utóbbi időben 9 000 km
Mindenkinek eltérő elvárásai vannak és a pihenés definíciói
Számunkra az új maximális benyomások a többiek
Ha valaki megvizsgálja a 2 hetet nyaralni
Valaki a strandon hárfás nélkül
Tehát egy amatőr számára.

A tájolás függvénye

Ez történik.
Különböző módon.
Az utolsó két alkalommal Prágában vettem autót. Ugyanabban az irodában. A zálog 400 euró volt. De minden nélkül gemorov. Amellett, hogy kívánatos lenne a turista.
Legutóbb átfedés volt az autóval, a lefoglalt sérült megszakadt az érkezés előtt és után nem tudtuk felajánlani. Egy hónapra foglaltak a weboldalukon, és felhívták a figyelmet. És egy héttel a bérleti dátum előtti időpontig, megkérdezte, hogy eljövünk-e.
De a helyzet méltóságteljesen megoldódott.
Az első napon kaptunk egy másik autót - általában egy magasabb osztályt (ugyanazon az áron), lefoglaltuk a Volkswagen Polo-t, és a Subaru Forestert kaptuk.
Este, későn (korábban többször is megnevezték, és kiderült, amikor kényelmes változtatni) vezette Toyota Yaris - elvitték a Subaru.
És reggel óta már régen dali-ra rohantunk.
Nincs további kifizetés. (A Toyota a box officeban drágább, mint a Polo).
Amikor a Toyota sötétben vett részt, nem vette észre a vezetőülés burkolatának lyukát, az ellenőrző lapot nem jelölték meg.
Egy kicsit aggódott az ellenőrzés idején a szállítás.
De amikor megadta, azt mondták, hogy tudnak erről a lyukról, és mit nem tesznek a lapra - ez semmi. Megfelelően ellenőrzött. Azonnal visszatért a zálogjog, és mi poshlepali tovább.
Most először. amikor béreltek (2 évvel korábban), minden rendben volt.
Szóval másodszor mentem el hozzájuk.
És nem bánta meg.

Tehát kihez rohansz. Vagy csak szerencsés voltam.
Nem tudom.
De kétszer beszéltem mindenkinek, a menedzsernek és az igazgatónak (amikor eldöntötték, hogy kicserélik az autót).
Most ajánlom mindazoknak, akik Prágában szeretnének autót bérelni.

Egyébként az első lízing után kedvezményes kártyát adtak (10%), és másodperc után a százalékos arány az erkölcsi költségek megtérítése miatt nőtt.

Igen, ezúttal is jó tízszer volt. Igen, és ezúttal úgy tűnik, mintha működne, de könnyen lehetett.

Talán ezért soha nem vettem autót. Nos, nem akarom ezeket a komplikációkat, problémákat és zálogokat. FROM és taxi taxi

Városok taxik?
Drága az OT-ben a család számára.

Lehet.
Sok történhet.
Gyakran nem gondolkodunk róla.
De egy kisebb jelentőségű esemény otthon kotoore megoldása nélkül hátsó, akkor komoly probléma lehet nőni.
Egyetértek

Az országtól függ, de általában olcsóbb, mint egy autó. A városok között általában vonatok vagy buszok futnak.

Rómában vett egy autót Hertzben. Olaszországban elvileg úgy tűnik, nincs semmiféle nemázó gép) Tehát, amikor elfoglalták, szifotkali körben minden számtalan kárt okozott. Tegnap átadták, a vevő sok új karcolódást talált. Megkezdte a dátummal ellátott fényképeket. A társaságnak köszönhetem, nem volt vitás, csak azt mondtam, hogy a következő alkalommal látható sérüléssel hívja a menedzsert a védjegyek másolatán, és vele együtt a nem feltüntetett formában. Erre összesen 200 óvadék kerül vissza, a kártyát bírságok esetén újból kiadják, nincs veszteség. Hertz figyelmesen ajánlja.

Két, igen, de például a 6-ra, egyáltalán nem ilyen.

Hertz igen. első számú a bérleti üzletágban.
Hogy kezdted Olaszországban?

Kezdve szinte szóról szóra, ahogy már az egyetlen - még nem volt, hogy a biztosítási csökkenti az óvadékot, de ez az én iskolában, nem követik, mint egy hitelkártya lejárt, és megterheli egy extra ezer euró nem volt. Bal 20 EUR drágább, de ez a biztosítás azt mondta, hogy a kár nem fizet.

Róma-Striano-Pompeii-Nápoly-Firenze-San Marino-Pisa-Róma. A repülés normális) Ami engem illet, az utak jobbak, mint Németországban, és az autók kisebbek.

Minden alkalommal figyelembe kell venni. Például Bajorországban egy ötödik lesz még jövedelmezőbb az ON-nál, mint a kettő - egy csoportos jegyet kap, amely 5 főig egész nap Bajorország egész területén. Ráadásul a vonatjegyek ára nagymértékben függ attól, hogy utazás előtt vásárolja őket. Ha az értékesítés elején általában olcsóbb. ZY legolcsóbb közlekedés Európában - kerékpár

Igen, egyetértek. hogy ezek az elsőek, de a feltételek keményebbek, mint a kisebb irodáké. Fent említettem, hogy nem bántunk további biztosítással, ígérettel, franchise-kel.
Az árpolitika szerint, a HERTZ-nél, a THENEWCRETE-ban, ahol ténylegesen a Crete-ban bérelt autókat vettük fel, ugyanazok voltak, de kevésbé vannak problémák.

Teljesen egyetértek veled!))

Nem válaszolhat erre a témára.

Ossz meg egy linket ehhez a témához