Csak a transzplantációval járó nemzetközi járatok igazsága, könnyen utazhat!

A költségvetés jelentős része az út költsége. Ez az, és a legtöbbet megmentette. A közvetlen járat költsége kétszer akkora volt, mint a repülési járat. Ez volt a legerősebb érv, hogy megtanulják, hogyan kell repülni ilyen módon.

Ahhoz, hogy a jegy megvásárlása, úgy döntöttem, agent.ru, gondosan készült az útlevél adatait, úgy tűnik, hogy meg kell fizetni a jegyet egy óra, sehol sem volt visszavonulni, egy pillanat alatt az én kártyák írt ki 500 euro per gyermek és felnőtt menettérti jegy. Életemben először vettem fel valamit az interneten több mint 100 dollárért. Az e-mailben levél érkezett, az a kérelem, amelyre megkértek, hogy kinyomtassák és megmutassák, hol lenne szükség. Valójában jegy volt. Érzések voltak furcsaak - öröm - ez tényleg olyan egyszerű, és izgalom - és talán nem minden olyan egyszerű. Ismét olvastam a független utazók fórumán, minden, amit tettem, olyan volt, mint az igazság. Azonban az izgalom csak akkor ment, amikor a franciaországi vízumközösség elismerte ezeket a papírjegyeket.

A csomag útvonalát jelző bevételek

És itt vagyunk a Sherementevo repülőtéren. Csak mutatták útlevelüket, és átadták a csomagjaikat. Felszállási járatokat kaptunk. A nyomdagép mágikus nyomtatása nem volt szükséges. Az átültetés síkjai között körülbelül egy óra volt, és aggódtam, hogy nem tudom visszaszerezni a poggyászomat, és visszaadom. Párizsba vezető útunk Róma végéig futott. Megkérdeztem a repülőtéri alkalmazottaktól, vajon a poggyászunk egyenesen Párizsba vagy Rómába megy, találkoznom kellene vele? Valami ok miatt nem volt időm arra gondolni. A válasz nem volt egyértelmű: "Mindannyian tudjátok, ha ilyen módon repülsz." Emlékszem rá, hogy egy nap már repülni voltam egy transzferrel, és a csomagjaim egymástól függetlenül utaztak, megnéztem a csomagok átvételét, és rájöttem, hogy kedvenc bőröndem egyedül Párizsba érkezik.

Az egész Olaszországban repülünk Rómába. Róma, szinte natív, amelyben már háromszor voltam. A repüléshez figyelmes, kiegyensúlyozott és megértett angol, olaszok vettek részt. A repülés gyors és kellemes volt, az agy elkezdett pihenni, mert gyakorlatilag nem volt orosz beszéd, nem értettem olaszul, de nem hallgattam angolul.

A schengeni övezet bejáratánál lévő bélyegzőt haladéktalanul átadták, miután elhagytuk a gépet. Gyorsan megtaláltuk a megfelelő rackot, ahová eljutni a beszállókhoz, miután csak pár dolgozóval beszéltünk a repülőtéren. Van ideje vásárolni az olasz ruhákat a butikokban. "Minden út vezet Rómába!" - nem ment ki a fejem. És már sajnáltam, hogy nem választottam az opciót, ahol 8 óra járat volt a járatok között, és lehetõség nyílt arra, hogy Rómába járjon. Hát, gyere! Más időre építjük.

Rómából az AirFrance-ről, az italokról és croissantokról kezeltek, kétszer jobban örültek neki, hiszen az olasz ételeket felszolgáló ebéd reggelivel, a túloldalon és a croissantokkal - ez a kedvenc étele.

Csak a transzplantációval járó nemzetközi járatok igazsága, könnyen utazhat!

Globe kézműves a múzeumban a falu Barcelona

Egy órával később megkaptuk a bőröndjét, ekével végtelen párizsi Charles de Gaulle repülőtér a keresést egy egyszerű állomása a városi busz száma 351, ami 1 óra és 5 euró összejött a szálloda. 220 dollárért kettőnél elképzelhetetlen, hogy bármely moszkvai repülőtérre érkezzenek! Körülbelül ezek a kis buszok, ahol írni, de igazán megy időközönként körülbelül 30 perc alatt több, ezek a buszok rétegű éjjel, bár a távolság 1 óránként, és az éjszakai buszok sokkal kényelmesebb. Vissza mentünk vissza, és ugyanazért a pénzért.

A visszautazásra szolgáló rakományjegyeket csak a gépen lehetett beszerezni, feltétlenül fel kellett tüntetni a jegy számát, akkor a jegyek mágikus nyomtatványai jól jöttek. A kuponok mindkét légi járaton azonnal kiugrottak. Párizs - Torino és Torino - Moszkva. Szokatlanul kis nemzetközi olasz repülőtér. Még vámmentesen semmi sem volt vásárolni. Gyönyörű kilátás nyílik a repülőtérről a hegyekre, a reggeli ködbe temették.

Tavaly nyáron, Barcelonába megyünk, Bécsen jegyeket vásároltunk 16 órás időközönként délután a járatok között és a müncheni visszautazáson.

Alvás menetrend szerint. Moszkva idő 2-00

Bécstől indulva. Repülésünket technikai okokból 2 órán át tartóztatták le. Vannak rendszeres járatok az Ön számára, gondoltam. A leszállás előtt egy órát vártunk. Egyes utasokat valamilyen okból meghívtak a kapun lévő pultra. Meghallgattam, és rájöttem, hogy a tranzit utasoknak a Bécsben egyidejűleg más járatokra kell újbóli megszervezniük a beszállókártyákat. Mindenki örült.

Ez az utazás technikai kérdésekben nagyon informatív volt. Hihetetlen véletlen egy társunk nem tudott menni. Kiderült, 2 nappal az indulás előtt, jegyeket kaptunk vissza nem térítendő viteldíjakért. Csak abban az esetben, ha azt írjuk a cégnek, amelyben vásároltunk, visszaadtuk a jegyár körülbelül 25% -át, azaz valójában a díj maga visszavonhatatlan, és a repülőtéri szolgáltatások nem tartoznak, és visszatérnek.

Barcelonában éjjel repült, a busz nem nézett ki, attól tartottak, hogy senki sem kérdezi meg, hogy az iphone-kártya nem működött-e, taxival vett. Mi volt a meglepetésünk, amikor megérkeztünk a szállodába, utcai életünkben, csak azt mondhatjuk, hogy kezdődött!

Ha nincs elég pénze vagy utazási ideje - iratkozzon fel a Világhatárok nélkül! és csatlakozz!

Köszönjük, hogy barátait a kedvenc közösségi hálózatának gombjára kattintva mondja el!

Ismét Törökországban. Így alakult az élet, hogy pontosan egy évvel később visszatértem a kedvenc helyekre: Goreme, Urgup, Ukhchisar, Fethiye, Saklikent, Gyuzelchamly, Isztambul. Természetesen, hogy minden egyes út után a határ az ismeretlenvel bővül, mindig visszatér az érzés.

Csak a transzplantációval járó nemzetközi járatok igazsága, könnyen utazhat!

Az első ismerkedés a török ​​vasutakkal vagy a Selcukból az Izmirba közlekedő vonattal, valójában a vonaton való utazás Törökországon keresztül nem szerepelt a tervünkben. Az utolsó útra készülve felismerték, hogy a hálózat vasút.

Számomra mindig rejtély volt, hogy miért olcsóbbak a transzferek, mint a közvetlen járatok. Általában Lisszabon és Moszkva között szállítok egy átutalással, de ha közvetlen fuvarozó voltam, olyan árakat tettem, amelyeket nem tudtam visszautasítani. Az ellentétes síkban 7 (SEVEN) utas volt. A repülőgép legénysége több volt, valószínűleg ... ilyen dolgok

Olya, én is mindig repülnek egy változással. Gazdaságos és nincs probléma a csomagokkal. Ő maga utazik. A legfontosabb dolog az, hogy kényelmes járatot válasszon. Az ilyen járatokon az árak gyorsan változnak - növekednek.

Minden rendben van, és repülni kell, és nem kell félni a transzplantációktól. 7 évig repülök. Mindez a Kanári-szigetekre induló járattal kezdődött - repülésre kellett repülnie Madridban, mivel nincs közvetlen járat. Nagyon tetszett, különösen, hogy megpróbáltam hosszú napi átültetéseket (6-10 óra) csinálni, ezúttal elég volt ahhoz, hogy sétáljunk a világ különböző fővárosaiban, ahol transzplantációk voltak. Néha egy napra átültetettem (az éjszakát városban töltöttem egy bepakolt szállodában, miközben a csomagot túlságosan túlterhelték az út mentén)
Az árak számos külföldi helyszínen (különösen az angol, ahol a fontok :-)) gyakran alacsonyabbak, mint a légifuvarozóé.
A legtöbb európai repülőtérről nagyon könnyű (30-40 perc) a városközpontba jutni, és általában 2 euróba kerül.
Itt nem értek egyet azzal, hogy 200 rubel. hogy ne találkozzanak Moszkvai repülőtereken, számítsanak: a metró költségeit és a városi busz költségét (№ 851) a folyami állomásról bármely Sheremetyevo-ra (a szokásos városhatár), és egy személynek kapja meg a 1,5 eurót.
Az Aeroexpressről hallgatok - az árak kozmikusak, Moszkvából Szentpétervárra repültem ezen az áron (270 rubel csomag nélkül).

Igor valóban, ha nem sietünk, akkor a 851-es metróútnál a Sherementevo felé megyünk, de a moszkvai forgalmi dugók nem mindig adnak esélyt arra, hogy megfeleljenek az időnek, gyakran vonulnak vissza haza, és a mozgás ideje korlátozza.

Azt is repült Korzika a transzfer és a benyomás nem nagyon ... út „ott” került sor, több vagy kevesebb: Novosibirsk -C Petersburg másnap járat Nice és átadása egy másik terminál járatot Bastia. Mi történt azonnal: Szentpéterváron is átköltöztünk egy terminálról egy másikra ... pénzért és jelentős, Nizzában - ingyen, kényelmes a buszon. Az egyik "de" - a nyelvek teljes kiosztása, nehézségekbe ütközött, hol találja ezt a buszot, és a légitársaságunk képviselője a helyszínen nem. A hátramenet ugyanazon az útvonalon volt, de nagy nehézségekkel. A repülőgépek közötti idő csak 2,5 óra volt, de itt én magam hibáztatom: semmit nem hinnének az állítások, hogy nem lenne probléma. A Nizzáról való indulás visszatartásra került, az ügyet nem lehetett tisztázni. A légitársaság képviselője figyelmeztetett arra, hogy tranzit utas vagyok, és biztosította, hogy teljesülünk és gyorsan eljutunk a gépre. Ó, jaj! Péterben későn érkeztünk, de Novoszibirszki repülőnk távozása előtt. Ugyanezzel a késéssel érkezett Németországból a járat, ott voltak az utasok is Novoszibirszkba, egyszerre repülni tudtunk a repülőgéppel, de még csak nem is találkoztunk, nem jelentettük meg, hová menjünk. De még akkor is, amikor azt találtuk, hogy a kísérő átveszi az átutazásokat, még 0,5 órával az indulást megelőzően, de a jegyeket már értékesítettük (amint azt már elmagyaráztuk). Igazságosak voltak: a szállodában vacsorával, ebédrel és reggelivel, és másnap Moszkván keresztül küldtek Novoszibirszkbe. A magam részéről úgy döntött, hogy repül a transzferek - ez nem nekem való, ez egy sajnálatos, hogy nem minden közvetlen reysy.I bőröndök mi, sajnos, át az egyik járat csinálni :(