Srí Lanka elefántjai, Pinnaela - vagy a világ legnagyobb ízvilágai! Elephant Cattery

Elefántok Srí Lanka él több helyen, és az egyikük elég híres - elefánt óvoda Pinnavele, amely egy órás autóútra a város Kandy. Miután megnéztük a Királyi Botanikus Kert Kandy és a Temple of the Tooth. Töltöttük az éjszakát egy nagyon kényelmes szálloda Linwood bungaló csak 20 $. Reggel összegyűjtöttük azokat a dolgokat, és költözött az út az ő motorkerékpár az elefánt óvoda, és utána mentünk tovább Nuwara Eliya, csodálni a hegyek szépsége Srí Lanka.

Hogyan juthat el az elefántokba Pinnavelben?

Számos lehetőség van, és mindegyikük attól függ, honnan származik. Ha a városból a Kandy-tuk-tuk változatok vagy maguk moped, akkor körülbelül másfél órát. A Pinnawela 70 kilométerre található Colombo városától. Onnan menni, buszok és vonatok.

A Pinnavela közelében (2 km) van egy "Rambukkana" vasútállomás. Közvetlenül Colombo és Kandy-ból, vagy bármely más vasútállomásról Colombo-ba költözhető.

Buszon

Nincs közvetlen busz a Pinnavelához, át kell adnia a Kegalle vagy a Kurunegala városait. A buszok gyakran futnak, nem kell félni, és kérje meg a bentlakókat, vagy a karmestereket, hogy szerezzenek be a megfelelő helyre.

Ha jönnek a Colombo, meg kell Colombo buszpályaudvar busszal - 1 (Colombo - Kandy) vagy 1-1 (Colombo - Kegalle Kegalla) és a meghajtó a város Kegalla. A 881-es buszot a Pinavellára kell cserélni. Hozzávetőleges utazási idő - 4 óra.

Ha Kandy-ból érkezik, az 1-es számú buszra kell az autóbusz-állomásra közlekedni, és a Kegalle-be kell vezetnie, majd a 881-es buszon. Hozzávetőleges utazási idő - 2 óra.

Felnőttek számára a látogatás 2500 rúpiába kerül, a gyermekek esetében pedig 1000 rúpia. Ez a költség csak az elefántok figyelését foglalja magában, ahogy eszik és úsznak a folyón.

Van még egy ütemterv az etetésükért és a fürdésükért, és ajánlott vezetni egészen addig, mert az idő múlásával semmi különös érdekes nem történik.

• 9:00 - etetés, 10:00 - úszás
  • 13:00 - etetés, 14:00 - úszás

12-re érkeztünk, és szinte egy órára a melegben szövődtek, ez csak elviselhetetlenül forró, sőt még a napsütésben is.

Ride egy elefánt akkor nem minden áron, mert egyszerűen nincs ilyen szolgáltatás. Ha szeretné, hogy tegyen egy kört egy elefántot, akkor mehet akár bármely alkalmazottja az óvodai és megkérdezi, hogy hol lehet lovagolni egy elefánt. Szinte mindenki egyetért abban, hogy találkozzanak veled, miután látogatást tett a kennel te és elviszi a közeli privát gazdaság hol van, és hogy képes legyen lovagolni elefántok, hozzávetőleges ára Rs 1000 1 ló, de akkor is alkudni.

Még egy kis óvatosság - nagyon gyakran olvasunk róla az interneten, mielőtt az utazás itt, és nem utazás közben az elefánt óvoda - találkoztunk más gazdaságok elefántok, és ha nem tudja, hogyan kell nézni a nagy elefánt óvoda Pinnavele, zsír- -tukery vehet el akkor a többi, a privát kennel, ezek ott minden serege a megállapodást. Ezért legyen éber!

Ebben az elefántos tenyészetben több mint 80 elefánt él. Az elefántcsarnok 1975-ben alakult, hogy segítse az elefántokat, akik az anyák nélkül dzsungelben voltak. De a jövőben az óvodát elefántokkal töltötték fel, akiket a polgárháború idején megsérültek, és akiket a poacherek is érintettek. És természetesen az óvodában született kis elefántok. Ennek eredményeképpen ez az elefántcsarnok lett a világon a legnagyobb a fogságban tartott elefántok számában. Természetesen szomorú, hogy észre fogják venni, de az elefántokat még egyszer segítették itt, de mindez még rosszabb is lehet.

Tehát sikeresen felvettük a belépőket, az óra kb. 12.20 volt, azaz fél órával az elefántok etetése és a további fürdés előtt. Beléptünk a területre, a kegyetlenül égett nap olyan sok volt, hogy néhány percig kifogyott az árnyékból, hogy fotókat készítsünk az elefántokkal. Miután belépett a területre, mindannyian elmentünk abban a reményben, hogy sok elefántot látunk, és végül egy nyitott helyet látunk, ahol sok elefánt van, egymás után sétáltak, némelyek ettek valamit. Nagyon szép itt, a távolban, a hegyek láthatók, fél órát töltöttünk itt, majd továbbmentettük a kis elefántokat.

Két óvoda két kis elefántot dobott a palackokból. Annyira édes volt, még szavakkal sem. Nagyon élveztük.

Mentünk, a folyó, hogy menjen vele 10-15 percig, elhagytuk már, mint az elefánt, mert azt akarták, hogy foglaljon helyet a kávézó, amely úgy áll, a folyó mentén, hogy az árnyékban, és kortyolgatva friss gyümölcslevek nézni elefántok fürdés. 🙂

Vártuk az elefántokat! Lassan sétáltak, de biztosan úszni kezdtek. Néhányan elmentek a vízhez, mások vízhez öntötték, a harmadik pedig megtisztította és lemosta a helyi munkásokat.

Miközben én etettem, az elefánt feltörte a zárt láncot, és lépésről lépésre elkezdett lépni. A banán itt végződött, és az elefánt tovább húzta, és magához húzta a csomagtartóját. Egy olyan ember segítségére jöttem, aki banánt adott nekem, egy kicsit félt, és az elefánt a kerítés mögött ment. Nagyon szerettem eledelni az elefántot!

Megnéztük az elefántok újabb 20 percig történő fürdőzését, és úgy döntöttünk, hogy tovább haladunk Nuwara Eliyához, hiszen az idő körülbelül 4 óra volt, és sötétedés előtt el kellett érnünk magunkat egy mopeden.

Elephant óvoda nagyon tetszett, rögtön bevezettem ezt a helyet a Srí Lanka-sziget látogatásának listájára, amikor még mindig Oroszországban voltam. Nagyon lelkes hely, gyönyörű természet, elbűvölő elefántok, a világ legnagyobb ízvilágát is nevezik. Ez egy kis összeolvadást eredményezett a természettel, vagy inkább nem sokáig, de még mindig emlékszünk erre a helyre Sri Lanka egyik legérdekesebb helyéről.

Hasznos információk

1. A személyes tapasztalatokból érdemes elefántok etetésére és fürdésére 9 óráig, mivel 13 órakor nagyon meleg.
  2. Ebben a kennelben nem tudsz elefántokat lovagolni, de ha akarod, akkor a szomszédos magángazdaságokban is fel tudsz lovagolni.
  3. A folyó mentén található kávézókban elefántok úszhatnak.
  4. Az elefántok úszása teljesen szabad, ha úgy dönt, hogy a folyóra néző szállodában tartózkodik.