Egy esszé, hogy egy hónapot töltöttem vagy Thaiföldre utaztam, 2. rész, egy turista natalyamitin áttekintése

Az időjárás és az úgynevezett esős évszak.

"Helyi" orosz útmutató Phuketban azt mondta, hogy az eső legfeljebb 30 percig, és nagyrészt éjszaka is megy. Nem tudok teljesen egyetérteni vele. Egy hónapig még egyszer figyeltük az esős időtartamot, amíg 5 óra. Az eső nagyrészt éjszaka járt az esőben, félelmetes mennydörgéssel és villámlással. Egy másik megkülönböztető jegye a meglepetés hatása, a nap csak ragyoghat, és egy perc alatt a felhő repülni kezd, és vízzel kezdődik, mintha vödör lenne.

De 15, maximum 20 perc elteltével az eső megszűnik, és újra a nap ragyog, mintha semmi sem történt volna. És ha az eső egy tengerparton megy, akkor valószínűleg a szomszédos parton ragyog a nap. A felhős időben a hőmérséklet nem esik élesen, nincs hideg szél, sár és sár, legfeljebb a nedves lesz a lábad, de mivel valószínűleg a palákban van, ez nem túl ijesztő. Ezért az esős évszaktól való félelem biztosan nem éri meg, nem pusztítja el a pihenést.

A trópusi eső fal messze van.

Thai vendéglátás, vagy amit egy hónapig ettünk.

Amikor utazni kezdtünk, nem tudtuk pontosan hogyan szerveznénk ezt a folyamatot. A hosszú meditáció nem vezetett semmihez. Ennek eredményeként arra a következtetésre jutottunk, hogy ezt a kérdést a helyszínen fogják eldönteni. A boltban lévő árakhoz közelebb véve rájöttem, hogy nem lenne olcsóbb a saját szakács, mert csak egy hónapig, nem fél évig repültünk, de legalább ehhez a folyamathoz egy tányér és edények szükségesek. Mi fogott egyetlen lakás konyhával, ahol gondját egy házat, és hogy őszinte legyek, a szervezett és valahogy már kopott konyhában, így nem tetszett, hogy minden vágya, hogy készítsen nekem rögtön eltűnt, és még ezen a kérdést, mi nem jött vissza.

A gyermek reggelire vettük magunkkal egy zabkását, amely vízzel párolt. A helyszínen vásároltak tejet és pelyheket, így a thai reggeli sem különbözött a megszokottól. Míg reggelizettünk az árba, biztosan elmentünk egy svédasztalra. Aztán kezdték vásárolni a reggeli termékek a szupermarketben: kenyér, sütemények, kolbász, zöldség, kolbász, tea, kávé, cukrászda. Ez elég volt. A szupermarketben lehet bármit vásárolni, a legfőbb probléma, hogy felmerülhet, hogy megértsék, mi van a csomagon, és csak thai nyelven írható, ha a terméket helyi módon állítják elő.

Amikor mindenki beteg volt tőle, hétvégén kezdtek kész szendvicseket vásárolni vagy a FamilyMart-ot. Minden fagyasztott, de mikrohullámú sütőben teljesen mosható. By the way ezeken a hálózatokban értékesítik és elkészített ételek, szintén fagyott formában. A barátok véleménye szerint - még finom is.

Néhányszor ebédelni kezdtünk kávét a kávézóban.

Latte és eléggé közönséges puff.

Ebédre egy kávézóba mentünk. Az orosz ételeket kínáló kávézóknak is van orosz ára, amiket bevallom, hogy a költségvetésbe ütközik. A menüben a fő orosz ételek: pelmeni, "Olivier" saláta, szeletek, burgonyapüré, borsch, okroshka, stb. Természetesen mindenütt különböző módon, de nagyon tolerálhatóan főznek. Az ilyen intézményekben a menü oroszul, a thaiföldi nem rosszul beszélnek oroszul, és valahol közel van egy orosz menedzser, aki mosolyogni és tisztázni mindent, ami tetszett.

Az európai turistákra orientált thaiföldi kávézó, amelyhez pizza, hamburger, sült krumpli is tartozik, szintén nem olcsó. Az árak valamivel alacsonyabbak, mint az "orosz" kávézókban, vagy ugyanazok.

És annak ellenére, hogy Phuket egy sziget, és nem túl nagy méretű, itt vannak a leghíresebb cégek: a Baskin Robbins, a SUBWAY, a Starbucks és még sok más, még azt sem tudhatod, hogy Ázsiában vagy.

A változás érdekében megkóstolhatja a világ különböző országainak konyháját, például egy olasz étteremben, vagy egy örmény kávézóban. Általában, még ha nem is akarsz meghalni a szigeten, akkor nem teheted meg.

Néha a táplálkozás kérdése kellemetlenséget okozhat, az utazás végén történt, amikor egyszerűen nem tudtuk eldönteni, hová menjünk, de általában minden jól megy)))

A helyszínen másképp teheti meg a dolgokat. A legegyszerűbb a határon fizetni. Mert minden nap késedelem a főszezonon - 500 baht nagy - 1000. Azonban nincs konkrét eszközöket nem kell regisztrálni, csak a pénz, hogy készítsen))) Egyes források szerint, a gyermekek 14 éves korig, a bírságot nem fizetik meg, hanem a rendelkezésünkre álló információk nem tesztelt.

A második mód a hivatalosan 7 napos meghosszabbítása a bevándorlási hivatalban. Azok, akik hosszú ideig jönnek, "vízum sebet" tesznek, ez az indulás és az érkezés egy nap alatt az országba. És nem feltétlenül magad, az utazási vállalatok segítenek ebben, persze egy bizonyos összegben. Arra gondoltunk, hogy elhagyjuk a szomszédos országot, nem csak a vízum meghosszabbítása, hanem a városnézés érdekében is, miért nem repülünk Kuala Lumpurba, ha csak egy óra és nyár van, és 2,500 rubel. De miután számoltam az összes költséget, minden lehetséges lehetőséget, valamint az úton töltött időt (egyes utakon a buszjárat akár 12 órát is igénybe vehet), a gyermek jelenléte és még sokan úgy döntöttek, hogy meghosszabbítjuk a vízumot az irodában, hogy a Patong mentén megdöbbentettünk, csak olyan gyalogtávolságon mentünk keresztül.

Számos információ található az interneten, de valamilyen oknál fogva annyira más, hogy valójában zavaró. Például, néhány ember azt írja, hogy minden utcasarkon a turisták ellenőrzése útlevél és vízum lehet valahol néhány turista valóban terrorizálta a helyi rendőrség, de nem voltunk, hogy az elmúlt hónapban nem szűnt meg, nem vagyunk még közel van látott emberek formában. Mégis néhány írtak, hogy meghosszabbítására a bevándorlási hivatal csak akkor lehetséges, abban az esetben, erre van egy objektív ok - a sík mozog, vagy ha a kórházban, és nem hagyja el az országot, és így nem a saját hibájából vízum késett. Ismét beismerem, hogy ez is megtörténhet. De amikor az irodába fordultunk, akkor is, hogy tisztázzuk, senki sem lett semmi. 10 percig fényképeztünk, segítettünk kitölteni a kérdőíveket, bélyegezni és békében engedték szabadon. Évente 1900 baht örömmel töltötte be a pénzét, 200 hektárnyi fotóért. Természetesen nem volt kérdés a repülőtéren, amikor a szokások elhaladtak.

A szokásokkal kapcsolatos bírság megfizetése olcsóbb lenne, de éjszakai alvás és a határ átlépése nyugodtabban megoldottuk ezt a kérdést. Az igazság fotói rendkívül ijesztőek voltak. A táblára "A rendőrség keresi őket", a fotók egyre jobbak, de itt ... még egyetlen szót sem.

A tömegközlekedés vagy más Songteo a szigeten rosszul fejlett. És ez nem mindig lehetséges, mint egy taxi alternatívájaként. Ez nem jelenti azt, hogy egyáltalán nem lehetünk egyenesen, de nehézségek merülhetnek fel. Nagyon kevés út van, és mindannyian kapcsolódnak Phuket városához. A strandok között nincs üzenet, azaz lehetetlen eljutni a szomszédos Karon partszakaszra vagy a Patong Songteo-ra, vagy inkább nem képes gyorsan megtenni. Patongból Phuket városba érhetsz, majd a karonhoz érkezhetsz. Az egyetlen gond az, hogy néhány órát tölthetsz ezen az eseményen, és tényleg kevesebb mint 10 perc alatt juthatsz el az úttól. De ha szüksége van egy Középfesztiválra, amely Patongba érkezik Phuket Townba, akkor az énekes csak az, amire szüksége van. A viteldíj 30 baht.

Egy másik jellemző a maga a jármű. Van új és régi singteo, soha nem voltunk elég szerencsések ahhoz, hogy többé-kevésbé normális buszon közlekedjünk. Tulajdonképpen, és busszal, ezt nem nevezik, ezek a teherautók emberek szállítására átalakultak. A testnek van egy tetője és padja az oldalán, különösen leleményes, hogy egy másik boltot helyezzen el középen.

Nincs ablak, nincs ajtó. És mi. Nagyon kényelmes - az utasok mászhatnak és / vagy mászhatnak egyenesen az ablakon. Néhányszor láttunk egy többé-kevésbé tisztességes singeót, olyan, mint a karosszékben. Felkészült megáll a szigeten, csak a végső, ahonnan elindul. Az útvonalon bárhol leállíthatja a buszokat, mind a szárazföldön, mind a kijárathoz. A városban a busz nagyon lassan halad, folyamatosan jelezve, tudván, hogy közeledik. Nincs pontos menetrendje sem.

Nem ajánlom senkinek a csúcsforgalomban. A "csomagolva, mint a hering egy ónba" kifejezés sem írja le sem a helyzetet sem. Thais emberek nem szeszélyes, de még mindig mindenki tudja, hogy a busz nem olyan gyakran megy, így ha nem történik meg, hogy belül, akkor egészen biztosan ül a lépcsőn, lóg a korlát. Az ilyen "lógó" emberek akár 10 embert is kaphatnak, és mindenki eléri a rendeltetési helyüket és nyugodtan fizet a viteldíjat.

Azt kell mondanom, hogy sokan mozognak. A teherautó testében a rakomány együtt járhat, a munkások, a tető és a boltok talán nem. Ha a szálloda transzfert biztosít a strandra, és a szálloda is kényelmes, akkor lehull a szokásos felvételi is átalakították az emberek szállítására.