Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

Hogyan juthatunk el a Honey vízeséshez, útvonal, fotó.

De amikor kikapcsolja az utat, miután Kislovodszkba utazott, a természet változatosabb lesz, és érdekesebb lesz. Ha nem ismeri az utat, javasoljuk, hogy telepítse a maps.me térképeket, és indítsa el a navigátort a Google-tól.

Körülbelül 10 óráig mentünk Kislovodszkra, először kicsit veszítettünk. Tévedésünk volt az, hogy a városba mentünk, amit nem kell tennünk (abban az időben nem használtuk a navigátort), jobbra kell fordulnunk ahhoz a joghoz, hogy nem érjük el a DPS álláshelyét.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

Elhagytuk a pályát, és most már jó úton járunk. Jobbra a hegyi gyűrű (ott jöttünk vissza). Keresztül a határ a Karachay-Cherkess Köztársaság, néhány kilométerre, a bal oldalon, a kereszteződés egy hatalmas banner - a mutató a Mézes Vízesések.

Az aszfalt hamarosan elfogyott, hosszú útszakaszon haladtunk a kavicson. Még azt is kételkedni kezdett, hogy általában jól megyünk. A szántóföldek észrevétlen útja végére a célunkra vezetett. Nagyon váratlanul megnyílt a festői Alikonovskoe szurdok. Séta a Kislovodszk-i mézes vízesésekig. Az út körülbelül 10 kilométer hosszú. Az első alkalom természetesen nem mertünk, de később feltétlenül sétálni fogunk. Hidd el nekem, energiát és friss levegőt kapsz Kislovodszkban sokáig.

A Honey-vízesés bejáratánál az út javításra került. Kiterítettük az út sávját (tömörített kicsi kő), de problémamentesen parkoltunk, mivel rengeteg hely van az autók számára. Kis költséggel - 150 rubel, költözhet a parkolóba, közvetlenül a vízesések közelében. De ez nem rólunk, sétálgatunk, sétálgassunk, mindent átgondoljunk.

Mit kell látni és mit vásárolni?

Egy meredek, régi lépcsőn mentek le. És egyenesen egy kis vízesésig jutottak el. Ez az úgynevezett The Devil's Mill. Valójában a vízáram nagyon turbulens, vízfoltok, áramlási zaj. Még fotózni is problémás volt, cseppek esett a lencse.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

A legenda szerint, régen, egy szakadékban sok méh élt. A sziklák résén sok a méz. Ám az Ekchi Bashi folyó megváltoztatta útját, vízesések alakultak ki, és a méhek meghalták. De hosszú ideig a víz a vízesésekben édes volt, és édes illata volt. Így kiderült a "Mézes vízesés" neve.

Tovább az út vezet a szurdok mentén, a folyó mentén, a nagy vízesésig. Honey nagynak nevezik. A viharos vízfolyás 18 méter magasra esik. A hely nagyon szép. Az emberek egész csoportokból érkeznek. Minden tiszta, jól karbantartott. Nagy festői park. Mindenki sétál, képeket készít, amiket szintén tettünk.

Számos érdekes képet készíthet a leeső víz háttéréről.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

A vízeséshez, a folyó túloldalán egy íves híd van, amelyen keresztül a szikla partján eső víz jut. Kissé nedves a permetről, de készítsen eredeti fényképeket.

Fizetett képeket kínálnak nemzeti ruhákban és lóháton.

5 perc múlva mágneseket készít a képeivel. Az árak 100 és 200 rubel között változhatnak.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

Maguknak a vízeséseknek egy állatkertjük van, az úgynevezett kaukázusi tanya, múzeum.

Az állatkertben örömmel sétáltunk. Különösen érdekes lesz a gyerekek számára, ahol látják és táplálják az állatokat. Ismét megismétlem, hogy minden nagyon tiszta. Sajnos a Kaukázusban, nem mindenhol. Köszönet azoknak, akik követik és megőrzik számunkra a Kaukázus ilyen paradicsomi, gyönyörű természeti helyeit.

Miután felmászott a lépcsőn, egy nagy platformon találod magad. Számos kávézó lesz a nemzeti konyhával. A nyitott teraszon gáborok vannak asztalokkal, melyek mögött különböző finomságok fogyaszthatók, és étkezés közben figyelhetik a sziklákból kifolyó vízsugarakat.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

A helyben történő étkezés nagyon olcsó és ízletes lehet. Khychiny nem nagy, egyik sem található, különösen a friss levegőben. De átlagosan, 300-400 rubel / fő is enni nagyon szorosan. A menü minden kávézóban a hagyományos kaukázusi. A sült bárány szaga és meghallja.

Mivel sok ember volt, nem üldögéltünk az asztalnál, nem vettünk fel khychint, és piknikeztek egy sziklán. Ha felmegy a kijárathoz és elmegy egy kicsit az út bal oldalán, feljut a fennsíkra, ahonnan láthatod a szurdokot felülről. Nagyon csendes és szép.

Egy kicsit balra, a vízesések mögött egy kis golyó található egy hegyi patak partján, ott vannak gólyák, ahol egy nagy kampány mellett ülhet és pihenhet. A hely ideális a gyermekes családok számára.

Ezen a napon az időjárás kedvező volt számunkra. Elmentünk felfelé, láttunk mindent, amit akarunk, sok gyönyörű fotót készítettünk, majd sűrű esőfelhőket kezdtünk összegyűjteni. Kicsit még néhány képet készítettünk a szikláról, és egy zivatar felé indultunk a Koltso-hegy felé.

Hegyi gyűrű.

A Honey vízeséseitől a Mount Koltso-ig nagyon közel van, ha Kislovodskból indulsz, akkor ez a hely az út bal oldalán található. Nehéz elveszni itt, mindenütt vannak jelek. Így lettünk a jobb oldalon. Nagy parkoló, az alábbi piac. Ajándéktárgyakat, mágneseket és egyéb apróságokat vásárolhat.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

Fölmenőben nincsenek lépések, felmászni a hegyre, amire szükséged van az azonos turistak által tapasztalt ösvényeken.

A Mount Ring egyike a Kislovodszk leghíresebb látnivalóinak. Valójában a hely valóban nagyon szép, de minden olyan festékkel festett, hogy nincs tiszta hely a hegyen. Szeretnék mindenkivel fordulni, aki ezt tette: Miért? Milyen vandalizmus. Még a fényképezéshez is nehéz, hogy az írók művészete ne essen a keretbe. Bár a hely érdekes.

Annak érdekében, hogy ne rontsuk a benyomást, meg kellett próbálnunk magunkat elvonni és körülnézni. 871 méter magasból festői kilátás nyílik Kislovodskra és környékére. Különösen szép éjszaka, az izzó Kislovodszk a tenyerében van.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

A hit szerint az, aki a hegy nyitóhelyén áll, erővel és egészséggel lesz ellátva. Természetesen nem hagyta ki ezt a lehetőséget. (És hirtelen!)

Miután megkapta a kaukázusi egészségi állapotot, Kislovodszk felé költöztünk.

Szerelje fel a kis nyerget.

Az utazás ideje még mindig sok volt, és úgy döntöttünk, hogy a hegyre nyúlunk. Kis nyereg. Őszintén szólva, a döntés spontán volt, semmi sem arról a helyről, amit nem tudtunk. Megkérdezték a navigátort, hogyan kell vezetni, és egy elektronikus női hang irányításával költözött.

Kislovodszkban megálltunk, majd a másik oldalon elhagyva a várost, egy hegyi úton haladtunk, meredeken emelkedve. Az út rossz, minden lyukban, időnként átfolyik az egész patak. Szóval nagyon lassan haladtunk.

De, meg kell jegyezni, a helyek nagyon festői. Tehát az utcákon és az éles fordulatokon átkozva, a természet szépségét örömmel néztük meg.

Régóta vezettünk, ennek eredményeképpen az út végül végigvitt minket. Mi épültünk az olimpiai bázis közelében és a kerítés mentén haladtunk. Az ösvény egy kicsi öltéssel megszóródik. Egy hosszú ülés után a séta a gyönyörű fenyőerdőben nagyszerű élmény volt, annak ellenére, hogy az eső időnként átfért.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

Aztán a fák elszakadtak, és lelkünk birtokba vette a kinyilatkoztatott szépséget. Hegy A Kislovodsk felett 500 méteres kis gerendák húzódnak. És ettől a magasságtól hihetetlen látvány nyílik meg. Jó időben Elbrus látható.

Elkezdett esni és felhők borították a táj egy részét.

Mi gyerekekként ugrottunk a köveken, fényképeztünk minden sziklás párkányon. Kár, hogy a fotók nem közvetítik a magasságot és a szépséget, amit láttunk. A hely egyszerűen elképesztő. Ide kell jönnöd, amikor a nap felkelt. És ősszel - amikor az erdő fényes színekkel ragyog.

Képzeld el a meglepetésünket, amikor kicsit távolabb sétáltunk és láttam ... A híres pavilon. Kiderül, hogy Kislovodsk központi parkjából fel lehetne mászni a felvonón. Így jutottunk az egyszerűséghez a komplexumon keresztül.

Kirándulás a hegyi gyűrű vízeséseihez, a Kislovodsk park

A kislovodszki sétány teljes körű meglátogatásához a legjobb megoldás egy kétnapos kirándulás megtervezése. Egy nap kirándulás a Méz és a Gyűrűbe, a második pedig a Kislovodsk Parkon keresztül. Ezután lassan átgondolhatja az üdülőváros összes látnivalóját. Szeretne jobban megismerni a várost? Azt javaslom, hogy használja az útmutató szolgáltatásait, miután előrefizetett egy fizetős turnét Kislovodsk keresztül nemzetközi szolgáltatás Weatlas.com - foglalás kirándulások és szórakoztatás szerte a világon.

Hol töltheti az éjszakát, meg fog állni Kislovodszkban?

A következő kaland Kislovodszkban feltétlenül áthalad a parkon, a Narzanon, a felvonón és a Mount Maloe nyeregen.