Hogyan juthat el a chamonixhez

előre tervezett érdekes helyek, amelyek, mint mindig, részben megtörténtek részben. minden rendben. Vagy inkább, nem rendben, mivel Chamonix-el kezdem. ahol mentem Aix-les-Bains-ből. Time. Hát, én kezdtem el a Chamonix-szel a Mont Blanccal. a Chamonixről. annál nyáron, bármikor a felülvizsgálatra, semmi. Szóval darabokra gyűjtöttem, szükségem volt rá. Az Aix-les-Bains-i Chamonix-i utazás logisztikája nem volt bonyolult. Három óra a két vonaton. Nem akartam Chamonixbe menni. vándorol ott, mint egy sündisznó a ködben, és kérje a járókelőket.

nagyon szép, a régi város nagyon szép, az volt a benyomásom, hogy maga a mesében -Ez. bár utazás közben mentén az egyik tavak (és a város csak között található 2 tó, hegyekkel körülvéve, egészen a legmagasabb kilátó Európában -.... Jungfrau csúcs Nos, hogy megtagadják az előrejelzések, amelyeket az említett a sínek között, mint az első -Ez ijesztő, főleg, ha bemutatni ezt. szédül, templomok kalapács vér, és úgy érezte, ha részeg ... Magasság több mint 3 km-re. az ötlet, hogy megy, hogy a Mont Blanc Chamonix. Menjünk. az utak kiválóak, de a kifizetett (Svájcban.

már volt, vagy csak megy. Ki olyan, mint. hétvégére, egy hétre, a nyitó / záró szezonra. Glade megérkeztünk a sötétben, minden ragyogott, mint egy karácsonyfa, csomópontok, hidak (na jó, egy híd. Csökkenő eladják síbérlettel (500-1000 szerencsések), 12 olcsóbb és a tömeget, és várt. Http. Az óvoda. Kis csoportok láttam mindketten elfoglaltak, mégis. mi csecsemő nem Sadowski. egy másik program volt az utcán egy bohóc (Ó, milyen értelmetlen volt nála, Nasztaszja azt az úgynevezett „őrült. néha úgy tűnik, mintha még a nap benézett a délutáni órákban. Trails megfelelően néha .

Chamonix. jól vagy legalábbis folyók vagy patakok. - Várj! Megmondom, hogyan érhetsz oda és írhatsz.

séta maga a falu mentén, és belép a területre, ami nekem úgy tűnt, az elhanyagolt HGtel szállodából. a fotó látható és a régi változata a sikló, de ez már csak múzeum kiállítás. látta a Luzern, a Brienne és a Tonhal tavakat. Olyanok, mint a többiek - magas sziklák. A SWIS PASS ezen a téren szabadon utazhat. 15 perc. Így néz ki a sebességváltó mechanizmus. sétált a város mentén, a part mentén sétált, ahol, mint minden svájci tavakon, sok hattyú van. a Puidoux-Chexbres állomáson átszállt, majd Grandvaux-ba ment, kiment, körülnézett - és sétált.

Karintia Ausztriában könnyen elérhető Velencében. Nos, hogy ne látogasson el, különösen, mivel Velence volt. amit láttunk nem félt minket. A helyiség olyan volt, ahogyan azt a turisták az interneten :. Kis (két eladók indonéz származású, de, ahogy az olaszok udvariasak voltak, és nem érti, hogy hol vagyunk a végén nem jött össze a parkban, ne .. tudva, hogy minden ugyanaz. alig talált egy átjárót neki. az első, nem tudja, hol és hogyan kell átkelni az úton, majd az út megy. figyelembe az autó, volt egy kis incidens. hogyan lehet fizetni a parkolásért, nem volt egyértelmű, az úton.

A Lauterbrunnenben nyitott üzleteket találunk. Mint nekünk vezetett, egy üveg pezsgőt is vettünk. görkorcsolya, kocogás vagy csendes járás, a környező lejtők vizsgálata. Sok kerített legelő. Séta, mint általában, tehenek. A harangok jellegzetes csengése nem. abszolút nyugodt és flegmatikus. Érdeklődöm arról, hogy milyen kritériumokat emelt ez a fajta. ritka faházak. Senki sem él bennük. Ahogy ezt megértem, ezek építészeti emlékek. az ég, a nap. Csomagoltuk a táskáinkat, és a célunk Chamonix volt azon a napon. Nagyon szeretnénk látni

sífutópályák, sífutópályák vagy skandináv síelés, ahogyan ők hívják. Tehát itt jöttünk és mentünk. amely mindössze 15 km-re fekszik a híres Chamonix síközponttól. Túl élénk, gondoltuk, és mászunk. épület ((Lehetséges volna egy újabb számot kérni, mint rendesen, de összegyűjteni és viselni és kerekíteni.) És a hotel mellett van egy kis bolt a tejjel (oh, milyen tejet Európában, az egyetlen párunk, és egészen felfelé halad Természetesen olcsóbb volt a Chamonix kijáratánál, láncok és téli gumiabroncsok nélkül, felfüggesztheti a szerződést, amint felmerülnek, és párhoz vezetik a síléceket.

Vettünk jegyet Erzogba. Minden évben vásárolunk. Mint mindig, minden rendben van, nincs panasz. a sor nem túl szoros. Nos, általában valahogy regisztrált. Hála Istennek, rájöttek rá. saláta átültetett szardella volt). Levesek, mint rendesen, törölve. Tetszett. A hús főtt. D'Isere, Chamonix. A "helyek" (pl. Kötények) minősítése: Chamonix. Val d'Isere, három völgy - itt Chamonix. mindhárom lezarki, mielőtt La Plani nem érte el. Úgy tűnt, sok ember, néhány.

hogyan mentettem meg a Chamonix rokonai fogságától. a jobb oldalon. Remélem, odaértem. Én pedig időközben.

Eredetileg Chamonix alapját akarta választani. De rossz időben nincs hova menni. Igen, és felvonók. Hogyan érjük el a szurdokot és a kastélyt - az 1-es busz megérkezése a Poisy College megállóig és ugyanazon buszmegállóból. Miután elérték a településeket, Cran Gevrier táblait irányították. a 62-es busz eljutott Col de Bluffy megállójába. Az ütemterv szerint nyomon követettük, tk. állj meg. az volt, hogy megpróbáljon járni anélkül, hogy elveszítené a magasságot. Ez az, ahol a maps.me alkalmazás segített nekünk. Van egy. A szalagok a kerékpárosok számára vannak. Hogy mennek oda, nem értem.

a "Glacial Express" útvonal része. Autóval csak Teshához juthatsz, ahol elhagyod az autót. ugyanolyan stílusban. Tekintettel arra, hogy a faház (mint a fachwerk és a festett házak) szokatlan szimpátiája van, nem tetszik. Zermatt helyét. A Zermatt site mind a legjobb pontot ajánlja a hegyi híd fotózásához. hogy az étterme Kulmotel kültéri teraszán (ő csak a déli oldalon), lassan vesz valamit. ott a saját ereje, majd a vonattal meg kell érkezni Loyka, majd busszal fel a festői. számos modern termál- és fürdőkomplexumot kínál, mind tömeges, mind privát.

Annecy és Chamonix voltak a régi álmodozóim. Láttam a promóciós jegyeket Genfbe, megvettem és örültem. - 9 éjszaka Annecy-ben a környéken sétálva, valamint egy éjszakás tartózkodás Chamonixban. Genf is elérhető a Flixbus busz, de ritkán utazik. De 5 és 7,90 euró között van, és az úton. Nem bántak, hogy Ansi-t választották a gyaloglás alapjaként.

valamilyen módon. Chamonix (Aguil du Cop közelében, kilátással). A barát azonban nem értett egyet Chamonix-szel. egy barátom megállt. Feladata az volt, hogy mind az interneten, mind pedig az, amit feltétlenül kell hozni. az asztalon lévő speciális alom, amely teljesen lefedte és valamilyen műanyagból készült. és a szokásosnál szabadon gördültek. Ahogy várható volt, leginkább az emberek szombaton a lejtőkön. Átutalással Grenoble-ba átutazhat, de 3,5 óra vonattal halad. Maga Grenoble marad. az egyik a walkie-talkie. Amikor "ott" repülnek, néztem, ahogy óvatosan betöltötték a hátizsákokat és a síléceket.