Hogyan juthat el Phuketból Bangkokba busszal

Ma reggel megérkeztünk Bangkokba. Van egy éjszakai buszjárat Phuket-ból. A busz kényelmes, a székek szélesek és jól vannak kialakítva. Ebben a cikkben elmondom, hol vásárolhat jegyet, mennyibe kerül, mennyi időt kell mennie, hova kell vinni a BCC-be és hogyan juthat el a központba.

Phuket-Bangkok. Mennyibe kerül a jegy, a tranzakció ideje, mennyi időbe kerül

• Az 1. számú buszpályaudvarról Phuket Townban jegyet vásároltak a buszra az indulás előtt. Megvettük a narancssárga doboz irodát a következő épületben az állomásról (balra, ha háttal állunk az állomáshoz).
  • A Phuket-Bangkok VIP buszjegyének ára személyenként 913 baht. A teljes jegy ára 1826 bahtot fizet nekünk kettőért.
  • Indulás Phuket-ból: 19:00 (vannak más járatok is)
  • Érkezés Bangkokba: 07:00
  • Utazási idő: 12-13 óra.

Megjegyzés: olcsóbb jegyet kaphat - az első osztályban 630 baht és a legolcsóbb a 420 baht egy közönséges busz. A karosszék feszességében és általános kényelmében különböznek egymástól. A légkondicionáló minden típusú buszban elérhető. A legolcsóbbban nincs WC.

Road Phuket-Bangkok

A bkk-re közlekedő buszok a 2-es buszállomásról (2-es buszállomás) indulnak. Vettünk egy taxit, és 200 baht vezetett a basszusállomásról-1-re a második buszpályaudvarról. Közel nem érkezett későn. Az utolsó percekben ugrottunk a buszra, mert a szükséges énekes megállította az útvonalát, és nem érte el az állomást. És aztán egy másik taxis szuper lassú, valamilyen okból vezetett a gyümölcsösök felé. Szerencsés volt, hogy a Bkk-ig tartó busz 10 percen át állomásozik az állomáson.

Nem vesztettük el, hogy a VIP basszushoz mentünk. Olyan kényelmes és tágas volt, mint a Hua Hin és Phuket közötti út.

Hogyan juthat el Phuketból Bangkokba busszal

Vip buszokon a lehető legszélesebb helyek. Kényelmes háttámlák és nagy lábtér, ahol új hátizsákot tettünk a kis utazásokra.

Conde a lelkiismereten dolgozott, de nem fagyottunk le. Még egy ruhát sem raktam fel, takaróval fedtem le, és meleg volt.

Étkezés a buszon

Az első dolog, amint leült a helyére, édes kislány hozott nekünk egy üveg víz, valamint által kibocsátott minden egyes doboz instant kávé, a máj, a banán mini keksikok juice és guava. Mindannyian ettünk. Nos, kivéve a gyümölcslevet. Szeretem Thaiföldet. Még mindig próbálunk ki néhány terméket először.

Hogyan juthat el Phuketból Bangkokba busszal

Milyen guava gyümölcslé íze tetszik? Nos, mintha folyékony füvet fogyasztanának vagy kaktuszokat préselnének

Körülbelül 3 órás utazás után volt az egyetlen megállás. 20 percen át egy közúti snack bárba kerültünk. Itt fel lehet venni a thai ételeket, vagy ha a jegyeket a buszra mutatják, szabad vizet kapjunk egy zsemlével vagy pirítással. Nem próbáltuk a sorsot, és ivottunk. A 7/11-ből vett dióval korábban volt egy falatunk.

Érkezés Bangkokba

Hogyan juthat el Phuketból Bangkokba busszal

Reggel a vasútállomáson kevés ember van

Mely buszpályaudvar érkezik a Phuket-Bangkok busz

A járatoktól függően a buszok a dél-buszpályaudvarra vagy az északra (Mochit) érkezhetnek. A buszunk, 19 órakor, délelőtt 8 óráig érkezett a bangkoki buszpályaudvarra. Az úton közel 13 órát töltöttünk.

Déli busz terminál

Hogyan juthat el a városba a déli pályaudvartól

A déli buszpályaudvaron gyorsan átszállt és bejutott a szállodába. Az állomás a külvárosban van. De előre elkészítettük, miután tanulmányoztuk az interneten található információkat, hogyan juthatunk el Bangkokba tömegközlekedéssel. Taxival lehet közvetlenül az állomásról, de olcsóbb lesz a városi buszjárat a központba - Victory Monument, és onnan taxival.

Útközben elhaladt az állatkertben Bangkokban. amelyben már 2 éve voltunk. A Monumentól taxival szálltak be a szállodába, mivel a metró valószínűleg ugyanazt fogta volna ki, ha nem drágább. De a taxis elkapta a ravaszságot, elhatározta, hogy elvisz minket Bangkokba. Ennek eredményeként, hanem az 5 perc, mentünk a hotel csaknem 20, hanem fizetett 50 Baht 130. De mi nem rasstoroilis olyan válás, azt gondolva, hogy a taxisok Phuket még a legközelebbi Sevena nem dovezut 100 baht Önnek.

Hol maradhatok Bangkokban?

Ha éjszakára kell maradnia Bkk-ben, nézze meg a jó budapesti szállodák listáját a városközpontban - szállodák Bangkokban. A következő lehetőségek közül választhat:

• Adamaz Ház
  • Siamese Views Lodge
  • Tara Place
  • Az Orchid House Boutique Resort
  • Nouvo City Hotel
  • Phasumen Riverview

Lucky nyilvánvalóan jegyeket vett az eladásra. Amikor el kellett mennünk, egy jegyet egy embernek egy irányba 1200 baht ($ 35)

Jó napot! A fő kockázata a kerékpár futása jog nélkül - ebben az esetben nincs biztosítás, még akkor sem, ha bekapcsolja az "aktív pihenés" opciót. A helyi forgalmi zsaruk általában mindig elég megvesztegetéssel rendelkeznek. A legfontosabb dolog mindig egy sisakot cipelni, hogy megállítsák a kisebbet

Köszönöm Dicsőség, köszönöm Eugene, hogy válaszolt! Igen, jó lenne kapcsolatba lépni a megbízható lízingekkel. Karonba repülünk.