Útvonal Ulan-Ude-tól Chivyrkuy-öbölig

Beszámolom, hogy én éljek Burjáciában, Ulan-Ude városában. Gyakran megyek a Baikalba, mert az előnye 150 km. De 35 éve soha nem látogattam meg a Chivyrkuy-öbölben. Hosszú ideje volt az utazás ötlete, de az álom valóra vált nyáron. Abban az időben értékesítési képviselőként dolgoztam a műszer nagykereskedelmével foglalkozó kampányok egyikében. A munkám időtartama alatt minden második héten Pribájalsky, Barguzinsky és Kurumkansky körzetekre utaztam. És ezen a nyáron úgy döntöttem, hogy hozzám hozom a családomat, valamint a testvéremet és a második felét, hogy mindenképpen látogassam el a Chivyrkuy-t. Munka közben - 3 nap, pihenésre - 5. Mindent össze kellett keverni, de jól sikerült. A pályázatokat az interneten az irodába küldték, így a pihenés miatt végzett munka nem szenvedett.

Maximihi parkolóunk (következő út), nincs más fotó az autóról

A jelentésben nem fogok írni arról, amit már más utazásokban írtak, szóval csak azt írom, ami véleményem szerint érdekes a dromoviaiak számára. Körülbelül 8 órakor Monakhovóban vagyunk. Őszintén szólva, amikor láttam a partot, csalódott voltam. A barátaim számos legendája: 1. Chivyrkuyában nincsenek szúnyogok (ott vannak, nem csak a szörfösvényen és a viszonylag széles strandokon vannak). 2. Soha nincs szél (néha fúj, hogy a fej sapka képes hordozni). 3. Sok hely rekreációs (a Monakhovo szűk fonat, amelyen az alma volt, ahol nem esett!). Megáll az öböl partján a Barguzin nem akarjuk, mivel ez a part emlékeztet Maksimikha, és még sok más helyen Bajkál hogy menjen közelebb, és fizetni semmit a bejegyzés nem szükséges. Mióta Chivyrkuy-ba érkeztünk, úgy döntöttünk, hogy folytatjuk. Megkérdezték a helyi utat, azt tanácsolták nekünk, hogy menjünk Kurbulikba, Okunevu-öbölbe. Megállapították, hogy a motor jó vagy sem. a felemelkedések nagyon meredekek. De már megijedtünk, és elmentünk. A mászások valóban lenyűgözöttek, kettő közülük van, egyikük, nem a legmenőbb:

Útvonal Ulan-Ude-tól Chivyrkuy-öbölig

Körülbelül 11 órakor a kurbulik halászfaluban tartózkodtunk, amelyet egy kis öbölben sziklák szorongattak. Mivel már késő volt, úgy döntöttünk, hogy vacsorázunk shish kebabokkal, és bedobunk, holnap pedig Okunevaya-öbölbe megyünk. A nők és a gyermekek aludt, aki az autóban (van tele ágy 3 db), és egy sátrat, és az öcsém és én ültem közvetlenül a víz, sörözés, és beszélt a helyi srácok. Elmentek, és beszéltünk. Az idő nagyon csendes volt, a víz mint tükör, az utcán +23, és természetesen, a holdfényben, délután 2 órakor fürdött. És jó, hogy fürödtünk, mert reggel felébredt, látta, hogy az időjárás elkényeztetett: egy erős szél eljutott a felhőbe, és a nap borította őket.

De nem volt eső:

Fotó reggel

Útvonal Ulan-Ude-tól Chivyrkuy-öbölig

Egor megtalálta a parton néhány eredeti algát

Csapatunk Kurbulikban

Szerencsénkre az időjárás javulni kezdett. Összegyűjtöttük, és miután legyőztünk egy kis hegyet, megtaláltuk Okunova-öbölben. Itt sokkal érdekesebb volt:

Útvonal Ulan-Ude-tól Chivyrkuy-öbölig

Az egyetlen dolog, amit nem tehettünk, autóval kocsival a tengerparton. Ehhez 200 métert kell vezetnie a mocsár mentén, ez csak a parton lévő autókkal lehetséges, amelyek a parton 20 autó erejéig voltak, és mindenki számára elegendő hely volt. Mi a hídon a partra húztak dolgokat, és nem rosszul telepedtek le. Az öböl nagyon szép, nem voltak szúnyogok a parton, a szél ezen a 3 nap alatt, hogy ott vagyunk, azonban időszakosan felrobbantunk. A pihenő emberek udvariasak, műveltek. Általában egy ilyen dzsungelben egy szörnyű ember nem megy, jó drága autókon, és mindig készen áll a segítségére. Mióta nem mentünk partra, de egy erdőben egy mocsár szélén álltunk, néhány óra múlva egy irkutszki srác jött hozzánk, és megkérdezte, segítenünk kell-e. Általában a parton, minden autó 38 számmal volt! A gyerekek tele voltak tágasak:

Általában három felejthetetlen napot töltöttünk, majd felhők kezdtek összegyűjteni, és úgy döntöttünk, hogy találkozunk is. Következtetések a Chivyrkuy-öbölben:

1. Kiváló hely a kikapcsolódásra.

2. Ha látni szeretné az összes látnivalót, rengeteg időre van szüksége, nagyon sok mindent megtesz, és szükség van egy jó csónakra, lehetőleg egy motorral, hogy meglátogathassák az összes öblöt. Egyetlen csónak voltunk, és Philip és Nastya még a háttérben feküdtek ezen a szigeten, benyomások - sokat! (Valójában ezt nem lehet a szabályokkal megtenni!) Minden sziget a látogatók számára zárva van, a nemzeti park mindenkinek.

3. Még egyszer eljövünk itt!

Szerény parkolóink

Miután búcsút intettünk a vendégszerető öbölbe, visszahúztunk, mert ha esik, akkor nem leszünk képesek legyőzni a meredek emelkedést. Általában senki sem tudja megverni, amikor esik, tk. és a süllyedésnél teljesen elveszítheti a gép irányítását. 18 órakor a Kargon álltunk, ez egy istálló, amely összeköti a Szent Orr-t a szárazfölddel. A Barguzinsky-öböl partján felkeltünk az éjszakára.

Másnap vacsorázni Ust-Barguzinban. A feleségem és a fiam Irina Lesco és Nastya voltak barátaink, és mi a Philip és Jegor ment dolgozni Kurumkan és Barguzin az út mentén úgy döntött, hogy a halászat a folyón Barguzin körülbelül Ulyun falu:

Útvonal Ulan-Ude-tól Chivyrkuy-öbölig

Általában a halászat itt nem rossz, de ezúttal csak csalik harap, de folyamatosan!

Miután egy másik napot és egy éjszakát töltött a halászatban, és semmi, kivéve a cirokot és a sügérzetet a fogás nélkül, megérkeztünk Barguzinba. Elhagytam a testvéremet és Egort a folyón, és elment dolgozni.

Este két tucat fenyőfát vittem el ebből a festői helyről:

Útvonal Ulan-Ude-tól Chivyrkuy-öbölig

Általában itt az ideje, hogy készen álljon haza. Ust-Barguzinba érkeztünk, barátokkal pihentek (nagyon köszönöm Julia és Nikolay!), Elmentünk a fürdőszobába, és másnap reggel elmentünk a házba. Maximichben nem tudtak ellenállni és megállni vásárolni:

Körülbelül 12 órakor Ulan-Ude-ban vagyunk. A többiek körülbelül egy hetet vettek igénybe.

Ha a jelentés száraznak tűnik, ne ítélj szigorúan, ez az első jelentésem. A képek nem teljesen világosak - még nem tanultam meg, hogyan kell megfelelően összenyomni. Az eredetiek csodálatosak. Köszönet mindenkinek, aki befejezte az olvasást. Gyere be hozzánk Burjáciában, itt sok szép hely van!