A gyönyörű Isabella története, a corsair wiki, a wikia által működtetett fandom

Hogyan vehetjük el a küldetést: Bermuda szigetén a kalózok településén találkozunk Atilla (Negro). Ennek a karakternek meg kell találnia a főhőst, és beszélnie kell vele. Atilla történetéből megtudjuk, hogy egykori társa, Salvator ellopta közös áldozatukat. A Salvatore-ról keveset tudunk. Nemes lányt vett fel, és Puerto Ricó szigetén él San Juan városában.

400 000 piastres, fegyverek, totemek, Isabella.

Puerto Rico szigetén a megadott városba indulunk. A templom felé tartunk. Beszéljük a papot. A beszélgetésből a Főhős megtudja, hogy Don Salvatore Isabella felesége tisztességes asszony és rendszeresen templomba jár. Aztán meglátogatjuk Don Salvatort és feleségét, Isabellát. Salvator háza nem messze a kormányzó lakóhelyétől. A dokkból menjen egyenesen a kereszteződésnél balra, és találja Isabella házát. Ismerjük Don Salvatore-t. A beszélgetésből a Főhős megtanulja, hogy Salvator korairól volt szó, és nagyon sikeres volt. Felmászunk a lépcsőn, megismerkedünk Isabellával. Egy beszélgetés közben, ne mondd, hogy te és Salvatore barátok vagytok és udvariasak és udvariasak. E beszélgetés után a boltba megyünk. Itt Isabella és az eladó közötti beszélgetés tanúi lehetünk. Kiderül, hogy Salvator tartozott a bolt tulajdonosának. Fizetjük az adósságokat és megkapjuk a gyönyörű ura helyét. Aztán megyünk a templomba. Ott találkozunk Isabella-val, aki találkozót szervez nekünk a házában. Megérkezünk a kijelölt időpontra. Isabella azt mondja nekünk, hogy a "Kristen Öt sebének" nevezett hajó, amelyen a bátyja vitorlázik, don Miguel de Valdez Kumanban marad. Segítséget nyújtunk.

A Kumana a Trinidad és Tobago szigetén fekvő, East Maine-i térkép bal alsó sarkában található. Érkezünk Kumanba, és menjünk a kocsmába. Beszélgetünk a fogadóval. Két lehetőség közül választhat:

1. A fogadós jelzi nekünk a kívánt hajó kapitányát. A kapitány egy asztalnál ül egy kocsmában. Beszéljük a kapitányt.
  2. A fogadós elmondja a főhősnek, hogy a kapitány nemrégiben elhagyta a várost. Elhagyjuk a kocsmát, megkérünk minden lakost a hajó kapitányától a "Örök Krisztus esőiről". A rezidens azt mondja, hogy a kapitány épp most hagyta el a kocsmát. Bélyegezzük. Beszéljük a kapitányt.

Azt jelentette, hogy a hajója viharos, és nem tud vitorlázni, és utasai sietnek. Szolgáltatásainkat kínáljuk. A kikötőben, Don Miguel de Valdez közeledik hozzánk és csatlakozik utasként. Visszamegyünk San Juan-ba.

San Juan-ban Don Salvator házába megyünk. Ott találkozunk a testvér és a testvér találkozóján. Beszélgetésükről a Főhősre világossá válik, hogy Isabella apja elhunyt, és egy ismeretlen rascal megfosztotta tőle. Isabella-val beszélünk, és este meghívja őt. Megérkezünk a kijelölt időpontra és tanúskodunk Salvator expozíciójáról Don Miguel, Isabella testvérének. Kiderült, hogy Don Salvator az a csaló, aki kirabolta Isabella apját. Isabella testvérét a férje keze ölte meg. Salvator elrejtőzik. Megöltük a banditákat és a keresési holttesteket. Don Miguel keresésénél hamis számlát találunk.

Fontos: ha nincs ideje keresni a test a testvére Isabella (harc közben a banditák, a hulla eltűnik), akkor keressen meg közvetlenül megelőzően a harcot a banditák.

Miután a banditák megöltek, és a számlát megtalálják, valószínűleg két lehetőség van:

1. Egyszerre vitorlázunk az Atilla-hoz.
  2. Salvator házába megyünk, beszélünk vele. Salvator azzal vádolja Izabella testvérének gyilkosságának főhőst. A házban spanyol tisztek vannak. A főhős megölni őket. Ezt követően Spanyolország ellenséges lesz a főhősrel szemben. Hogyan juthatunk el, magunk dönthetünk. De valahogy ússzunk Atillával.

Vissza a Bermuda-hoz

Visszatérve a Bermuda-ba, bemegyünk a kocsmába, és megkérdezzük a fogadót Atilláról. Vásárolt magának egy szobát, amely a kocsmánál van (ház egy oldalsó lépcsőházzal, egy szoba a lépcső végén). Beszélgetünk Atilla-val, aki megígéri, hogy kérdéseket tesz fel a Salvator hollétéről. Menj vissza Atilla két hónap alatt. Az esemény után napló jelenik meg a naplóban. A főhőnek ajánlott visszatérni Isabella házához. Itt is két lehetőség közül választhat:

1. Hagyja figyelmen kívül a tanácsot. Ne ússzon San Juan-ban.
  2. Mégis, menj San Juanba. Meg fogja találni magad, hogy mi vár rád Isabella házában, de nem kapsz hasznos információt az utazásról.

Csapda Isabella számára

Tehát két hónap telt el, megyünk az Atillához. Atilla közli velünk, hogy Salvator megszervezte az Isabella eltávolítását San Juanból Porto Bello-ba. Isabella Porto Bello-ba ment az "Enthusiastic" dandárban. Fogja fel ezt a hajót csak 15-16 nap alatt.

Tipp: Ha nincs ideje úszni Porto Bello-ra a globális térképen a megadott időszakra - úszni az úton (vagy egészen) a csatatéren. Végezze el az idő leggyorsabb felgyorsulását, és gyorsan fedje le az utat.

Porto Bello partján találkozunk a "lelkes" mellényrel. Ügyeljen arra, hogy vigye a hajót a fedélzetre, ölje meg a kapitányt, beszéljen Isabellával. Az ártatlanságunkat hamis bankszámla bemutatásával bizonyítjuk. Isabella kéri, hogy vigye Belize-hez Fernandez unokatestvéréhez. Egyetértünk. De ha nem vagyunk messze Porto Bello-tól, meg kell próbálnunk megtalálni Salvatort ebben a városban. Porto Bello-ba szállunk. Megnézzük az összes lakóházat. Az egyik házban Salvator zsoldosokkal találkozunk. Megöljük őket. Isabella megtalál és a Főhős azt mondja neki, hogy Salvator meg akar ölni.

Belize-re indulunk (Nyugat-Maine legészakibb városa). Találunk unokatestvére házát a városban, és ott hagyjuk a társainkat. Most vissza kell térnünk az Atilla-hoz Bermudának.

Salvator törekvésében

Atilla elmondja a főhősnek, hogy Salvatore Belize-ba ment. Visszatérünk Belize-be. Elmegyünk az unokatestvérhez, aki azt mondja, hogy Isabella tegnap eltűnt a lányával. Egy halott szolgát találunk a városon kívül, a kapunál. Egy barlangot keresünk a környéken (az elhagyott bánya belül). Isabelt találjuk egy banditának védelme alatt. Megöljük. Isabella-val beszélünk. Vissza Salvator. A Salvatorral való párbeszéd után megöljük. Megkeressük Salvator-t és találunk rá: 300 000 - 350 000 ezer arany, több totem, csörgő, 30 ezüst, 100 arany rúd. Visszatérünk a városba és beszélünk Isabella-val. Elfogadja az ajánlatot, hogy feleségül vegye, azzal a feltétellel, hogy a főhős hanyatlásnak indul. Egy hónap múlva vár ránk San Juanban.

Egy hónap múlva visszatérünk Isabellába San Juanban. Ő jelölt egy esküvő napját - holnap reggel. Másnap eljövünk a templomba, és elkezdik az esküvőt. Az esküvő után a templom bérelt gyilkosokat is tartalmaz. Salvator fizette őket Isabella meggyilkolásáért, és teljesíteni kívánják a rendet. Megvédjük a házastársat. Beszélgetünk Isabella-val és menjünk San Juan-i kormányzóhoz, hogy tisztázzuk a gyülekezetben bekövetkezett eseményt.

Most a Főhős házassági kötelességei vannak, és ennek megfelelően a jogok. Rendszeresen biztosítsa a feleségnek a pénzt, és adjon ajándékot. Isabella dühös lehet az elsüllyedt vagy elfogott hajó, és még inkább az erőd miatt. Az unokatestvér segíteni fog békét teremteni. De ismerd az intézkedést.

Corsairs GPC Passage S. 63 A szép Isabel története

A szép Isabella Part 1 története

Corsairs ГПК Passage С. 64 És végül, mint mindig. esküvő!