Sudak - bors - a szent anasztázia forrása - egy új fény

Ez a kirándulás Sudak - Perch - Anastasia forrása - az Új Világ volt az első és a legnehezebb a Krím-hegységben járó ösvényünk - kétszer veszítettünk el! De minden rendben.

A kezdet ez volt. Megvizsgálták a Sydak Novy Svit út mentén fekvő vad strandokat, a királyi strand felé vezető utat és a Veseloyt is. Szerettem valami extrémet.

A Mount Perch alkalmas kezdőknek csak a megfelelő. Bár a Sudak környékén a legmagasabb, de a lejtők szelídek, jól láthatóak a számtalan hódítók által tapasztalt ösvények.

Itt vagyunk a Larissa (a feleségem és társa a kampányok) vásárolt egy kártya 500 méter, tett egy utat. Roses völgye, Leskhoz - Perch (átmenet 5 km-re, magassága 576 m). ott gyűjtsön vizet a Fidelity forrásánál, kövesse az Anastasia forrását (legfeljebb 2 km, 260 m magasság) vezető út mentén, és menjen az Újvilágba, akár 4 km-re.

Összegyűjtöttek egy hátizsákot - 1,5 liter vizet, 1 liter mogyorós halat, dinnyét, szendvicset és kora reggel útjukat. A kezdet nem jelentett problémát. Busz a Roses-völgybe, erdészet, séta a parkon át az útra, a hegyet borítóval körülvéve. Volt egy választás. Menj jobbra és mászunk északra vagy balra Perchbe, és felmászunk a Lysoy hegyre. Balra mentünk, látni akartam a szudak barlangot és a hidrogén-szulfid forrásból 200 m-re. Sem az egyik, sem a másik nem lenyűgözött minket. A forrás zárt ajtó volt. Egy híres barlang, amely a legenda szerint, egy földalatti folyosón vezet a genovai vár, volt egy kis rést a hegyen, 2 m válik egy nyílásba, és még egy kicsit szar Homebrew rajongó barlangászat.

Sudak - bors - a szent anasztázia forrása - egy új fény

Miután a városnézés megkezdte a hegyet felmászni. Itt volt az első hiba. Ahelyett, hogy megy a lejtőn Kopasz, expedíció költözött a jobb oldalon a szakadék az erdőn, van egyfajta volt az út is, de ez hamarosan véget ért, és volt, hogy véletlenszerűen összekeveri az erdőn, cserjék bokrok néha négykézláb, és a helyi hegyek növények fele szögesdrót! Voltak karcolások és horzsolások és a könnyek, és a vágy, hogy visszatérjen. Képzeld el, felmászott közel függőleges lejtőn, és van egy zsákutcába, és hogy menjen vissza. És akkor a szélfogó viszonylag sík földön - álló sátor van zárva, és senki egy szerzetes-remete?

Végül, valahol egy órányi fárasztó emelkedőn, (aztán a térképen, 600 m egy egyenes 180 fokos magasságban) megjelentem egy utat.

A további fellendülés kalandok nélkül történt. És végül a régóta várt állvány, büszkeség és fotózás. Az első, és úgy gondoltam, az út legnehezebb része vége. Most, mivel a legtöbb vízkészletek teltek, meg kell találni a forrását, hogy a víz, és hogyan kell mondani a helyi, jó úton, és a maximális 40 perces teljesítménye Anastasia. De ott volt. Miután kóborol a környéken, és megvizsgálta a top 3 Perchema az üstök és anélkül, mandula ültetés (kiderült, hogy minden keserű!) Találkoztunk egy csapat fickó, aki azt mondta, hogy keres a forrás b ... Fidelity mászott 4 óra az összes környező lejtők és nem talált semmit. Egyébként valaki látta ezt a forrást, vagy a térképészek vicceltek? Miután a Tanács a helyzet, a víz, hogy van, van, a származás, közösen úgy döntött, hogy megyünk Anastasia, még szent, nem nem. Az ösvény itt a térképen, ez a földön 2 km-re és a hideg, finom és édes beszélni ... Hol volt a rohadt nyom senki sem értette. Ő először lett osztva ágakat, majd lovagolni keresztül a hatalmas lépést, majd teljesen megszűnt, és mi volt a folyamatos káosz a fák, sziklák és szakadékok.

Sudak - bors - a szent anasztázia forrása - egy új fény

Ahogy később rájöttem, vándoroltunk valahol az ördög ujjához. Korábban, amikor a telek havasak voltak, tavasszal nagy áradások voltak, az ujjához közeledő patak ment keresztül a Falcon gránit falán.

A szakadék legalacsonyabb pontján, de tényleg úgy nézett ki, mint egy kiszáradt folyó - két függőleges fal, kb. 5 sík alja. Ezen a napon használtuk az utolsó nedvességet - ettünk 1 kg dinnye héten. Aztán megindult a felemelkedés.

Ezután egy süllyedés volt, egyszerű, de hosszú és fárasztó, ami a tenger közeledő kékjét animálta. Búcsúzni utazókkal, egy kolbászos boltot, egy shish kebab kávézóval és egy csodálatos Sudak Ai Serezzel. Nos, persze - az SEA!