Sigurt Park

a választott lehetőségek (múzeum, park, stb.) töltött üvegének teljességével (nem fókuszálva). Itt van a rendszer. számos szórakoztató központ, park számára. Ez az összekötő busz közlekedési csomópontja. 6. A város természeti parkja. Desenziai öltések a "Sigurta" természeti park volt. Nem nehéz eljutni hozzá Desenzano. és 20-25 percet vesz igénybe, hogy Valeggio S. Rocco megálljon, és ott és éppen a park bejárata előtt megadhatja azt, ez a leggyengébb láncszem a park felé vezető út logisztikájában. Attraction "olasz busz" folytatódik)))

elment a szafari parkba és a Natura Viva állatkertbe. Obryatli, természetesen az úton, a navigátor ellenére. És jóképű zsiráfok. Azt mondják, hogy a giraffák ebben a parkban egyenesen az autókhoz mennek, és még az ablakokba is nézzenek. Miután átadta a parknak azt a részét. amely "szafari", elhagytuk a kocsit a parkolóban, és elmentünk a második részbe. És végül van egy külön park dinoszauruszokkal. Termál tó - Park Terme di Cola. - Valami csodálatos! Egy nagy, gyönyörű parkban található. a magas fák körül ... és maga a tó.

mint a vidámparkok és a szomszédos gyönyörű városok kirándulásainak kezdete. Nos, és Verona. menj az Aquariumhoz, amely a Gardaland park mellett van, és ennek megfelelően, amit tudsz. A busz naponta többször vesz a parkba a Peschiera vasútállomásról. Az utazási idő több. találkozik a színészekkel, akik ma a park különböző helyszínein mutatják be előadásaikat, a park nagyon tetszett neki! És nem számít, hogy az eső rendszeresen kezdődött. Nem figyeltünk rá. Ötödik nap. ParkSigurta-Borghetto-Valeggio sul Mincio

minden lehetséges kedvezménnyel - kuponokat különböző parkok jegyeire. amelyek a fórumon olvashatók. Mondanom sem kell, hogy a park látogatása abszolút volt, a Garda-ban kellett maradnia! Még. Az egész parknak van pénztárcája, ahol expressz átutalást vehet igénybe, de nagyon sok mindent használtak. A Saloonban parkolt, pizzát rendelt, 6-9 eurós árat. Sokáig vártunk - nagyon látogatók. A tó a Viva-Natura Park és a Sigurta Park között volt. Az állatvilág iránti szeretet nem kevésbé erős. visszatértünk a Giardini Pubblici városi park közelében, és együtt töltöttük az estét.

Safari Park. 2 részből áll, valójában egy szafari park, ahol nem szabad elhagyni az autót. És ez egy dinoszauruszpark, a Natura-Viva park területén is található. PARXIGHURTA Gabriele D Annunzio. A villa körül egy gyönyörű park veszi körül, és fölötte egy mauzóleum épült. a villa parkjában egy igazi hajó-emlékmű látható D Annunzio elvtársaknak, akik meghalták.

az érkezés napja mentünk a Sigurta parkba. Ott persze bérelt egy golfautót. Őszintén szólva. A tervben voltam a Natura Park, általában egy állatkert. De mivel az időjárás forró volt, nagyon vagyunk. Összességében ez volt az első ilyen nagy és meredek vidámpark. És persze ez örömmel mindenkit.

És nekünk a Sempione parkban. Lásd a teknősöket))). Salo - Garda. A harmadik meglátogatta Sigurta város természeti parkját, és időt fordított maga a lakóhelyre.

barátai és egy autó a Sigurtha kertjeihez vezetett. Ez egy nagyon szép park. A szavakat nem lehet leírni, látnod kell. egy egész nap pihenni és kikapcsolódni a Kola termálparkjában, Lazise közelében (jegy). A Lazise környékén olyan vidámparkok, mint Gardaland, Mouviland, a oceanarium.

Ezen a napon kirándulást szerveztünk Marina "Waterfalls Park + Verona" Marina közelében. Első állomás - Vízesések parkja. egy kis étteremben, a falu mellett, a park mellett. Nagyon finom táplálék, és a magasság is. A vártnál korábban érkeztünk, és úgy döntöttünk, hogy sétálunk az állomással szemben lévő parkban, van egy játszótér. fél óra (az üzemidő működik egybe a parkidővel), de nem volt ott, és taxit vettünk 9 euróért. A park 18 órakor zárva volt, boldogan és boldogan ültünk a buszra, és az állomáshoz mentünk. Back.

városokban. A 12 és 7 év közötti gyermekek szeretik a tengert és a szórakoztató parkokat. Hogyan lehet mindent összekapcsolni? Úgy döntöttünk, hogy megszervezzük. Garda. Elmentünk a Sigurta tájépítészeti parkjába. Nagyon szép park. A gyerekek először szomorúak voltak.

Aztán egy kicsit vissza, és látni fog egy táblát Borghetto. Átmegy a parkon. és te vagy a célpontnál. a Villa Sigurta. Sajnos ez magántulajdon, és még a villa előtti parkba sem juthat. Gabriele D'Annunzio nem érdekelte, és a park sem tetszett neki, ezért.