1. San Giorgio Maggiore székesegyház
(San Giorgio Maggiore-templom)
San Giorgio Maggiore szigetén. GEO

A velencei éjszakai élet nyomasztó benyomása

2. Otthoni móló. És nincs probléma a parkoló!

De mégis, mi hívta fel a figyelmet, hogy számos cikk, amely leírja, hogy az éjszakai élet Velence - ez valami felejthetetlen. Úgy hangzik csábító: egy nap séta a történelmi Velence, egy csendes, nyugodt, mért, élvezze a természet Lido szigeten, és éjjel - elragadó fényes éjszakai forgalom.

3. Gondolák a szálloda közelében, Antico Doge. GEO

5. Szent Márk tér.
Szent Márk-székesegyház. GEO

Többek között ez lehetővé tette számunkra, hogy pénzt takarítanak meg a szállodában, mert a szállás ára nagyon magas. és egyébként a visszatérő járat - kora reggel

A benyomást kérték, a "Buon Pesce" szállodából lemondottunk, ami a fordításban - jó hal (most - ez a Viktoria Palace Hotel). Még mindig fél nap, sok láthatatlan. Csak abban az esetben, ha vásárolt egy 12 órás jegyet egy vízibuszos vaporetto-ra (egy turista számára előnyös ajánlat).

6. Az Adria. Kilátás Lido szigetéről. GEO

Először is megtalálta a megfelelő éttermet, és megkérdezte a pincért, ha 24 órát dolgoznak? Miután pozitív választ kapott - folytatta. Most legalább egy olyan helyet ismerünk, ahol időt tölthetünk, ha valami rosszul megy.

7. A San Marco éjszakai tér. GEO

Ahogy a város központjába költözünk, a Szent Márk térre, ahol az emberek tele vannak napközben, kezdtük észrevenni, hogy sok ember már nincs itt. Éjfél volt. És körülbelül egy óra múlva nyilvánvalóvá vált, hogy a velencei éjszakai élet hiányzik. Minden lezárt, az emberek az ujjakra számíthatók. Még a vasútállomás is - és éjszaka zárul. Nem csak csodálatos volt, de lehangoló volt.
Itt emlékezünk az étteremre! Megmentettük!

A velencei éjszakai élet nyomasztó benyomása

8. Az éjszakai terület. Szent Márk-székesegyház.
Egyetlen ember sem! GEO

Nem számít, milyen! Amikor visszatértünk a 24 órás étterembe, azt találtuk, hogy bezárt. Nyilvánvalóan a pincér arra a kérdésre adott választ, hogy "24 óráig dolgozol?"
Tehát mindössze annyit kellett tennünk, hogy sétálgassunk és feljussunk a vízi buszokba - a vaporettót, hogy felfedezzük az útvonalukat. A vízi buszokon, amelyek először vonzódtak és elkáprázták, de a reggel rendesen fáradt.
Egyébként éjszaka többször is ellenőriztük a jegyeket.

Ez az éjszaka tényleg felejthetetlen volt :)

Néhány fotó Velencéről. Ez végül is egy gyönyörű hely. Sok pozitív benyomás hagyta az ismételt látogatást, amikor nem volt szükség rohanásra bárhová, mindent megpróbáljon látni. Jól mentünk, pihentünk, fényképeztünk. Erről szólok, még egyszer elmondok róla. Természetesen kiegészítem a legújabb fotókat is.