Krasnooskolskoe tározó a térképen

A Krasnokolsky víztározó térképe: Yatskoe, Krasny Oskol. Amint a térképen látható, a Yatskoe és Krasny (Chervonyi) Oskol falvak a Krasnooskolsky víztározó legdélebbi részén találhatók.

A legközelebbi városok Isyum és Svyatogorsk (lásd alább) A legmegfelelőbb, ha autóval érünk el, mivel a rendszeres buszok mozgása nem túl gyakori.

A teljes futásteljesítmény 1 volt. A teljes idő 4 volt. A sebességmérő átlagsebessége - 1. Súlyos technikai bontások és szúrás nem volt.

MONSTER AZ OSZKÓV VÍZI TARTÓZKON. MsGenchik Víz alatti vadászat a Krasnosskol víztározóban.

Chervonoosko. A GUGK és a vezérkar szovjet térképei. Krasnooskolskoe tározó - elhelyezkedés a térképen, koordináták, objektumok közelében. A térkép jobb oldalán és tetején található vezérlőpanelek felhasználhatók különböző típusú objektumok keresésére és kiadására is, amelyek több mint 40 000 az adatbázisban. 3 Krasnooskolskoe víztározó: mélységi térkép. 4 Hogyan juthat el. Víztározó, 1958-ban alakult a folyón. Oskol (Seversky Donets medence), a Kharkiv és részben a Donetsk régió Ukrajna területén.

A térkép az elárasztott falvak, gazdaságok, erdőterületek Krasnooskolsky tartály. Krasnooskolskoe tározó, mint a legtöbb mesterséges tározók Ukrajnában, időszakosan tapasztalatokat. Amint a térképen látható, a Yatskoe és Krasny (Chervonyi) Oskol falvak a Krasnooskolsky víztározó legdélebbi részén találhatók. A legközelebbi városok az Izium és a Sviatohirsk (lásd az alábbi táblázatokat). Vélemények, műholdas térkép, halászat, Krasnooskolskoe víztározó madártávlatból. Krasnooskolskoe víztározó - a folyóvíztározó az Oskol folyón, az egyik legnagyobb Ukrajnában, a Harkov régióban található, részben pedig a. A Krasno-Oskol víztározó jelenleg 474,3 millió köbméter. Hossza átlagosan 84,6 km.

A vonaton. Az útvonal a Limanskaya platformról indult (az utolsó előtti ukrán megálló az orosz határ előtt). A tervek szerint háromféle vonaton érkeztek - Harkovtól Grakovóig egy állandó áramlatban, Grakovótól Kupjanskig váltakozva, és az utolsó vonat alvóhelyekkel volt. Különösen szorosan aludtak azok, akiket a militánsok és határőrök leginkább ellenőriztek Kupyanskban. Felöltöztük az eltávolított kerekeket, elkapjuk a hátizsákokat - és bizonyos értelemben. Valaki siet, hogy a kereket rossz oldalon helyezze el, és nem működik a velospimométer. Közel a Kamenka falu.

Miután áthelyeztük az Oskol folyót, megfigyeljük az első kréta hegyeket. Kamenka kerület -. Dvurechnaya (körülbelül 2 Shaker a fűtőelem ki van kapcsolva a primer, és ott van egy erős vágy, hogy visszatérjen az aszfalt szilárdtest meszes talaj, mielőtt hajtott valami lánctalpas elforgatásával az út egy rumpli ..

Oskol szelek. Kréta dombok ritmikusan megjelennek egymás után, az út egyenetlenül sima és kellemes nyeregsé válik. A folyó szele, de a sivatagi homokos strandok még nem nagyon hívnak minket - még mindig nem túl forró. Erős szél fúj, jó, hogy nem számláló, hanem oldalról, nyugatról. Kréta hegyek. Kicsi megállás után felmászom a Kréta hegyre, megpróbálom megtalálni a legjobb kilátást a fényképezésre, és itt van az első készlet a kamerában. Fenyők a dombtetőn.

Lefelé megyek, megváltoztatom az elemeket (a jó, amit bőven kaptam), a fenyőket a hegy tetején ábrázolom. Időközben Alexander lassan lecsavarja a Canon 5. D. Baibachi lyukakat.

Ezen a helyen sok bobak kell lennie. Ezt az állatot még Kupyansk címerén is ábrázolták. Nem láttunk semmiféle marmot, de sokszor rossz szóra emlékeztettek, amikor a kerékpár kereke egy másik baibach lyukba esett.

Kréta barlang. Elhagytuk az elhagyatott község Novomlynsk. Egy homokfalon a helyi lakosok egy barlangot ütöttek ki, amelybe Alexei tökéletesen illett. Nem azért helyeztem el a fényképet a barlangba, mert eszébe jutott, hogy kerékpárral felmászik ezt a hegyet, amelynek megvalósulása túl sok energiát vitt. Ráadásul nem volt semmi, kivéve a kutya sírját. Tiszta kréta. De ezek a hegyek a legtisztább krétából állnak.

Alexander három kilogramm kréta darabot szerzett, azt állítja, hogy ez a talajkompozíció ideális a kaktuszok termesztésére. Novomlynsk. A község Novomlynskot egyszer elhagyta és lakatlan volt, és most nem csak meleg, de az élet buborékolt.

A Dacha gazdák kerteket művelnek, a fiatalok a krétahegyek peremén üldöznek a Zhiguli és a motorkerékpárok körében. A felszálláskor. Az alapozón át a mezőn keresztül hirtelen észrevettem a soron következő előjelet - vörös fehér nyilak. Hirtelen egy tökéletesen egyenes úton, a futópályához hasonló jelekkel és jelzésekkel elmentünk.

Az út az üdülőfaluban. Sajnálatos módon az út visszaesett Novomljanszkba, és hiába emelkedett a biciklis kréta hegyre. De nem sajnáltam egy másodpercet, mert a süllyedésen a sebességmérő mutatta be 5. Csak a gumiabroncsok csendes zümmögése emlékeztetett a sebességre. Kupyansk. A folyó mentén elérte a Dvurechnaya-t.

Alexei megpróbált egy házi készítést találni, és vásárolt egy csészét, Alexander kísértette a helyieket a mellette lévő biciklijével, a nyilvános kiállításon. Sem egyik sem a másik nem sikerült, és a tervezettnél 2 órával később megérkeztünk Kupyanskba. Minden helyi ember fociztatott a stadionban. Útközben, Alexander határozott személyi rekordot - 6. Kupyansk. A Kupyansk elég hosszú volt, de a megállás nélkül hajtottuk. Csak néhány résztvevõre szünetet tartottak, hogy néhány üveg limonádét vásároljanak.

Az éjszakai szállás helyszíne, a Pristeni község mögött. Miután Osinov aszfaltról kavicsra fordult. Az út a dákákon haladt át, de hamarosan véget értek, és a következő 2 - 3 km igazi zöld pokol volt. Bal - víz, a nád és gyékény, jobbra - a falon erdő és cserjék, köztük - a keskeny utat a folyosón egy ember, de sajnos nem a kerékpár. Csalán, a tövis, a szúnyogok alkonyat és a képtelenség kerékpározni vezetett bennünket, hogy a logikus következtetés - meg kell keresni egy parkoló. És megtaláltuk őt Pristen falu közelében, ideális Oskol partján.

Belépés Senkovoban. Éjjel meleg volt, reggel pedig fürödtünk és folytatódott az úton. Előre feküdt egy nagy tengerparti falu, Senkovo, egy jachtklub és egy templom. Senkova. Lementünk a központba, megtudtuk, hogy Ostap Cherry híres tavasza elcsúszott, de nem akartunk újra visszatérni a hegyre. Elmentünk a gátba, hogy megcsodáljuk a víztározót és a jachtokat. A számuk sokkal kisebb, mint a régi Saltovban, és az egész tározó valahogy vadnak látszik. Ismét az Old Sóhoz képest, az autók, a hajók, a halászok szinte nem.

Kerület Borovaya. A bal partra költöztünk, ami homályos, tompa sima volt. Bár a part mentén és nőtt a fenyő, de ez egy vasút. Az autópályán számos kis faluban a Borovszki járás közepére vezettünk. Optikai csalódás. Borovoe után újra átmentünk a jobb partra, amelynek megkönnyebbülése sokkal érdekesebb. Például egy teljesen lapos duzzasztógéppel a tartályon (a víz nem látható a fák mögött), és a távolban látható a jobb jobb partra való felemelés. A felvonó nem tűnt úgy, hogy a kerékpárosok túl nagyok lennének, az előtte megnyugtató jele van.

A győzelmes vége felé. Útvonalaink kizárólag a földön fekvő utak mentén fekszenek, melyek közül néhány a térképen van feltüntetve, de a valóságban szánták. Több mezõt kell elutazunk a mezõk mentén, de a számtalan akaciák, sõt a méhészet, amely az úton találkozott, nem állt meg minket. Mi bekerülünk a Chervony Oskolba, amelynek közepén egy érdekes emlékmű a forradalmárok számára.

Krasnooskolsky vízművek. Nem könnyű eljutni a Krasnooskolsky víztározó gátjába - a szögesdrót, a gátak és a gonosz kutyák körül. Valószínűleg a vízerőmű teljesítménye hasonló a Yenisei állomásokhoz. Átmegyünk a gáton, és megállunk egy falatozásra az erdőben a gát közelében.

Rózsaszín a kék. A gáton rózsaszín tamariszk hatalmas bozótjait láttam, amelyeken sok zöld bogár - bronzovok. Mazsola. A Krasnooskol gáttól az Izumes vasútállomástól csak 1.

Sándor elszakítja a felhalmozott irritációt az ittas kis paraszton, aki szerencsétlenségében elkezdett mondani nekünk, mit kell csinálni és hova menni. De szerencsére minden jól megy - a parasztot nyilvánosan szégyellik, visszaállunk jó kedvért és úszni fogunk. A víz Donets érezhetően hidegebb, mint a reggeli víz Oskol, és megkönnyebbül a napfoltos kéz és láb. Fürdés után a vonatba töltünk, és három óra múlva Harkovba indulunk. Haza megyünk, és az utcai lámpák azonnal kijönnek, amikor a kerékpárból szállok le a házamba. Az út sikeres volt. ).