Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

Az esküvő után Nadia és Sasha háromhetes utazáson ment keresztül Provence-ban. Meglátogatták Nice, Cannes, Marseille, Monaco, spontán elindultak komppal Olaszországba Szardíniára.

ELŐTTI A TRIP

- Szeretnék sétálni a Provence-en, lásd a levendula mezőket és a híres Cote d'Azur-t. Az egész tengerparton megyünk, hogy megtudjuk, hol van jobb, és talán oda is térhet vissza.

Franciaországban autókölcsönzést tervezünk és Olaszországba utazzunk: Nizza-ról Rómába.

- Sunblock - ott áron értékesített. Szintén mindig magunkkal viszünk egy elsősegély készletet: szén, fájdalomcsillapító, lázcsillapító - egy standard készlet.

Vettem még egy öltözködési ruhát, de ez nem jött jól. Ha egy katolikus egyházat kíván meglátogatni, kendővel vehetsz.

Sasha és Nadia közvetlen járattal repültek Minszk - Nice, hazatértek Rómán keresztül. A járatokra 700 dollárt fizetett.

"By the way, megtudtam, hogy Belavia minden alkalommal nem volt egyetlen repülőgépes baleset" - mondja Nadya. "Ezért nyugodtan repülünk kétszer."

A JÁRMŰVEK UTÁN

- Hát, hogy mentél? - A visszatérést követően megkértük az újszülötteket.

"Fel kell készülnünk a kirándulásokra" - kezdte Nadia története. - Nem vettünk figyelembe mindent.

SZÁLLÁS NICE-ben

"Legközelebb nem vettem volna autót" mondja Sasha. - Egy szezonban több problémából, mint jónak. A benzin drága, az utak költségesek. A strandokba akartak menni, de valójában nincs hova parkolni a strand közelében. Elmentünk egy másik helyre, ahol nincsenek helyek (nevet).

Szerint a hősök, ha autókölcsönző Franciaországban, a hitelkártya "befagyasztja" a biztosítási letét 1000 €. Még akkor is, ha visszaadja az autót, a pénz továbbra is blokkolva van. Nem távolítják el őket, de nem használhatók. Megérkezéskor Sasha hívta a bankot, és kérte az összeg feloldását, de általában egy hónap után automatikusan lefagy.

- Rájöttünk, hogy Olaszországban "eltávolítanánk" annyit. És a tengerparton feküdve egy másik terv jött létre. Egy kocsit béreltünk Nizzában, és Provence tengerpartjait egy héten át hajtottuk. Kedden vettük az autót, és vasárnap kellett vinnünk. De mivel napjainkban szinte semmi sem működik, vasárnap ingyenes bérleti díjat (fizetett 226 € 5 napra).

A meglepetés az volt, hogy az automata töltési funkció a következő módon: az első, az öböl még nem benzint, akkor közbe egy hitelkártya, amely megterheli a teljes tank. Majd vonjuk ki a költségek is, amit tankolt, és a maradék pénzt, hogy ideiglenesen (ahogy az az autó).

- Eleinte nem tudtam, hogy mi meghökkent egy kicsit, ha ez figyelmeztetés, hogy eltávolítjuk a 120 €, bár én tankolt a € 20, - mondja Alexander. - Ezért tanács: Ne hagyja abba az automata benzinkutakat. Bár a nyitás pénz ebben az esetben már gyorsabb - a következő munkanapon.

- Nizzában, a legjobban tetszettünk!

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

- Nem volt túl sok ember a tengerparton: kinyújtottuk a kezünket, mint a tengeri csillag, és mindkét oldalon fél méter távolság volt. Előretekintve azt mondhatjuk, hogy sokkal több ember volt Cannes-ban. A zsákok helyének keresése egy küldetés volt. És még a Minszki-tengeren sem láttam ilyen szennyeződést, iszapot és iszapot a vízben, - viccelődik Nadia.

"Nem az semmi, hogy a Cote d'Azur úgynevezett: a víz tiszta és élőlények nélkül. A tengerparton lévő kövek formája hasonló a mozzarellához - kerek, szép és szép. "

- Ha van erőforrásod a szállodák foglalásához, nem nehéz. Az árkategóriában 60-100 € éjszakánként kettő, az ár nem mutatója a minőség. Egy bizonyos ponton, amikor rájöttünk, hogy mi szükséges, hogy pénzt takarítanak meg, amit fizetni nem 90 €, és a 70. és néha csak nyert: rendezni egy régi épület egy négy méteres belmagasság és kilátással a tengerre. Tehát tanács: ne nézd meg a csillagok számát.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

"Nem főztünk magunkat: vagy egy kávézóba mentünk, vagy sajtot, hamonot, bagettet, gyümölcsöt vásároltunk."

- Mi fogott Wi-Fi-t és Sasha csak foglaltak az első rendelkezésre álló szállodában, ahol elegendő hely áll rendelkezésre, és ha elégedettek vagyunk az ára, - mondja Nadia. - 5 napot töltöttünk Nizza-ban, megálltunk La Ciotat kikötővárosában és a Calanca nemzeti parkban. Nagyon tetszett Cassisban - ez egy kis spirituális falu.

A MAPS.ME alkalmazás mentésre került. Segítségével még a legvadabb strandokat is megtalálta.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

Nizza-ban Sasha és Nadia a Marc Chagall, Matisse, Massena és a Modern Művészetek Múzeuma múzeumához mentek. Három napig 10 múzeumba 10 € -ig vásároltunk egy előfizetést.

"A gyönyörű ókori épület közelében sétáltunk fotkalist. Kiderült, hogy ez egy iskola. "

PROVENCE ÉS LAVAND MEGBÍZÁS

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

- Fjordok - szépség! A strandok helyett kőblokkok mennek a tengerbe. Azt mondják, hogy könnyebb tengerre jutni, mint autóval. Mivel nemzeti park, a területre való belépés tilos, és a parkolás nem lehet több, mint két óra.

"Mi óvatosan felkészültünk a vadas strandok túráira, mindig velünk vettünk ételt".

- Franciaországban kisvállalkozások vannak elosztva, amelyek kis boltokat és nagy szupermarketeket kínálnak. Ezért a bevásárlóközpontban vásárolhatnak mezőgazdasági termékeket. Hatalmas sajt választékot kínál, és szinte mindig megpróbálhatja, hogy mit fog vásárolni. Nagyon finom brie, - mondja Sasha -, mi is kényeztetett magunkat drága sajt egy szarvasgomba réteg.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

"A franciák gyakran kenyereket, kagylót, kátrátot fogyasztanak. A kávézó mindig szabadon hozhat vizet és egy kosár kenyeret. Egy étel "enni"
költségek 20 €. "

A jel „A bor itt” voltunk egy mini-gyár tároló tartályok, ahol beszélgettünk, mint minden üveget, hagyjuk bőséges prodegusti Rowan minden bort.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

- Vannak csodálatos piacok friss tengeri ételekkel.

- És nekem - tette hozzá Nadia -, mindenképpen cukorkákat kell megkóstolni: desszerteket, croissantokat. Az egyetlen dolog, ami megóvja a gálán, az ár. De az ilyen boldogságért és 3 € -ért ez nem szán.

- sokat eszik gyümölcsöt - bár az eper és a cseresznye van drága (kb 10 € kilogrammonként), de az ananász, papaya, mangó -, amire szüksége van! Ízletes füge és mandula.

- A helyieknek megvan az életük ritmusa: reggel kávét inni és egy szendvicset enni. Sasha még mindig nem tudott hozzászokni ahhoz a tényhez, hogy egész Európában kávét iszik, kis csészékkel. Egy óra alatt kávéházak és pékségek zárva vannak, ahol az ebédeket nyitva tartják. Ugyanaz az intézmény naponta háromszor változtathatja meg a menüjét. Este öt után csak egy étteremben lehet menni.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

Mielőtt Monacó előtt Sasha és Nadia 20 perc alatt odaértek (16 € -t a vonaton) és egy napot töltöttek ott.

- A város kicsi, de az a tény, hogy a lejtőn fekszik, miután egy kilométernyi séta után már senki sem akar sehol - mondja Sasha. "A Monte Carlo területére jöttünk, és gondoltuk: hol vannak a paloták, hol van a luxus?" Elmentünk a kaszinóba, elvesztettük 20 percig, és boldogan folytattuk. By the way, a bejárat további 10 €.

- Felnõttem a születésnapjára, - mosolyogva Nadia, - a 19-es számon.

"Monacói japán kert".

"A franciák a kisautókról szólnak, mert kevés parkoló van" - viccelődik Nadia.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

"Az argentin autóvezető Juan Manuel Fangio emlékműve, aki ötször lett a világbajnok és 1950-ben az első győztes a Monacói Nagydíjban."

Szardínia előtt Sasha és Nadia tizenöt órás utazást tettek komphajóval, és négy napot töltöttek nászútjukon.

- Egyébként a fedélzeten lévő nyugágyak alatt a nyitott ég alatt lefeküdtünk.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

Olaszországban egy kétszintes házban maradt a tenger mellett, terasszal.

"Ez a mi privát udvarunk a szálloda közelében."

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

"Ott nagyon sekély, a maximális mélység - a mellkason, a tenger nagyon nyugodt. Ha akarsz - úszni, és ha akarod - állni és pihenni. "

Menj át a szörfösvényen, és mégis találkoztam a világ valutáival, és új fehérorosz rubelt fizettek vele.

- Szardínia észak-keleti oldala a gyermekekkel való kikapcsolódásra készült. Úszni kell úszni a horgonyzott jachtokba, de tanulni extrém és veszélyes sport - a legmegfelelőbb helyen - mondja Nadia.

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék tengerpartra, egy magazint Minszkről

"Ha a keresőt kívülről nézzük, úgy tűnik, hogy minden nagyon egyszerű. Javasoljuk, hogy előre lehessen tanulni, de már elmentünk, szóval szórakoztunk: a vízbe esett, felmászott és újra esett. Szórakoztató volt! "

Nos, amikor mentem egy nászútra az azúrkék partra, egy magazint Minszkről

- A kártya kiszámítása Franciaországban nem jelent problémát, és Olaszországban a terminálon keresztül történő fizetést vonakodva elfogadják. Ott, a rögzített adót a behajtandó személyre terheli, függetlenül az összegtől. Ezért kisvásárlást tettünk készpénzre meggyőzéssel.

MILYEN TÖRTÉNTEK ÖNKÉNT

- Provence-ból származó rózsaszín bor és levendula minden formájához: zacskóban, illóolajokban, szappanokban és kozmetikumokban szárítva, a növény illatával. Még egy mágnest is vásároltunk, melyet olajjal és "levendula" illattal töltünk.

- Nagyon tetszett, de ha tudnánk az árnyalatokat, amelyekről elmondtuk, az út sokkal átgondolt lett volna. Mi inkább egy gasztronómiai turné voltunk - nevet Nadia.

- Most már tudjuk, hogy nem veszi az autó, de másrészt, ha nem kap a gondolat, hogy ülne, és úgy gondolja, hogy „Ó, és megtekinthették a nagy strand. "Mert például Tenerife-ben nagyon élveztük a bérelt kocsiban való utazást, de sokszor egyszerűbb. Elvileg mindent mérsékelten alakult ki: meglátogattuk a strandokat, elmentünk a múzeumba, pihenve a lélekkel és a testtel - összegzi Sasha.

Fotó: hősök archívuma.

Valóban, egy jó jelentés csodálatos fotókkal, köszönöm! Tavaly nyaralás Villeneuve-Loubetben, Nizza mellett. A város különbsége óriási piramis házakban található, ahol vannak szállodák és privát apartmanok is. Plusz egy hipermarket, a legjobb étel, amit valaha találkoztam az üzletekben. Különösen a paszták, a torta sütemények és a halak tenger gyümölcsei, nagy választéka kitűnő pezsgő. A strand és a város is nagyon tiszta. Tetszett mindent, beleértve a Provence-ból és vonattal Monaco-ban, Cannes-ban és Mentonban. Csak egy kevésbé volt - amikor elhagyták a lakást, az ügynökség alkalmazottja Madam Chantal megpróbált 400 euró letétbe helyezni. Szóval, fontolja meg ezt a szép részletet.

Mmmmm, obzavidovalas. És a gyárban Fragonard nem? Vannak olyan csodálatos szellemek! Az utazásom három évvel ezelőtt volt, és még mindig emlékszem Franciaország édes illatára))

Kis időt fordítanak Marselyu- ott posmotret- Notre-Dame-de-Lyagard, Longchamp park Calanques és hűvösebb megjelenés sétahajó a Vieux Port (értéke mintegy 20 € 3 óra). Cassis egy nagyon meredek város és Aix-Provence, az egyetemek városa, nagyon klassz. A Nizzai város Saint-Paul-de-Vans- ott Chagall meghalt, hűvös helyen és galéria művészeti elképesztő :) Monaco vált popsovym- szinte mindenki, aki a Cote d'Azur voltak. És még több kedves, pontosan provanszi hely van :)