A karib-tengeri lego kalózok a videojáték

Lord Beckett személyében az új hatalom Will Turner szabadságát és boldog életét biztosítja Elizabeth-vel szemben a Davy Jones mellkasért. Keresse meg ezt a műtárgyat csak egy Jack Sparrow iránytű segítségével, amely még mindig érdemes megkeresni. Elindulunk az úton.

A fekete gyöngy a Palegosto szigetén, a kannibálisok által lakott sziklákon áll. A lábukról, és meg kell mentenünk Jacket és csapataikat.

Érdekes helyzetbe kezdünk: a mélység, a ketrec, Mr. Gibbs mellett, ugyanabban a ketrecben.

A balra és a jobbra lévő ketrecbe rohanunk, amíg a kötél meg nem szűnik a sziklán levő tüskék egyikéről (a mi esetünkben a bal oldalon). Lefelé haladunk az ösvényen, aztán jobbra tekerünk, és egy ugródeszka segítségével ugrunk a szurdok másik oldalára.

A fenti ösvényeket a helyszínre forgatjuk, nyomjuk a kannibálokat, és ugorjunk a csészealjak egyikére a jobb oldali fal közelében (az AI ugrik a második platformra). Beléptünk a nyílt kapun, kiderül, hogy egy padló alatt, ahol meg kell semmisíteni a dobozok és bárok közelében a falon. Megnyitja a mászópályát a padló felett. Visszatérünk a felső platformra és felmászunk a falra.

Nyomjuk meg a kannibálokat, és egy döngölő csészealjzal belépünk a dombra. Nyissa ki a kaput a bal oldalon lévő hídhoz. Mi balra fordulunk, és felmászunk egy mászós falra. A jobb felső sarokban a kerék. A "hörcsög" szerepét játszhatjuk - belépünk és balra megyünk. A kerék megfordul, felhúz egy ugródeszkát és vízzel leereszkedik.

Jobbra ugrotunk, leereszkedünk az ösvényen, megragadjuk a kötelet, és hagyjuk, hogy a víz a vödörrel tovább haladjon a keréken. Egy emelőszerkezet egy nagy kerékkel van ellátva, melynek vékonyított sejtjei vannak. Egyikünkbe menünk, és várjuk, amíg fel nem emeljük a padlót.

Fent látjuk a kerekek olyan rendszerét, amely egy kis kereket fut a jobb oldalon. Egyetlen játékkal egy nagy kerékbe bejutunk, egy kedves AI játssza a "hörcsög" szerepét. A forgatás során szükség van az egyik kerékről a másikra történő forgatásra, ha a cellák ugyanazon a szinten vannak. Miután mind a három nagy kerék elhaladt, szinte a szikla tetején vagyunk. A legfontosabb dolog nem elfelejteni a partnert. Megszakítunk egy halom barna kövekből, a megformált fordulatot hívjuk, és jobbra fordulunk. Az út végén leszorítjuk az alulról érkező blokkolást, és megnyitjuk az utat egy elvtárshoz. Felmászunk az emelkedő tetejére.

A fenti egy kannibál falu. Nyomjuk a helyi lakosságot, és jobbra forgassuk. Felmászunk a már ismert platformcsíkokra, és kinyitjuk a kaput a hídhoz.

Spirál útvonal:

A szurdok másik oldalán ismét nyomjuk a helyieket, utána leereszkedünk a spirális ösvényre. Útközben óvatosnak kell lennünk a lándzsák, farkasok, összeomlások, hidak és idegcsatornák görbületeinek kiugrásából. Az út végéig haladunk, a jobb oldalon lévő hídhoz vezetünk és ... repülünk.

Alulról Jack Sparrow csatlakozik hozzánk, és lehetőségünk van arra, hogy vállaljuk a barátjának a kutyának első részét. A kutya számára Jacknek iránytűvel kell megtalálnia a csontot. Adjuk a csontot a kutyának - most már játszhatsz.

Keressük az iránytű dobozt, majd kiveszük a kutyájával. Húzza a találatot a fal mentén a zöld területre (a nyíl mentén).

Ússzon a másik oldalra, és keresse meg a falat pontosan ugyanabban a dobozban. A bal partra való áthelyezéshez hídra van szükség. Egy kicsit le van temetve (mint egy halom por). Kivágjuk és összegyűjtjük, húzzuk a második a bal partra, és dobjuk a második zöld területre.

A kapott darabokból összegyűjtjük a hegymászó falat, elindítjuk Gibbs urat, aki megjavítja a törött mechanizmust, amely felemeli a kötelet.

A kötélen haladunk jobbra, ahol ugrálunk a szőlőre. Ezután egy szikla felülről esik, feltörik a gátat. Tovább haladunk tovább, a bozótok és a helyi lakosok apró részeiben. A második gáton három célpontot észlelünk, amelyeket Will Will fejszével lehet lecsapolni. Három találatot követõen a gát összeomlik, és a Black Pearl partra száll.

INGYENES JÁTÉK

mini kit

2. Balról a hídon áthaladva észreveszünk még egy fém kövek zárolását. Mi elpusztítjuk, balra haladunk a nyitott ösvény mentén, és keressünk két kereket. Az egyikben van egy labda, és meg kell futtatnunk ahhoz, hogy ezt a labdát a labirintuson átviseljük. A mozgások sorrendje: jobb - jobb - bal - jobb.

3. Az alpinista falnak a kerékhez való felkelésével találunk még egy fémkőzetet. Mi megtörjük, és felmászunk a nyitott ösvényre egy másik cannibali faluba. Válassz Jacket, és keressen egy iránytűt egy üveggel. Az iránytű vörös-fekete dobozba vezet. Megszüntettük Blackbeard segítségével.

4. Ugyanabban a faluban Jack Sparrow távcsövet keresünk. Egy rövid keresés után megnézzük, és találunk egy ogre lapáttal. Jó kannibál találunk egy üvegedényt és kiássuk.

Spirál útvonal:

5. A spirális úton megtaláljuk a vörös-fekete blokkok által elhelyezett folyosót. A fekete szakállat választjuk, a blokkokat mozgatjuk és az alagútba. Az út végén megtaláljuk az üveget.

6. Menjünk le és látjuk a koponya falát egy narancssárga fogantyúval. Az erős emberre váltunk, húzzuk meg a fogantyút és működtetjük a mechanizmust, amely megérti a hídot egy másik faluban. A falu jobb felső sarkában lévő pálmafán egy üveg található.

7. Az iránytűben ugyanabban a faluban teleszkópot keresünk, és belenézünk. Találunk egy rákot a hídon, ami egy másik palackot ad nekünk.

8. Visszatérve a fő spirál útra, menj tovább és találd meg Jack tréternél. Ennek a mechanizmusnak köszönhetően jobbra költözünk egy másik faluba. Ott láthatunk két fegyvert, amivel nyolc sziklacélt kell lőni. A pontosság érdekében egy palackot kapunk.

9. Ugyanabban a faluban egy üvegtárgyat keresünk Jack irányába. Ez eltemetett, ezért válasszon egy kutyát vagy egy karaktert egy ásóval.

10. Váltson olyan személyre, aki víz alatt lélegezhet, ugorhat a vízbe, talál egy ketrecet egy rákkal, engedje el a szegény embert, és vezesse az utolsó palackba.

1. Mini szett - a vízesés mögött (1. modell)

2. Mini-set-golyó a kerék-labirintusban (2. minikit)

3. Mini-készlet - egy máglya piros-fekete dobozban a bal felső faluban (3. modell)

4. A teleszkóp a felső faluban található szikla bal szélső szélénél (lásd a 4. minikit)

Spirál útvonal:

5. Teleszkóp - az első kiegészítő falu.

6. Mini-készlet - a földön eltemetve a második falu jobb szélének közelében.

7. Csont - egy törött sejtben (plot)

8. Doboz - ugyanazon a helyen eltemetve (telek)