Az orosz mese mesei park-múzeuma nekik

Legnagyobb bosszúságára a tenger nem megy ebben az évben, de hogy valahol nagyon akartam, tettünk egy rövid behatolás a közeli Volgograd, meglátogatta a vízi park a Volga és a Museum of Russian tündérmesékben Szrednyaja Ahtuba-i járás a Volgograd régióban. Ez utóbbi kerül megvitatásra.

A magánépületek hangulatos községében találhatók.

A jegyeket előzetesen le kell foglalni, mint egy kisebb szervezett csoportot, és beléphet a jegyekből.

A jegyár 500 rubel. személyenként. Egy gyereknél is az életkor nem számít. De hidd el nekem, az árcím teljesen indokolt.

Meg kell érkeznie 15 perccel az indulás előtt, a foglalás visszavonása után, és a jegyek más személyekre is hajózhatnak. A kiállítás csak 4 szombaton és vasárnapon működik: 10:00, 12:00, 14:00 és 16:00 óra között.

Minden fellépés egy színházi kirándulásra emlékeztet. Az év különböző időpontjaiban különböző nézeteket tartanak. Velesov napjain végeztünk. A nézet nemcsak a tündérmesékre épül, hanem az ősi orosz kultúrára, hagyományokra is.

20 embert kaptunk, az utcai bejárat előtt vártunk. Pontosan 14: 00-kor Altyn - a királyi pénztáros - kijött hozzánk. Elmondta, hogy mi viselkednek a viselkedés szabályai, akkor az udvarra vezetett. Előretekintő. Azt mondom - ő a legszebb, győződjön meg róla, hogy ott van.

Az orosz mese mesei park-múzeuma nekik

A fotózáshoz külön időt adjon, így könnyű mindent megtenni.

A legtöbb szám Puskin meséi hőse.

Ó, igen, a vendégek kapnak fejdíszeket - fiúk (nagy és kicsi, apák és nagyapák) sapkák és lányok - okos kötszerek.

Az orosz mese mesei park-múzeuma nekik

Míg a vendégek felszívódnak, Altyn csendben eltűnt, és helyette a szórakozás néni jött rá, hogy mi volt a félelem mocsár, vagy egyszerűen otthon - mymra)))

Egy kicsit szigorú, de még mindig viccel. Mesélt nekem a mesékről, sok kérdést kért a tartalmukról. Itt a foglalás - a tündérmesék nem gyerekes, hanem felnőttek - Puskin meséi "A halottak hercegnő és a hét lovag története". "A Tsar Saltanról". Chernomor bácsi stb. Nem tudtam sokat, nem is beszélve a 4 éves lányáról.

Aztán beléptünk a szobába, és egy másik hős - Chour bácsi.

Az orosz mese mesei park-múzeuma nekik

Ez a rész, ami a legkevésbé tetszett, a szoba komor volt, két világról beszélt - a mi Java és a másik világ - Nav. Sokat beszéltem, sokáig, és őszinte legyek, még egy kicsit ijesztő voltam is. A hat éves lány megrémült és könnyek törtek ki. Ő vezetett minket a másik világ folyosóin, ahol csontvázak, pókok és szörnyek voltak. A fotók nem voltak sikeresek, sötét és szűk volt.

Ezután eljutottunk a fénybe, és Yaga asszony a házában találkozott, nagyon szép. Szórakoztatta a gyerekeket, kiadta az összes ajándékot és elküldte őket.

A pálca átvette a pálcát. Őszintén szólva, nem értettem, miért nem valószínű, hogy valóságos mese, hanem egyszerű pogány hős, mint Kikimora.

Az orosz mese mesei park-múzeuma nekik

Sokat beszélt Chernomor nagybátyjáról és testvéréről. a boszorkányokról és az egészről.

Ekkor a gyerekek fárasztóak voltak. A mi csoportunkban minden gyermek nem volt 8 évesnél idősebb, és nem értette ezt a cselekvést, a felnőttek szórakoztattak. Bolotnik modern módon felidézte a meseat, nagyon viccelődött, vidám ilyen nagybátyja), sötét a lakhelye, ott vannak elég szörnyű szörnyek is)

Aztán ismét átadott minket Altynnek. Egy nagy csarnokba vezetett, és egy kis beszélgetést tartott.

Különleges előnyt jegyezek meg, hogy minden egyes részen minden hős külön időt kapott a képek készítéséhez - nagyon kényelmes.

Végül egy hangulatos, fából díszített nappaliban tartottunk, és egy ízletes vacsora - káposzta leves tejföllel etetettünk, és komposto palacsinta. A turnénak ez a része nagyon tetszett, így fáradt és éhes voltunk)).

A végén még fagylaltot is adtak nekünk.

Végül azt akarom mondani. hogy a túra nagyon tetszett, az alkotók megpróbálták, az ötlet és a végrehajtás gyönyörű. De szeretném, ha a történet egyszerűbb lenne, a fiatalabb nézők számára készült, hiszen a látogatók túlnyomó többsége a kisgyermekes szülők.

Így a légkör hangulatos és vendégszerető, a kiállítások nagyon viccesek, nyilvánvaló, hogy valamit a szakemberek végeznek, és valami "vak volt attól, ami volt". De csak add hozzá a varázst.