Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

A leolvasó Vladimir ment az Egyesült Államokban a legendás műsor Work and Travel. Egyértelmű, hogy a srác úgy döntött, hogy megragadják a pillanatot - és repült a Hawaii. Aztán intett Kaliforniában. Az útját, és Volodya döntött, hogy elmondja nekünk.

- Valamilyen okból akartam menni egy egzotikus szigeten. És a Hawaii-szigetek a vulkanikus tevékenység, meleg, tiszta óceán és friss gyümölcs tökéletesen illeszkedik.

- Megyek utazni fény, így a válogatás ruhát kezelt fokozott figyelmet, vette a legszükségesebb. Ezután rostált „amire szükség van” háromszor, és összegyűjtjük az utolsó hátizsák. Még fogom a Denver széldzseki, mert az időjárás a szigeten nagyon gyorsan változik. Is, hogy egy orvosi készlet.

Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

A csomagom. A fénykép nem kap egy sapkát és egy extra pár cipőt.

- Mivel én megyek a Big Island, meg kell vigyázni a folyamat mozgását. És én még szembe az első probléma: rent a car - 21 éves korig. Azt kellett gondolni a kétkerekű testvéreim, természetesen gondolt a kerékpár, de aztán eszébe jutott, hogy ő is fog pihenni, és megállt egy moped. Mert az ő kiadó csak szüksége van egy jogosítvány, életkor 18+ és egy kis cache. Emellett moped sverhekonomichny üzemanyag.

Elhatároztam, hogy nem fizet bérleti során az amerikai túra, aztán megmentette az én Kanapészörfös.

Az általános tervek: látogasson el a vulkán, hogy járja be a szigetet, hogy látogassa meg a legdélebbi pont az amerikai úszni zöld teknősök fel a strand zöld homok és csak élvezze az egyik legtávolabbi sziget a világon.

- Nos, mi volt? - kérdeztük a visszatérő Vladimir.

- Mint mindig, elvárások eltértek a valóságtól, de Hawaii maradt néhány a legjobb emlékei valamennyi állam, ahol kellett volna.

Miután egy öt órás repülés és néhány alkoholos koktél egy síkban (igen, végre nem kérhetett volna ID), repültem, hogy a sziget a jó hangulat. Az ablak a sziget úgy tűnik, hogy csak jó, hanem a kifutópálya látható a darab megkövesedett láva.

Leszállás a gépet, úgy érzi, őrülten párás és meleg levegőt. Ez Hawaii szabadban-Airport. Ezt még soha nem láttam, egy nagyon szokatlan látvány.

Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

- A túl repülőtéren, szemben egy másik probléma - nincs tömegközlekedés. Ezért én első ízben három hónappal az Egyesült Államok, hogy egy taxi, amely 10 perc alatt a szél nekem 35 $.

Amikor elérte a moped kölcsönző, valamint lovaglás a „ló”, elmentem a város Kealakekua, ahol a gazda (ember CouchSurfing, aki beleegyezett, hogy vigyen). Aztán megismertem az igazi Hawaii és trópusi felhőszakadás, amely „mosott” minden pénzem és az útlevél.

- egyenleg az első nap ültem a könyvtárban tanul útmutatók gyalogos és könnyű- és fel kell keresnie helyen.

A második napon, a vásárlás gyümölcs és víz, tanácsadás a térképeket, mentem a partra. Körös-körül feküdt megkövesedett láva, és úgy nézett ki ijesztő.

Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

- Majdnem egy óra múlva érte el a strand. Az ilyen szépséget, amit valaha láttam: pálmák kókuszdió lóg, legfehérebb homok, türkiz óceán és nem egy lélek. Ringató a hullámok, élveztem valaki szabad függőágy és kókusztej (megzavarják, nemhogy szünet kókuszdió - az egész megpróbáltatás).

- ébredt fel reggel a harmadik napon, és látta, hogy az időjárás eső, rájöttem, hogy itt az ideje változtatni valamit - vagyis az oldalán a sziget. Így ment a város Hilo és az út fog látogatást az Egyesült Államokban és Dél Beach zöld homok. Amikor ott álltam a parton, jó volt, hogy tudja, hogy a legdélebbi pont az Egyesült Államok és a Déli-óceán csak választja meg.

- Miután végeztem az óra nyomvonal mentén a parton a strand zöld homok, a fajta, ami szíven ütött. A homok volt, mocsár színei miatt az ásványi tartalmazott a szikla.

Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

- Nos, akkor ez volt a legrosszabb: ez volt a hetedik órában utamból egy moped, mentem közel a vulkán magasságban 1500 méter volt, az eső, és időnként nehéz volt köd a szemüvegem ködösítő mindkét oldalán, én viselt összes ruháját, és én még mindig hideg, és természetesen az üzemanyag kijelző mutatja az utolsó csík. Nem úgy, ahogy elképzeltem Hawaii.

A nap végén leültem az előre lefoglalt szállás (igen, mi volt, hogy megzavarják a terve, hogy kiszabadítsa a Expansion). Tudva, hogy a nap érdekes lesz, vettem vlogs.

Másnap találkoztam két lány Svájcból, autóval mentünk egy élő vulkán. Az utolsó kitörés Kilauea kezdődött 1983-ban, és a mai napig is, hogy van, 33 éven át. A kráter földalatti, és a megfigyelő platform tekintik a buborékoló forró láva. Érdekes állni és nézni a vulkán, ahonnan, sőt, növelte a Big Island.

Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

- Aztán elmentünk egy helyre, ahol a forró láva ömlik az óceánba. Útközben megálltunk az egyik földalatti alagutak által létrehozott lávafolyás.

- Hogy a olvadt láva, meg kell hagyni az autót a parkolóban, és hogy egy három órás út. Először táj lenyűgözött, mert a bal volt hegység inaktív vulkán jobb - az óceán, és közöttük megkövült láva. De az út mentén semmi körülöttem, így volt valahogy unalmas. Egy bizonyos ponton, az út véget ért, és el kellett járni láva. Ezután 30 méterre láttuk a narancssárga folt - itt van egy élő láva. Azt akartam, hogy közelebb, de a levegő hőmérséklete növekedni kezdett, és a talaj, és adott hőt. Hiányára pálca vagy valami, mint akkor úgy érzi, a talaj, abbahagytam, és fotóztam a memória, és visszament.

- Az egyik ilyen nap, mentem a vízesés Akaka esik. Nem található a trópusi erdők, és amikor én vezettem fel az erdő, az időjárás kezdett megváltozni a napfényes és esős. Az erdőben kezdett az eső. Az ilyen zöldek nem láttam sehol máshol, minden csak izzott.

Nos, elmentem Hawaii láva, az eső és a kókuszdió, a magazin a Minszk

A magassága a zuhanás - mintegy 130 méterre.

- Miután a vízesés, elbúcsúztam az új barátok és nyugat felé. Ebben az időben van néhány ötlet, hogy mi vár rám, mert felhúzott egy teli tank és megvette őket az amerikai hadsereg adagokat. A nap állt hat órával az érkezés, és megáll a strandok.

A regisztráció után, és várja a partra, én sunbathed alatt a Hawaii-nap, ül egy padon a repülőtéren. Én vezettem 1000 km megtett, ahol akart, és kapott új barátokat. Úgy sajnálom, hogy elbúcsúzzon a szigeten, de tudom, hogy ez nem az utolsó találkozásunk. Aloha!

Mennyibe kerül?

Reméltem, hogy ezek a 8 napon fog nekem kerülni $ 1,000. De kiderült, még olcsóbb:

• Járatot San Francisco ára $ 450 a két végét.
  • Kölcsönözzön moped ára $ 240 üzemanyag töltöttem 15 $.
  • Heti autóbérlés kezdődik $ 250.
  • Én maradtam 3 nap Kanapészörfös és 4 napon a szálló.
  • Hostel nekem kerülni 30 $ éjszakánként. Ott voltam, mellesleg, volt az első hostel Belorusz történelem, amiért megkapta a bónuszokat.
  • Airbnb a legolcsóbb találtam $ 35 egy éjszakára, de az átlagos ára 50-70.
  • Teljesítmény teljesen függ a vágyak, mert akkor lehet enni friss gyümölcs, mint egy fa, és megvettem a helyi piacon nagyon kedvező áron ($ 1-3).
  • Étkezés a kávézó-étterem a költségek mintegy 15 $. És van egy konyha a hostel, ez lehetséges, és költségvetést készíteni.