Eurolines át a december 2018 - Európa (kivéve Skandinávia és a Baltikum) - független csapat

A dolgok vitt magával egy kicsit, fele a súlya a hátizsákom tartott útmutató - egy nehéz kutya, nagyon, nagyon hasznos dolog volt a légzsákot a nyakon, sajnos egy hét után csattant fel, és burzhuinskih országokban, én már nem találtak (látta ezt a berlini mindössze 2 euró, de aztán azt mondta, nem volt szükség). Nos, és ennek megfelelően, ha a szovjet emberek, anélkül, hogy a kazán és a vas klubok.

Faragni egy ingyenes három hétig, azt tűzte ki a St. Petersburg keresztül Helsinki. Előzetes semmi különös tervezett vagy foglaltak, úgy döntöttem, hogy nem lenne sokkal érdekesebb.

Helsinki és Tallinn komp hajózott 32 euró (hírnök kompok tudott vitorlázni 24) és három órával később volt Tallinnban. Tallinn tetszett nagyon jól - nagyon. Tallinnban, laktam a szálló «Vana Tom» egy 4 ágyas szoba 12 euró reggelivel a szobában, volt egy is, és szinte mindenütt ott maradtam. Pass vonhatna Tallinnban, de menni Tallinn, ha jól értem, ez lehetetlen számára. Tallinn és Riga, mentem Ekolaynovskom basszus 220 korona.

Riga, tartózkodó Dome Pearl Hostel 8 Ls 12 ágyas szobában. Riga Pass kiadott 15 napra 205 euró (páncél). Lányok a Eurolines irodai popanikovali első, nem tudva, hogyan is készült, de okos mindent jól, és adott nekem egy jegyet Berlin. Ahol én Srul.

A reggel voltam a német fővárosban, ahol szinte elkopott, hogy nulla egy kísérletet, hogy mindent, és megy mindenhol - az energia még mindig dofiga. Németországban feldolgozására Evrolaynsovskogo jegy díj 3 euró ellenében. Berlin iroda nyitva 9 órától 19 óráig (lehet, hogy tévedek a végén a munka). Ott vettem egy jegyet az éjszakai basszus Brüsszelbe.

Brüsszel, nem tudtam, és úgy döntött, hogy menjen Antwerpen volt, hogy körülbelül 05:00. 11 órakor reggel néztem Antwerpen, ültem a vonaton Brüsszelbe 6,60 euró, és 40 perc alatt mentem a Nord pályaudvar, ahol van egy Eurolines irodában. Brüsszel, eső ömlött, fújt a szél, és olyan volt, mintha nem is ez a hő, sétálni ott 4 órát hagytam Amsterdam.
Aznap este, én a holland fővárosban, ahol nem található szabadon szálló (reggel magam meglepett, ahogy fékezett - fáradt), megálltam egy bizonyos vietnami hotel 60 euró egy egységes, reggeli nélkül. Amszterdam, valószínűleg jobb, ha nem megy egyedül, hanem barátokkal, akkor is jól, pont, pont jó többit ott. Azt korlátozódott séta a királyság kerékpárok - hűvös város. Lehet, hogy ez csak Amszterdamban, lehetséges, hogy a CCTV kamerák lenne a rendőrségen arra díszített színes strazikami.

Amszterdam, éjszakai basszus, Párizsba ment és 06:00 labda már ott van, így a hátizsák a tároló helyiség az egyik állomás (4 euró), megint megpróbált mindent látni és megy mindenhol, egyszerre kitalálni útvesztőiben a párizsi metró. Fürdőzés után minden nap Párizsban, az éjszaka basszus ment Milánóba.

A lépés volt, csak egy osztály, hogy az alpesi hegyek, megérkeztünk a reggeli és néhány órán, néztem a gyönyörű Alpokban. Később ismét átengedjük az Alpokban, de csak éjjel, és nem lehetett látni semmit.

Milánó, megérkezett körülbelül egy órával a nap és két óra nem tudta kitalálni, hová menjen mellett, kiderült, hogy a legjobb megoldás Marseille. Azt kell mondanom, hogy az olasz ága Eurolines volt a legnagyobb mozgokompasiruyuschim, a jegyet kiállító vesz 5 euró, de nem tudja, hogy ez még menetrend őket egy példányban a pénztárnál. Milánó, még mindig adott egy pillantást magad, Velence pénztárosnak élveztem ott. Ezen kívül egy Milánóban az állomáson nem beszél angolul. Miután csellengő Milan estig, és csodálja meg a Milánói dóm, bejártam a Marseille, talán meg kellett volna maradnia, de Pt szeretnék menni, ahol a hő és az eső ömlött.

6 reggel érkeztem Marseille és úgy éreztem, nagyon meleg, de a délutáni szél fújt elég hideg volt, de még mindig nagyon meleg. Miután Párizs, Marseille és Milánó tűnt legolcsóbb város. Hatalmas kebab, jól dofiga hús, plusz egy tál sült burgonya 4 euró bement az első kávézó. Marseille nem egy nagyon nagy város, és egy nap én már ott sok más helyen, a város úgy tűnt, nem nagyon turisztikai és hogy ez jó, de mi van, hogy nem több, mint egy nap, nem tudom, és késő este mentem Barcelona.

From Barcelona mentem Velencébe, azzal a szándékkal, hogy kiad két teljes nap, és onnan Prágába, de elrontotta azzal, ahol csak lehet, és ahol nem megy tovább passu Velence, ott maradt csak egy nap. Bass jön Velencébe a Piazzale Roma, de Eurolines jegyirodában Mestre városában található, a busz áthalad az állomáson. Úgy működik ez box office csak néhány órát naponta 11 órától egy ebédszünetet. Kiadásának a jegy veszi ugyanazt az 5 euró, és Milánó, x / z, hogy a pénz tart még menetrend nem ad, sem a hozzászólásra nem tudok, és ami a legfontosabb akarta köpni, mi van írva az oldalon Eurolies, ahol lehet menni Velencébe passu. A pénztáros nem volt hajlandó jegyet Bécsbe, vágyom nem vitatkozni lett vettem egy jegyet Párizsba akart több időt, hogy a gyönyörű Eiffel-torony. Bejártam a velencei késő estig. Nem Velence maga kezdett keresni menedéket, és közelebb került az éjszaka Mestre (1 euró 1,80 euró, vagy az E-busz). Mestre laktam egy szálloda / hostel „Dgiovannina” via Dante 113 € 20 4 ágyas szoba normál ággyal, TV-vel, zuhanyzóval és WC-vel, de reggeli nélkül. Általában eltölteni egy pár órát, a második napon, reggel, hogy a döntéshez, ahol tudok, ahol nem tudok, és ahol szeretnék, és nem akar menni, vettem egy jegyet Párizsba, azzal a szándékkal, hogy elhagyja azt a helyet, Prága, és egy 15-nol- nulla Franciaországba mentem. Odamentem ezúttal Mestre és vettem egy pár ajándéktárgyak.

From Paris este basszus mentem Prágába, ahol volt 7 órakor, és azonnal vett egy jegyet Bécs 8-12 óráig és 17-21 óráig fordított és elment Bécsbe. Bécs nagyon hideg volt, és az 5-óra nekem elég. Vissza Prága közelében buszmegálló találtak egy szálloda / hostel, ahol maradt a 14ti ágyas szoba, egy tisztességes reggelit, és ez volt az első hostel, ahol kellett szomszédok, három lány és két fiú. Problémák a kommunikáció nem volt Prágában, egy érzés, hogy az orosz-ukrán több mint a csehek, a szlovákok. Az árak nagyon ésszerű, ott vettem egy pár liter helyi égetett szeszes italok ( „Beherevka” osztály # 33; # 33; # 33;). Sétáljon ott a fél éjszakát, és korán sétálgatnak Prága (nagyon sajnálom, hogy nem tudtunk maradni még akár egy napra), mentem Stockholm, Pass véget ér, és mi volt kijutni a házból, amíg ő lejárt.

Mintegy mozgó Prága Stockholm mondani részletesen, mivel ez volt talán a legnehezebb lépés. Bass volt a cseh csapat vezetett, fogyatékos WC és 09:00, ő csak egy 10 perces megállót a WC (még figyelmen kívül hagyta a kérelmeket az utasok), kiderül, mint akkor kifejtette, hogy a nő vezető a basszus, siettek, hogy bezárja a Hamburg ága Eurolines. 5 órakor a basszus megérkezett a „állomás” DGI-város, Koppenhága, ahol volt, hogy a változás, hogy a basszus Stockholmba 05:40. Ezen a ponton kell lennie mat ... Mi megállás KØBENHAVN DGI-város: kihalt utcák, egyrészt tégla a fitneszközpont zárva ebben az időben, a többi vasúti kerítések, és minden - nincs menedék, menedék, bolt, kávézó - semmi, de egy zárt üres basszus és két dumpsters - és elrejtette őket a szél. Bl..t (veszekedés), Eurolines iroda maga szerint a rendszer ott lóg a kerítésen: a hídon, és valahol ott. Időjárás is rendkívül undorító 0 vagy 1 a földön, amit a kása készült hó, jég és víz, erős hóvihar és a nedvesség. Ez a nap havazások kezdődött, túlterheltek az egész Európában. Billenő bárhol lehetetlen, a busz volt, hogy minket a bejáratnál, és késett. Most sajnálta a fiatal gyermek, a szegény szülők nem tudják, hogyan kell meleg neki, szerencsére voltak Oslo és ott álltak egy kicsit több mint egy óra, amikor jött a basszus. A vezető basszus Oslo, megtudtuk, hogy a busz 7: 00 és akkor nem megy sehova, és meg kell várni, hogy itt. Általában azt és hét másik embert, akik Stockholm, lógott kint a kilencedik óráig, és amikor végre eljött a basszus és letölteni rá, hogy a hideg annyira, hogy én nem érzem, nem kar vagy a láb és kiforrasztó cseh „Beherevkoy” és otpaival munkatárs fagyasztással. Két ember és nem vár a basszus halmoztak fel, én is az utolsó nap Passa és pénzt csak azért, hogy Peter. Bár most úgy emlékeznek néhány kalandot, de kazhite nekem is, hogy chmoshniki felér egy ilyen állomás # 33 ?; Freaks, a fenébe.

Oké, menjünk Stockholm, ahol elérte incidens nélkül, de elkéstek több mint három és fél óra, és az ellenőrzés Stockholm nem volt beszéd, én már ott volt, de szeretnének egy kicsit rajta sétálni. Kiszállnak hét órakor este Cityterminalen, kerestem a metró, és megállapította, a pénztáros Viking Line, ahol vett egy jegyet az esti komp Turku + átutalással közvetlenül a pénztáros. A teljes költség 25,50 euró nélkül kabinok. A komp „Amorella”, és rajta van egy szobában, ahol székek és repülőgépek lehet csodálatos aludni, de nem volt elég hideg, mint az igazság és az egész komp. Reggel vegye büféreggelivel 9,50 euró, hogy őszinte legyek, a reggelit a Prága városában tetszett.

Turku, a komp szolgált városi busz 2,50 € bemegy a város központjában van, elvileg lehetséges, és gyalogosan, de morozen rendes volt, és nem akarta taposni gyalog. A buszmegálló a buszmegálló, hogy menjen 15-20 percig fel a hegyre, és a jobb egy kicsit. Turku, szeretnék pénzt egy ATM, hanem a burzsoá ATM kevesebb, mint 20 euró nem adtak ki. 10:30 Elmentem Helsinki 27.50 euróra 00:30 volt az autóbusz állomás található, amely az alagsorban egy bevásárlóközpont. Fél óra elteltével az erjedés közepén Helsinki, még mindig találtam a basszus Peter. Eleinte árát terhelő 25 euró, így nem voltam, mentem egy kisbusz a következő 20 azt mondta, én azt mondom nem, mondjuk, mássz fel, gyerünk mennyit eszik. Mert 17.20 én hozta a bejáratnál, hogy a házam + ittam az úton fickó „Beherevku” eszik a szendvicsek és megitta a Lapin kultusz, nagyon jó szórakozás hazafelé. Három órakor otthon voltam Szentpéterváron.

előhozta az eredmény:
18 napon belül az utazási, én vezettem kb 10000km, telt, az érzések még. Költött mintegy 33tys. rubelt beleértve a vízum, a biztosítás és ajándéktárgyak otthon alkohollal. Természetesen át néhány kosarakat mozgás, akkor nem megy, ahol akar, de pénzt takarít meg, csak a busz Prágából Stockholm többet ér, mint száz euró, plusz basszus este, nem töltik be szállást. Sami buszok elég kényelmes, és ami a legfontosabb szinte mindig megy félig üres, az ülés mellém foglalta csak egyszer Kaunas, ahol a tömeg ült lovaglás az emberek Litvánia jövedelem Berlinbe.

De általában - hűvös, meg kell ismételni, csak a pass, hogy a 30 nap.

csatolt képek

• Eurolines át 2009 decemberében - Európa (kivéve Skandinávia és a Baltikum) - független csapat