Pók a patronban, vagy hogyan forraszthatja a programozó a sátorban, tatarenko család

A palacsinta ötlete rám villant, annak ellenére, hogy a palacsinta nem jött ki teljesen, ahogy akartak. A hús vége, és a húshét fokozatosan egy palacsinta hétbe kerül. A táborban ebédelten elhagyva elhatározta, hogy bejut a városba, annál inkább Konstantinovichig kellett menni. Miután átvágtuk a várost, és miután megoldottuk a kérdéseket a patronnal Konstantinovics számára, holnap visszatértünk a táborba. Jézához kell menni a kábelekhez és a festékhez.
Holnap ilyen jellegű szolgáltatás indul, a mai nap után. És eljött. Mostam a cipőm és a dolgok jó fele. Ezért öltözött bers és minden fekete, válik, mint egy lázadás rendőr vagy őr. Slavka viszont öltözött, mint egy elbűvölő producer, és ilyen ruhákban mentünk a városba. Útközben elakadtak és játszottak szerepet. Aztán hirtelen Slavkát a bokrokba dobják: "PISTOL, LIE. ", [Vágás], majd a kezem a fülembe, megmondom, hogy a területet megtisztítják-e, és így tovább. Sokat szórakoztunk, pozitívan, egészen Jaltaig. Egész nap a városon keresztül, alig találja a város áhított, kábel és toner. Baburenovkába mentünk Lena kalapján és kabátján, de helyi lakosuk már valahol játszott. Az ATB-t - olcsó élelmiszerboltot vásárolták, megvásárolta a vanillint, a magokat és a kókuszrostokat a palacsinta számára.

Semizben csak este estek vissza. A tábor elérése után megtámadtam a palacsinta készítését. Három óra táncolt éjszaka, tálalóval a serpenyőben, és 15 perces étkezési palacsinta teával. Itt a boldogság csúcspontja.

Másnap reggel megyünk Konsztantinovicsbe, hogy összeragasztjuk a patront, de a sors ismét akadályokat vet, és bonyolítja a falusi számítógépes programozók munkáját. Konstantinovics számítógépén nincs szó. De találtak két szükséges ellenállást a programozó számára. Visszamentünk a táborba, felvettük a kapcsolatokat, számítógépet kerestünk egy komputerrel. Amint a kapcsolatok csengtek, úgy döntöttek, hogy gondoskodnak a patron tisztításáról, az oldalról nézve elbűvölőnek tűnik. Képzelj el egy képet - a hegyeket, két sátort és két testet a festék füleire, és a kavicsokon egy patront helyez el a nyomtatóból. Természetesen vicces. A patron tisztítása során kiderült, hogy a probléma a dobban lévő henger között volt. Miután megtisztították a pók mocsarát, szomszédosodtak. Este Lena-t a tengerpartról vették. Ha hagyta főzni, elfutott oda, ahol az interneten vagyok, Slava átmegy a tengeren.

Másnap Lena új barátjával jár a hegyekbe reggel. És mi a Slava egész nap forrasztjuk a programozót, ő makacsul nem akar dolgozni. Amint kiderül, hogy csúnya, kávét iszunk, szendvicseket eszünk és a programozó chipje nem süt.

Este felé visszatértünk a táborba. Lena félórán át tartó meggyőzés után egy masszázsba vezet. Leereszkedett tőle, az ujjára lépett, és könnyek tört ki. Megpróbálok nyugodni. De a kifejezés után "Ön kifejezetten lépett. "Én már felrobbanok. Mennyit tudsz sírni, és anélkül? Én öltöztem, és menjek a sziklákhoz. Az adrenalin és a harag segítenek abban, hogy ne szakadjanak meg, és ne találjanak horgokat a sötétben. Megállt a párkányon, bekapcsolta a zenét, felgyújtott, és Zenbe kezdett keresni, a csillagos égre és a tengerre nézve. Őszintén szólva, fél órával a rock segítségén, elmentem, itt az ideje visszatérni. És ez még nehezebb, mivel be kell mennem a vakba, természetesen nem gondoltam a zseblámpára. Az esztendõ alatt a Vera különbözõ pózoknál felelõsek, és egy sziklára rögzítem magam. Vicces és pozitív, pontosan amire szükségem van.

Biztosan, miután visszatértem a táborba, aludtam, nem akartam Lena sátrához menni. Persze, megnyugodtam, de az üledék megmaradt, ezért felmentem Slavkára. Halkan akartam menni, de a megszokottnak bizonyult. Slava felébredt, "nagyon boldog" érkezésemre. Egy álomba merülve hallottam lépéseket a sátor közelében. Hangosan azt mondom - jó estét. Csend. Úgy döntött, hogy kijön. A sátor bejáratánál állok, látom, hogy valaki ül a tábortűz mellett. Váratlanul, az árnyék feláll és pár lépést tesz az irányba. A gépen vagyok, dobom ki a kést, és hangosan mondom: "STAND". ”. Slava már beugrott a hálózsákba. Az árnyék lefagy és zokog. Nyilvánvaló, hogy ez Lena. Átmentem, nyugodtam, és aludtam vele a sátorban. Természetesen sokk. Én is féltem volna, ha így ugattak rám. Nem hiába, a dalok üvöltenek éjszaka a légióban. Igen, a hadsereg dolog komoly, a hang pozitívan hat.

Egy új reggel kezdődik a Konstantinovich-i utazás. Talált egy új rendszert, forrasztotta a programozót. Gyönyörűen, elegánsan és kompakt formában kiderült, most biztosan működnie kell. Miután kávét szendvicsekkel fogyasztottunk, elmentünk az internetes klubba, csatlakoztunk és elkezdtük. A képernyőn megjelenik a "Teszt OK" felirat. Kész, működik! A chipen található 2 változó megváltoztatása a firmware-ben örökre vált. Nem hiába mindenképpen délelőtt kávéval szendvicseket eszünk. A patron újratöltése és munkájának ellenőrzése után visszatértünk a táborba. Este úgy döntöttem, hogy Slava-val olajos burgonya golyót főzek. A munka forralt, labdákat készítek, krumplit. Kiderül egy szállítószalag, mint a McDonald's. Lena kéri, megkérdezi: "Azt akarom, hogy eljöjjön?". Hülye kérdés. Egy perces beszélgetés után tegye le.

Lena elhagyása a táborban, Slava és én elmentünk Konstantinovicsba az elektronika számára. A parkoló kijáratánál egy külföldi autót láttak, de vezető nélkül. Kár, hogy nem fogjuk látni Lenkino barátját.

Miután visszatértek Konstantinovicsból, felfedezték, hogy Lena már elhagyta a dolgokat.

A következő napon kirakodtak. Slavka Dryh, egy könyvet olvastam. Nos, mint egy könyv, Darya Dontsova regénye. Ahogyan azt mondják - a bezrybe és a rák - hal. Este Konsztantinovicsba mentünk, hogy betöltsük a felszerelést, és útban találkoztunk Lénával. Fel akarta venni a hátizsákját. Útközben ismét láttam a tegnapi külföldi autót, de a kerék mögött most a vezető volt. És kiderült, hogy az a férfi, aki a kávéházak köré hajtotta, és a bennünket Lénát kezelte, egy vörös sportos öltöny nagyapja volt. Néhány méterre a kocsiból kiindulva Slava és én a nevetéstől félig felhajtottuk. Slava csak az A.S. Puskin: "Milyen alacsony árulkodás, félig vicces, hogy szórakoztasson", és elég volt ahhoz, hogy a nevetéstől elfojtva elérjük a kilátást. Ott megint felkapott egy külföldi autót, Lena és én tollal intettünk egymásnak.

Így ért véget az első üdülő romantikus és egy gyűjtemény a vicces történetek a lányok még egy példányt. Ne mondd ezt, de nincs ilyen nagyapám, hogy megverjen engem. Minden este és néhány nappal később, Slava és én könyveinkre emlékeztünk a nevetésről, emlékeztünk erre a történetre.

Nevetés nevetéssel, de ugyanakkor csak pozitív és pozitív érzelmek merültek fel Lénán és üdülőhelyünkön. És nem tudsz jobb véget érni, nos, minden nagyon pozitív eredményt hozott.

Nem tudom elképzelni az életemet utazás, kísérletek, folyamatos fejlesztés és keresés nélkül. Bildering, harcoló klub, hitch-túrázás, francia légió, start-upok, website development stúdió.