Nature California (Yosemite

San Francisco hagyunk néhány szomorúság. Kellemes hely, ahol szeretnék maradni, de az idő feltartóztathatatlanul fogy. Holnap a tervek szerint egész nap a Yosemite Reserve, és este a naplemente fotózni Mono-tó ...
... Az ég sötét volt, amikor dobta a zsákokat a csomagtartóba, és elindult észak-keleti részén az autópálya Inerstate 580, ami akkor megy a pálya 120
A mi utunk vezetett a második legfontosabb város a híd, amely összeköti a San Francisco és Oakland. A híd szeli át a sziget Ierba Buena lenyűgöző, skála. Hossza összesen több mint 6 km, és ezt tartják az egyik leghosszabb híd az ilyen típusú a világon.
Mögötte, a körforgalomnál, akkor gurult a pályára, és elindult egyenesen, mint egy nyíl autópályán.
Az én napóleoni tervek volt az ötlet, hogy az este a kisváros Groveland, amelynek közelében található Yosemite. De túlbecsülte a képességeit. monoton mozgás egy egyenes vonal az éjszaka, és fáradt voltam, amikor az autó hajtott be a város Oakdale és a fő utcán, észrevettem a neonreklám Motel 6 határozottan döntött, hogy tölteni az éjszakát. Különösen hirest táplálékra szomszédos sugárzó fények, mint vagyunk ebben az időben elég éhes.
Másnap reggel, a korai check-out. Kaki tervezett folytattuk mozognak a 120 autópálya Yosemite amelyről kiderült, hogy majdnem két óra az út, hogy meglepetés volt számomra, mert Azt vártam, hogy gyorsabb. De ez még nem minden. mi lassan felmászott a keskeny, kanyargós úton, már felhajtja a bejáratnál, hogy a park, amikor észrevettem egy benzinkút, és mellette egy nagy poszter - belépés egy sorban 120 Yosemite miatt zárva tüzet.
- Milyen igaz. - kérdezem a pénztárnál.
Sőt, kiderül, hogy az északi park bejáratánál tomboló tüzek és 120 közúti blokkolja. De van egy másik út. Ehhez kellett, hogy menjen vissza tizenöt mérföldre vissza a villa 120 és autópálya 49. és kövesse délre a város Mariposa. Belőle, van egy másik bejárata Yosemite 140 autópályán.
Mint kiderült, ez az extra százötven mérföld, és néhány órával elvesztegetett időt, ezért futott át a park csak rövid megálló, és ne kelljen időt teljes mértékben élvezni a környező tájat. És sajnálom, hogy van valami, hogy ... egy hely a lenyűgöző szépségű.

Amint azt tervezte, hogy naplemente odaértünk Mono-tó. Ítélve a sok-sok ember sétált a parton egy állványt kész és komoly kamera, a hely nagyon népszerű valós fotósok.
Bár őszintén szólva, ez nem én nem vagyok igazi zatsepilo..veroyatno fotograf..ili még nem fényképész

Belépő a park ingyenes. A keskeny út száma 190 fut között a sivatagban, Joshua Tree benőtt vastag ágakat tört.

Nature California (Yosemite

Az első megfigyelő fedélzeten található egy magas hegy, mielőtt a völgybe.

Ezután kezdődik a kanyargós ereszkedést az aljára Death Valley. Mivel minden egyes mérő, majd a hőmérsékletet gyorsan emelkedett a vízbe

Hőmérő az autó emelkedett + 46 fok. A levegő meleg és száraz.
Egy bizonyos ponton, szinte lementem, úgy éreztem, egy éles égett szagot. Megáll az autó, hogy ki, és látni - a kerekek sűrű füst. Azt találtuk, hogy ezt a hőt lefelé a meredek lejtőn, én folyamatosan nyomni a fékpedált, és ennek eredményeként a blokk forraljuk.
Meg kellett várni tíz percet, amíg a füst eltűnt, és tudtuk, hogy továbbra is óvatosan lefelé.

Nature California (Yosemite

Útközben észrevettem egy szokatlan hatást. Között sűrű felhők, napsütés pillér volt vágva, mint egy vízsugár a zuhany alatt, átvilágított egy kis darab sivatag

Ez a hely az úgynevezett Harmónia Borax Works - A 19. században a termelés bór termelés által szervezett „Harmónia”. Bór is nevezik a barna vagy boroksom, az arab és perzsa bauraq - burah. Ezt alkalmazzák a szappan gyártása. Tegyünk egy fene ... alig tudom elképzelni, hogyan kell csinálni nehéz fizikai munkát a sorokogradusnoy hőt. Voltunk képesek ellenállni nyolc perc, gyorsan vesz egy pár kép és a golyó vissza a lehűtött kondicionált járművet. Mellesleg a legtöbb munkavállaló, aki itt dolgozott kínai. Termelés nem létezett sokáig - 1884-1888.
Ma, a memóriát csak egy része volt a kemence, valamint a kocsi, amelyen vezetett a kész terméket.

Nature California (Yosemite

Folytatva utunkat, csakhamar egy luxus szálloda, buja pálmafákkal. Oasis a kopár sivatag. Ezen a ponton az út villa - a jobb kapsz Bedvater, ahol a tervek szerint megy, hogy a naplementét. Közben ott mennek a bal oldalon, az istentiszteleti helyek Zabriskie Point (Zabriskie Point).
Ez a név már sokat hallottam, és hivatkozás nélkül a halál völgyének. Aki elfelejtette emlékeztetni, hogy az úgynevezett kultikus film Antonioni, forgatták a hippi korszak.
Bár nekem, hogy az első látogatás, hogy ebben az időben, az a hely, nem imponált. Igen, neobychno..no többé.
Ahhoz, hogy a megfigyelő fedélzeten, meg kell hagyni az autót egy parkolóban, és mászni a rövid út, ahonnan kilátás nyílik a híres.

Badwater medencében
A végső hely, Death Valley, hogy van ideje, hogy látogassa meg.
Itt van, hogy a legalacsonyabb pont észak-amerikai - 87 méterrel a tengerszint alatt. Ezt támasztja alá az a jele, hogy a fajta, ha felnézett a meredek dombon a parkolóból.
De ez a hely híres nem. Meglepő felület által alkotott vastag só képződik bonyolult mintákat.
Több ezer évvel ezelőtt az átfedésben tó Lake Férfias, de ma már eltűnt, csak a sót.
Badwater nevét (ami azt jelenti, „rossz víz”) köteles elhelyezni ismét az úttörők a Nyugat. Amikor az első felfedezők jött ide, szomjas, láttak egy kis tócsa víz halmozódik között a só mintákat. De miután ivott egy korty fintorogva köpködés, kiabálva Bad víz! ( "Rossz a víz!")
A lényeg az, hogy a víz tartalmaz nagy mennyiségű klorid koncentrációjú szulfátok és nátrium, amely megnyilvánul az ízét ...

Naplemente után mentünk abba az irányba, Las Vegas az úton száma 178, azaz már a Badvoter délre. Azonban csak kívül a parkoló, behajtás blokkolva volt.
Volt, hogy körbejárja a Zabriskie Point az autópályán 190 órajele akár egy tucat extra mérföld.