Kirándulás cukor (Tunézia)

Ünnepek Tunéziában, vettünk egy két napos kirándulás a Szahara. A program nagyon gazdag és érdekes. Tehát minden rendben.

Kora reggel indultunk a szállodában. Guide - csak gyönyörű, az úgynevezett Ahmed. Oroszul, hála neki, utunk volt, hogy 5 +. Minden úgy, ahogy nekünk valami meglepett: bemutató élő szalamandrák kezelt helyi édességek, tegye a kedvenc zene - orosz népdal. Ez a túra - az egyik legjobb, amit már minden utam.

Az első pont a programunk - a római amfiteátrum El Jem. Kaptunk bőven időt, hogy vizsgálja meg. Nagyon érdekes hely.

Aztán kószált a házban a római helytartó. És elment meglátogatni a berberek, akik még mindig élnek a sivatagban a régi törvényeket. A hagyomány szerint a berber házak kell adnia a jobb lábát.

Este letelepedtünk egy kitűnő szállodában Mehari Douz 3 *. Volt egy kis pihenés, amelynek során tudtunk úszni a termálfürdő, vagy feküdjön a napon. De mi marad rövid életű volt, ahogy kellett menni a sivatagba a teve nézni a naplementét. Ki bérelhet népviselet: a test öltözött egyfajta alátételek szalag, és a fejét egy különleges módon felugrott zsebkendőt. A barátom és én viseltem csak kendőket.

A legnehezebb dolog - kényszeríteni magam, hogy üljön a teve. Ijesztő után. Tevék Tunéziában, púpos hátán van egy különleges kötelék matracok. Először is meg kell, hogy üljön le az ülést, majd a teve emelkedni kezd a következő módon: először kiegyenesíti a hátsó lábak, egy ilyen helyzetben a legfontosabb dolog rajta, hogy ellenálljon, és nem csökken. Akkor kiegyenesedik a lába elé. És most már kész is. A teve drover fekete volt, mint a legsötétebb éjszaka, és nagyon barátságos és beszédes. Húsz perccel később a karaván megállt pihenni. Pihentetés után mentünk vissza. Nagyon élveztem lovaglás tevék.

Másnap kora reggel elhagyta a szállodát. Az első megálló - a találkozó hajnalban a sivatagban. A látvány természetesen kiváló. Kár, hogy a képek nem közvetítenek minden szépségét. Aztán megállt a sós tó, amely körül lehet kapni emlékbe a rózsa a sivatagban. Csodálatos szépség ásványi, csillámló több millió fények. Tetszett nagyon, de nem volt pénze rá. Desert Rose hozott Tunézia anyukám. De otthon nem volt olyan fényes, látszólag honvágya.

Útközben a vezető megmutatta igazi délibáb a sivatagban. Itt van, hogyan néz ki: kinézett az ablakon, és úgy tűnik, hogy a tó a távolság, go-go, de ő nem tudja elérni.

Mi átültetett terepjárókat. Úgy kezdődik lovaglás a dűnék között. Van még egy párszor nagyon tryahanulo. Általánosságban elmondható, hogy jó volt.

Aztán volt egy megálló hegyi oázis. Kiszálltunk, vándorolt ​​át az oázis, elment a vízesés.

Az utolsó megálló utunk - a város Kairouan. Itt megnéztük a boltban, amely értékesíti drága szőnyegek. És volt egy fotó szünetet a nagymecset. Nagyon szép és csodálatos szerkezet!

Nagyon tetszett a túra. Én különösen lenyűgözte a csodálatos oázis a sivatagban, úgy telt el - hatalmas pálma erdőben!

Én leginkább meglepett az emberek, akikkel érkezett Jekatyerinburg és élt egy szálloda Sousse: senki, de nekünk a barátnőjével, a Szahara nem ment. És akkor miért is kellett menni Tunéziába, ha még nem látta a lényeg!