Afrika on Wheels (fotó) - süket

Az első határuk Észtországban, ahol elhaladtunk a vámhatóság minden gond nélkül, bekerült a schengeni térség és az út megnyílt minket, hogy Spanyolországban is. Európáról, írok egy kicsit, ahogy lovagolt vágtában, mert célunk az volt, hogy Afrikában. Ki ment az európai autópályákon, tudnunk kell, hogy ez lehet utazni egész Európában nélkül érkezők a városban.

Egy rövid megálló a német autópályán.

Franciaországban vannak fizetős autópályák és ingyenes. Ez az, amit megyünk ingyen, de akkor még visszament a fizetett, a fizetett sokkal gyorsabb.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

És végül, mi van, hogy a Földközi-tenger, Dél-Spanyolországban.

Afrikában, meg kell menni, ezért úgy gondolom, ha nem ragadja meg az én Patriot Pirates?

Földközi-tenger megtekintése. És ez Afrika, csak a másik oldalon. Tehát összefoglalva az eredményeket az utazás Európába. Mi vezetett 4500 km-t 5 napig, keresztezett egy államhatár Oroszország - Észtország. És mi vezetett öt eurózóna. Mit is mondhatnék? Európában, Európa, mindent elkövetnek az emberek, ez nagyon kényelmes, hogy autóval, mindenhol van egy kávézó és WC-k, de a másik oldalon egy kicsit unalmas.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

Mi már pihent, közel a Földközi-tenger, vettünk jegyet a kompra, és hajóztunk Afrikába.

És így hajózott az afrikai kontinensen, a kikötő város Ceuta, de ez még mindig Spanyolországban. Mindössze 3 km elkezdődik Marokkóban. A spanyol oldalon szokások ment nagyon gyorsan. De marokkói szokások megrohamozta. Képzeljünk el egy öt sávos úton, és kell, hogy bekerüljön egy lyuk van. Van egy ilyen elv, aki szemtelen, ő lesz az első. Mi is ott nagleli. Végül rakjuk a bélyegző az útlevélben, és Marokkóba költözött. Marokkó vízummentes az oroszok.

Pointerek arab és angol nyelven. Megyünk Fes. Érkezéskor este a város Fez, az első dolog, amit meg kellett találni egy szálloda. És akkor elkezdtünk nyaggatni útmutatók a szolgáltatással, kérték, azt mondták, hogy 50 euró mindannyiunk show, majd küldünk nekik a pokolba. Aztán odajött marokkói, akik felajánlották, hogy minden 15 euró, és megbeszéltük vele. Dobtam cuccom a szállodában, és menjen a régi város Fes.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

Ugyanez az útmutató. Beszéltünk vele arab, egy afrikai utazás, én konkrétan tanított neki, és jó okkal.

Bútor workshop a bazárban.

Gyümölcs helyi eredetű, Marokkóban, sőt banánt termesztenek üvegházakban.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

A marokkói piacok, mandarin és olajbogyó helyet foglalnak el a becsület.

A látogatás a család Ali volt a neve a kalauz. A lakás nagyon hideg, nem engedhetik meg maguknak, hogy szükségtelenül felesleges hőt.

Körkép a régi város Fes.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

A baba a dugóban Marokkó fővárosa. Miután a főváros elindultunk Casablanca, megérkeztünk, és ők csodálkoztak, a város koszos és sok gáz szennyezett, és úgy döntöttünk, hogy meneküljenek meg. Post a csendőrség, mint például a rendőrség, megkérdeztem, hogyan lehet kijutni a városból, amit egy rendőr ült a rendőrségi motorkerékpár, és azt mondja, azt mondják utánam. Így menekültünk Casablanca. A pálya feküdt Marrakech.

Oasis Marrakech.

A városnézés Marrakech és szintén kerekeken.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

És bazárok újra. Nagy választék bőráruk áron.

Szamár a kosár belsejében fedett piac. Nos, mi mást nem lovagol az autók.

A szépség a város kezdődik naplemente után. Ezek utcai kávézó megy percben.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

Panorama este Marrakech. Az egész élet forr azonnal naplemente után. Másnap reggel mentünk, ó nem akarják elhagyni. Vegyünk egy tanfolyam délre.

Agadir, akkor mi Szocsiban. Legutóbbi alkalommal eszik egy étteremben, mert előtt fekete-afrikai kezdődik hiánya a civilizáció. Posh vacsora két gyertyafényes fizetett 20 euró.

Tartomány Marokkóban. Olcsó és finom.

Afrika on Wheels (fotó) - süket

Tehát átlépte a feltételes határát Nyugat-Szaharában. Ha megnézzük a térképet, ez szerepel a külön állam. De a valóságban ez vezérli marokkóiak.

Al Ayun. A főváros Nyugat-Szaharában.

hány kilométert utazott? Volt autotravel Dániába.

Gyönyörű fotó jelentése és természetesen szeretnénk folytatni.)) Szeretem nézni egy ilyen photoreports az élet. A kalandok, ahol nincs „birkanyáj”, ahol a vezető sugárzott és az egész sokaság. A legérdekesebb utazás - ez az, amikor kommunikál a helyiek maguk felfedezni az ismert és ismeretlen helyeket, és ahol kapott ilyen érdekes fotó jelentések és még írok egy könyvet)) Biztos vagyok benne, hogy nem fog megállni ezt, és amikor az idősebb a baba és te. három umchites tudom bolygónkon. Sok szerencsét és boldogságot a családban.)

Ezek igazi utazó, taps!

Nem években. Jelenleg egy talicska Afrikában, megdöbbentette Mozhayev! Tehát ő szeretne utazni, de Szocsi volt a volán mögé üljenek. )))

RESPECT. BRAVO. Elképesztő.

PETERSBURG COX utazó Oroszország. ))))))

kimerül
Ennek költsége túra hasonló a költségek autómárka Priora.

euromary
Teljes futásteljesítmény kerül bemutatásra a végén egy fotó jelentést.

Alexey
UAZ viselkedett kitűnően. Az üzemanyag-fogyasztás mintegy 11-13 liter száz. Amikor a hőt a készülék nem sütkérezett. Ami a kényelem kabin tágas és kényelmes ülni, feküdni és aludni. Séta fürgén a homokon.