Hogyan töltöttem a nyáron! Horgászat a KBX - nyári halászat - Cikkek a halászat - horgászat Szibériában

Hogyan töltöttem a nyáron! Horgászat a KBX

Itt az ideje, hogy számba vegyék az epikus a Krasznojarszk tengeren. Ez van egy hatalmas mennyiségű anyagot,
kiterjed minden egy jelentés egyszerűen irreális.

Megpróbálom megtörni a dátumokat.
Az egész időszak alatt csak 2-3 hétvégén kiderült, hogy szentelje Krasznojarszk, és az egyik volt az esküvőm.
Hűség drágám, hogy a szenvedélyem, ismét ő adta a biztosíték arra, hogy azt a megfelelő döntést.
Mi vagyok végtelenül örülök, reggel az esküvő után, dobás fonás az Öböl Birjuszinszk

Sea elnyeli a mélyén mintegy 40 blosen és puha műanyag csali, csónak ettek mintegy 2 tonna benzin és 40 liter olajat.
És hány szerzett „Jukosz” a Szverdlovszk és nehéz elképzelni.

3. Spinning elpusztult. Ennek következtében arra a következtetésre jutottak: vozi tapasztja a ládikát.
2 tekercs: Vétel COIL CSAK ismert ............ A kellékekről, nem is megy.

Met vadvilág: medve 2 db, 2 db elk, nyírfajd 4 db, 2 db szarvas, nyulak 2 db.
Lehetséges, hogy az állatkert hosszú ideig nem megy.
Fogott, mintegy 200 kg hal, annyi evett, vagy vár a sorsát.

Üzemen kívül van és várja a sorsát 1motor YAMAHA 40.
1 hajó elsüllyedt kétszer,
KÉTELYEK SEAL csónak, húzta partra.
És beavatkozást igényel annak alumínium tokban.

Legalább 3 Chela, van jó tapasztalata a halászat az egyik legszebb és leggazdagabb tározók területén, Krasznojarszk-tengeren.

Most próbálom csoportosítva mindent dátum és megosztani mindent tanult ebben az időszakban.

Visszatérve a Ezagash május 1-

És kezdődött a várakozási idő, illetve, ha jön a jég. Meggyötört minden út után a hype, és látta ugyanazt a képet,
úgy döntöttek, hogy menjen egy rafting a Mane.
19maya Rhee Alloy

ITT
Hazatérve a kép megváltozott egy kicsit.

Több vártam ötvények mész, egy gumiszalaggal

Az út kudarcba fulladt. NO-Th-th

Először kijárat a nyílt tengeren, szentelt pihenni halászati ​​elemek és persze a túra az öbölben.
28maya Biryusa Bay

Peck kiváló, de ösztönözte a szép idő és a terített asztal mellett döntött horgászni legközelebb. Horgászat visszahúzódott.
De született mester terv fekszik. A nap folyamán, azt tapasztaltam, hogy nincs hajó. Láttam a 500 méter köszönöm B. a part közelében.
Míg hegymászó a szikla, rájöttem, csónak kötni, mindig.
Reggel találni fele utopshuyu hajót, meg egy másik aranyszabály csónakos: nem húzza csónak a félúton.
Tengeri hajók lebegnek, privyazannye.Ili teljes egészében a parton. Másfél óra az ára az erőfeszítéseket a hat embert sikerült az edény, így
A keresztfa volt a víz felett. Meglepő módon utopshy akkumulátor felélesztette a szivattyút, és a víz felett.

Minden halászati ​​már agyban az északi.

De az élet megy tovább, előttem vár a tenger. Visszatérve gyorsabban gondolkodású expedíció gyűjtött. Mentünk Krivlyak,
anélkül azonban, hogy a vitorlázás irányba tévesen betévedt Zhulget, mi nem egy kicsit bántam meg. Pike Dolby abnormális.
Értetlenül a parttól 20-30 méterre a parttól, és megállt a sodródás obkidyvali parton. Ismét, az összes ugyanazt a világos színek. Azt egyre gyakrabban az ő kanál,
Megvettem 5 darab. Reserve. Azt már világossá válik, ha a harapás a tenger. Kora reggel, és akár 11-12 órát, és este 7 után.
Az összes többi időt tudsz aludni. Este a zapleschetsya, nyugodtan kezdődik, hogy dobja a spin. Úgy kezdődött.
De a mi telhetetlen hódítók szinte nem hagyja, hogy a centrifugálás kézzel egész nap.

Következő hétvégén útra, közel a hype Rotten halászati ​​az öbölben, és minden a sarkokat, hogy a hármas-öbölben.
Pontozott egy kicsit gyenge, de rendszeresen. Megint ugyanaz ceruzák és kis Okushko. csíkos meghatározást adni. Shumikhinsky és Ezagashsky szabvány.
Hétvégi idézte felé Primorsk. A víz. Miért ne. Az időjárás fülledt.

Sea tele szeméttel, lehetetlen, hogy menjen. Az az érzésem, hogy az összes tengeri fűrészáru esett a vízbe.
Megérkeztek incidens nélkül. Minden ugyanaz, valamint hogy egy hajót, és ha minden zsemle és a síelés. Bármilyen többi alakítjuk vonzerőt.
A legfontosabb, hogy az ittas vezetés nem. Később rájöttem, hogy ő ki magát veszélynek, és az embereket.
Horgászat a kapu előtt mindenütt termékeny. Shahobaiha sem kivétel. Találkoztunk búvárok. Szinte meggyőztem magam vásárolni berendezések.
Dob fel feleségével Sisim. Gyönyörűen ....... Egy hét múlva már tört le, és visszament oda, ahol a vezető nyaralás barátok.

Valami történt a motort. Az első javítás. Ezek letépte az első tízben.

„A körülmények” kényszerített Gyűjtsön akarat egy ököl induljon el, hogy szerettél hasonló gondolkodású társadalomban.

Halat fogtak is. De nincs semmi különösen érdekes.

Időnként a catchability blosna előre. Először találkozott két medve, úszik holtág.
Nem kell foglalkozni az új kamera fényképezte majdnem Cho. De a körvonalai fejek vannak .... Medvék, medve bocsok inkább nélkül maradtak Nurse

burundukoff: Itt Honey, láttunk medvét. Sajnáljuk kép nem működött.

Sweetheart (tartja a kamerát le a kezében): Nem voltam veled. hahaha

Burundukoff: Tehát ezek, és figyel minket .........

Vitorlázott nagyon szoros és ......

Csodálatos hely Krivlyak. Ezt követően tanultam. Az úgynevezett öböl Voznesenka. Egy ismerős név ragadt állt ott a stég elárasztják a tengerbe pozőr. Ezzel szemben Krivlyakskogo traktus, hogy valahol a Voznesenka és Durbin. Próbáltam tanácsára düh. Az eredmény nem okoz csalódást. Mindegy, én kanál hibátlanul működött.

Oh Krivlyak. Egy gyönyörű öbölben a fenyőfák partján. Sima kavicsos, tiszta partján ...... Krasotishsha.
Az egyetlen negatív pozőr. Az út a kapun. Nem menedéket, nem kamra, amely elrejti.
Tehát amikor kételkedtem az időjárás, Ezagash. Vezetési Gates hallott mechanikai sokk a motor. A motor lett megrendítő.
Világossá vált, hogy hamarosan tanúi vagyunk ennek a csodának a japán gondolat merül fel. Úgy döntöttek, hogy az öböl. Amíg túrák.
A bejáratnál, hogy az Öböl félelmek valóra. Minden repedt és pi ....... Csinál semmit a fedélzeten volt gumi. És két úszott a másik oldalon estig,
és mentem a parton egy bottal. Figyelembe véve a jellemzők a part, kiderült, hogy egy jó csípős.
A srácok este is visszatért egy hal. Catchability ráz puha műanyag csali ütött a szívem.
Különösen halászat mélység spodvigli velem érkezéskor a villa fogaskerék.
Megállapodtak abban, hogy a többit a Hajóvontatás a srácok van, és elkötelezett a nap hobbija.
Az út hosszú volt vissza,

Felismerve, hogy jön a tél, hogy még egy menetet tekercs Ezagash. (Weather) Bár már nem játszott a kényelem áll az öbölben.
Számos bázis nem teszi lehetővé, hogy fagyassza tartózkodást. ITT

Eredmény. Költöztem csak blosna.
Kényelem hajtómű tömeg nezatseplyaemosti lenyűgözött. És az eredmények jók.
Tettem festetlen kanál, harapás megállt.
A holtág ismét eltávolítjuk rothadt hal háló. Nagy csuka, süllő. Kellemetlen eljárást. Azt mondják, hogy a halak hosszú ideig, majd nem megy ilyen helyeken.
Ez nem meglepő, hogy kevés a Birjuszinszk hal. Véleményem részeg elfelejti, hová tegye. A nyár Elővettem egy tucat hálózatokat.
Nos, majdnem foglalta össze az eredményeket Horgászcsevelők szezonban. És úgy tűnik, minden rendben van, de ebben az évben a tenger még nem kapott egy trófeát személyesen.
Között bajtársaim Trophy 7200, és az utolsó utat fogott csukát 9kg. Az észak-egy példányát örömmel 6kg.
Azok közül, akik elmentek a horgot Nem emlékszem.
A tervek vásárlás gödrök.