Hogyan töltöttem a nyár, vagy autóval

Mivel töltöttem a nyarat, vagy egy utat Mongóliában.

És így az út Mongólia útvonalon Kemerovo -> Krasznojarszk -> Irkutszk -> Ulan-Ude -> Mongólia. Fogom leírni röviden a legérdekesebb és legemlékezetesebb pillanatokat.

Az út időzítették a nemzetközi fórum „Örökség - Múzeum - turizmus: mítoszok és a valóság a modern» XX nemzetközi muzeológiai oktatási XVIII tudományos-gyakorlati konferenciát a múzeum munkatársai. A fogadó fél egyetem „Margat” Erdenet város. De nem is annyira a fórumban magára vonta a vágy, hogy vadászni a hal, vagy egyszerűen csak a halászat, háttérbe szorította mindent. És volt, hogy fejest gyorsan egy gyönyörű természet Mongólia annak folyók, prérik, hegyek és erdők.

A kirándulás Mongólia három napig tartott. Mi lassan hajtott, és megáll és éjszakák. Border telt, minden gond nélkül. Az orosz művelt röntgen, olyan erősen nem csomagolják. És a mongol kellett mutatni a tartalmát a csomagtartó és a tető.

A mongolok találkozott a meleget közvetlenül a határ. Kísért végig, az egyes területeken találkozott, és kísérte a fejét a kerületben, a kötelező fedezete az asztalra. Utaztunk arra a helyre, a hosszú, egyenes aszfalt út és az azonos típusú pusztai táj, a kis falvak, jurták és pásztorok.

Hogyan töltöttem a nyár, vagy autóval

A konferencián voltak mindenféle jelentéseket kultúra, múzeumok, régészeti, néprajzi, természeti örökség és a turizmus.

Az egyik múzeumok végeztünk egy mester osztály állatpreparátori. A szerelvény a fejét a szibériai őz, mint egy kiállítási a Zoológiai Múzeum (töltött adta a University). És az is kiderült, multimédiás prezentáció összeszerelésével töltött vaddisznó.

Nos, végül, miután az összes ünnepségek mi kísérték horgászat! Miután elhaladtak 300 km, megálltunk az éjszaka egy fényűző wellness-komplexum Batervan.

Hogyan töltöttem a nyár, vagy autóval

Mi tettünk egy jurta, nem megy bele a részletekbe, az este jó volt))) A zene, a dalok és táncok.

Másnap, utazás néhány megérkezett. És egy kicsit csalódott, mert érkezésünk előtt nem volt eső, ennek következtében a víz zavaros származó kifogott halat csak pár perches. De nem sok, hogy ideges, egy helyi pásztor egy névleges díjat, mi hozta az osztott friss bárány.

Egy nap mozgott, és egészen a kis hegyi folyók.

És akkor mi nyugodt és mérhető az utazás véget ért. A következő emelkedés a labdát gép javában, a tágulási tartály fújt le a fedelet.

Hogyan töltöttem a nyár, vagy autóval

Állítsa le a gépet, lehűtjük, dolili és mozgott, de ez csak a kezdet volt. Elérkeztünk egy kis folyó, tábort. Grayling vett nem önként, hanem a fül és zharehu fogott. A következő napon, a terv szerint kellett, hogy menjen tovább, egy másik folyó. És reggel azt találtuk, hogy megtört a radiátor! Nem fogom festeni, szórakoztató volt. Kétszer is javítani, akkor folyni kezd az egyik vagy a másik helyen, a hőmérséklet kúszott fel. Mindez idő, a hegyek és sztyeppék kihúztuk vontat egyik helyről a másikra. Aztán úgy döntött, hogy cserélje ki a szerződését. Annak eldöntéséhez, hogy, persze, ez könnyebb, mint megtenni. Az ilyen részek talál ott meglehetősen problematikus. Hozta radiátor, minden forrasztva forrasztás, fél cső csatlakozik, nincs mellékleteket. Aztán kiderült, hogy ő nem közelünkbe (mechanika).

Másodszor is, ez volt anélkül rögzítő, de legalább egy tisztességes és kedves. Mi meg! Mire van rengeteg hal, és meg kellett mozgatni, hogy az oldalán a ház.

Az útvonal mentén feküdt Hovsgol - alpesi tó található, amely a tengerszint feletti magasság 1646 méter tengerszint feletti magasságban, a déli lejtőn a kelet-Szaján. A víz térfogata a tó 381 km. A maximális mélysége a tó 262 méter, Hovsgol - a legmélyebb tava Mongóliában. A tó 136 km, és a legnagyobb szélessége 36,5 km *. Az öccse felhívta. Bajkál. A p.Hanh ott a határ túloldalán n. Of Mondy.

Klassz volt. Az út mentén a tó - a piszkos elterjedését erdei út kövekkel kilóg a meredek hágó és felvonók, mozgó 5-10km / h. Manőverezés a kövek között, a fák és a nagy gyökerek állandó hálózás alsó, a félelem - nem csak mi, hogy ne szakadjon vagy átszúrni. Azt is tartanak, hogy esni fog .... esős egy ilyen út sokáig, hogy elakad.

Helyi szívesebben utazik az úton egy motorkerékpár. Csak az úton eltört UAZ tabletta (starter) a helyi bit húzta kíséretében. Miután emelkedik a következő lépés 2100m jammeltünk GUR kis ásás vele, úgy döntöttek, hogy csökkentsék a heveder és .... Extrém teljes egészében, az út rosszabb kövek több, azt sem GUR és megy kb 100km (. Töltöttük az éjszakát a tó, horgászat nem kezdődött el, egyszerűen csak élvezni a szépség, a tó és a természet Mongólia ... ..

Később délután elértük Khankha és ott a határ. Ez alkalommal történt, hogy forduljon a mongol határon át minden gond nélkül, de a alaposan tesztelt, mindent felborított keres tiltott élelmiszerek (hús, hal, tej, tojás ...) a folyosón egy tisztességes büntetést. Fish így biztosan nem fogott, hogy a vezető, de a kiviteli engedélyt kellett.

Nos, miután bekezdése Mondy -.> Irkutszk -> Krasznojarszk -> Kemerovo .... Otthon!

Photo P.S sajnos nem volt lehetőség, hogy mentse az egész út, megtörte a bot (((ezért itt a TO hogy van, később, amikor társait, hogy dobja el a kamerák hozzá.