Cozumel szigeten

Srácok, hé! Emlékezz, azt írtam, hogy a hozzám jön apám és a bátyám és a családja? Így találkoztunk velük, és letelepedtek a kis tengerparti város Playa del Carmen a Karib-tenger partján. Mintegy Plae írok egy kicsit később, mert még mindig itt vagyunk, és még én is megismerkedhetnek a helyet, és most megmondja a sziget Cozumel, ahol 2 napot.

Cozumel - a legnagyobb sziget Mexikóban, de csak egyet építettek város - San Miguel. Nézzük meg, én soha nem gondolta volna, hogy 90% a sziget nem teljesen elsajátította - úgy tűnik, hogy itt minden út, házak, üzletek!

Cozumel található, nagyon közel a szárazföld, és úszni a hajót Playa del Carmen mindössze 45 perc alatt. A strand Playa látott még magas épületek Cozumel.

Azon a napon, amikor hajóztunk a szigetre, az időjárás hirtelen rossz - az ég meghúzni a felhők, és még eső jött. Sea mert mindez kiderült egy kis vihar mintegy 4 pontot, így egészen a robusztus kialakítás, így megingott.

Kétféle kompok, hogy menjen a Cozumel Playa del Carmen

Cozumel hajóztunk a kék, zárt, csónak

Kék csónak belsejében - három üléssor

De úsztunk normálisan, és akkor is, ha kijött, kisütött a nap, és elkezdett sütni, így még a páratartalom miatt ez az időjárás is meredeken emelkedett. Drag lakott a szállodában. Hova megyünk Nem tudom, mi megy a bal oldalon a mólón. Utcák, a második, negyedik, hatodik ... És szükségünk között az 5. és 7.. Kiderült, hogy a számozás olyan furcsa módon - az északi móló még az utcán, hogy a dél - páratlan. A fenébe, elárasztott vissza! Megkérdeztem egy barátom, aki elküldte nekünk az ellenkező irányba. Valószínűleg soha nem tanulnak, hogy nem bízik a mexikóiak! Nos, nem tudod jól, csak mondja! Neeem, fontos elmondani, bizalommal, segítség, így beszélni! És mi, ha nem tudja biztosan, ez szemét.

Oké, megtaláltuk a szállodában. Vitorlázott 45 perc és fáradt, mintha egész nap dolgozni!

Este mentünk a sziget felfedezéséhez. Ferry Pier Playa del Carmen és néhány más kikötőhelyeinek tengerjáró hajók található a nyugati része a sziget, a területén található, San Miguel (mi így egy San Miguel jött a többi). Ez húzódik végig a vízparti sétány és egy kis autópálya járdán. Időszakonként a tengerre néző ebből járdán zárva különböző kereskedelmi épületek vagy magánházaknál. Az egész part itt borítja régi korall homokos strandok, és nincs, noha tengervíz kék és nagyon átlátszó.

Cozumel szigeten

Nem messze attól a helytől, ahol hajóztunk a Playa másik mólón. Ott egyszerűen megáll ogromennye tengerjáró hajók rengeteg amerikaiak. És akkor mindezek turisták tömegeit sétálni a másik oldalon a töltésen, ahol intelligens mexikóiak létre saját üzletek és eladni szabvány ajándéktárgyak (sapkák, tequila, Oaxaca textíliák), hozzátéve, hogy ez az ezüst és a kubai szivar. Csakúgy, mint az egyiptomi, előtt áll a kereplő és kínálják portékáikat.

Unreal hatalmas hajó

Amikor a sorozat véget ér, ahol üzletek, étterem és szórakoztató kezdődik sorozat - Starbucks Huters, Margaritavil. Az árak az ilyen intézmények a legjobb esetben szinten az árak az USA-ban, de általában olyan drága. A peso itt és senki nem számított - összes tag dollárban.

Cozumel szigeten

Cozumel híres korallzátonyok és a gazdag víz alatti fauna, ezért itt folytatni turisták merülni merülés vagy könnyűbúvárkodás. Azonban a nagy csapda számunkra, mint a turisták autó nélkül, volt, hogy a strandok a városban van, és minden olyan helyen, ahol meg lehet posnorklit elég távol van a mólón, és ennek megfelelően a szállodától.

Térkép a sziget Cozumel strandok

Általában megérkeztünk teljesen felkészületlenül, azt gondolva, hogy minden strandok Cozumel lesz valahol a mólón. Aztán tanulmányozta a helyzetet, és ideges, de úgy döntött, mégis megy a felderítő keresve a strandtól. Mi költözött a dél felé a sétány az országút mentén. Közelebb a központhoz van még néhány kávézók, éttermek és egy spa, de 10 perc után vége lett - az egyik oldalon az út volt a tenger, a másik - a kerítésen. Az emberek az utcán is, gyakorlatilag nem volt, de az autók és robogók hordtak folyamatosan.

Sziklás parton egész

Karib-tenger a sziget Cozumel

Tovább mólót óceánjáró hajók

Sétáltunk egy hosszú idő, de végig a töltésen lehet tekinteni, mint egy szürke régi korall, és így akartuk találni egy normális strand homokos, mint a volt Playa! Itt találkoztunk egy kávézóban, ahol az emberek vitték mosdó és snorklit. A jel büszkén hirdette, hogy ők saját homokos tengerpart. Aha! Valójában ez volt ragasztva földre borított durva homok és a tenger mentén még tornyos KŐKORALLOK.

Mi vánszorgott a „homokos part” ...

Cozumel szigeten

Hozzáférés a tenger. Azt hiszem, ez jobb, mint a semmi ....

„Megöllek, révész ...” :)

Az öröm és a várakozás gyönyörű víz alatti életet futott be a víz, de még akkor is csalódottak voltak! Korallok körül kicsi volt, halott, nyurga, és körülöttük lebegett 2-3 kis szürke hal. Abban az időben, ott maradtunk, a víz futott nem egyetlen kis csoport a turisták - bárki búvárkodás, valaki csak egy maszk-légzőcső. Őszintén szólva, én nem értem, hogy mit akarnak mutatni, ha nincs ott semmi, majd ezek az emberek mit gondoltak az irodában (Sunset Beach), valószínűleg, ígéretes a világ legjobb búvárkodás könnyűbúvárkodás a gyönyörű szigeten Cozumel egy csomó pénzt.

A ház megközelíthető taxival, és este elmentünk sétálni a sziget körül. Kiderült, hogy csak elment egy blokk távolabb a vízparton, elindítja a leggyakoribb mexikói városban - színes kis házak, a gyermekek iskolák és olcsó helyi kávézókban. Ha hirtelen fel fogja szólítani Cozumel, nézd meg a kávézókban Las leguánok a 7th Street 5-6 blokkok mély - nagyon rendes ételt 60 peso, és egy egész gyermek mini-site (szuper dolog a gyermekesek számára).

Élénk színek, mint Cozumel és

Kedvenc közlekedési kosumelchan (vagy kosumeltsev?)

Aranyos kabinok, de élni akar a szigeten, nem minden olyan sokan eladásra

Cozumel szigeten

Fa néz ki, mintha nem gyermekek óvodai

Mega - a reggelit, ebédet és vacsorát :))

Mi eredetileg tervezett maradni a sziget Cozumel, mint akár 5 napig, de mint tudjuk, mi halmoztak fel, villogó sarkú, miután 2)) És mi visszahajózott Playa. Ezúttal úgy döntött, hogy megpróbálja a másik hajó - sárga. Észrevették, hogy van egy nyitott fedélzeten!

Cozumel szigeten

Vissza a Playa vitorlázott egy sárga csónak

Ül a szabadban sokkal szebb, de nehezebb - a puha és kényelmes ülés :)

Rájöttem, hogy van egy nagy orra :)

Cozumel szigeten

Nekem személyesen, Cozumel sziget nem volt nagy hatással, hanem az, hogy több oka is volt - egyrészt. A két nap alatt, hogy ott voltunk az időjárás rossz volt - a felhők és az eső, hogy a tenger nem olyan gyönyörű, kék, mint mások fotóit. Második. Arra számítunk, homokos strandok, és már csak köves korall. Ez nem rossz, de csak nem az, amit akartunk, és ez nem túl kényelmes a strandok, mint a gyerekek. Nos, a harmadik. A tömegközlekedés hiánya és a magas ár a taxi, ami nagyon korlátozott a mozgása. Azt azonnal tudni, hogy az normális, hogy a strandok messze menni, bérelhető autó vagy robogó. Ez mindig, élmény - ez az, amit jön rögtön utána nem volt szükség. )

hasznos információkat

Hogyan juthatunk el oda?

Kompok a sziget Cozumel indulnak a kikötő közepén Playa (utcai Calle 1 Sur).

Kocsi végre a két vállalat: Mexikó waterjets (kék, zárt, hajó) és Ultramar (sárga, nyitott fedélzeten).

Menetrend megtalálható a hivatalos honlapján. Ha nem szeretné, hogy zavarja, hogy menjen el, mit mennek felváltva óránként. Az első és utolsó útja jobb előre tisztázni.

Az ára a komp ugyanaz mindkét hordozók - 163 peso ($ 11) az egyik irányban és a 326 pesos ($ 22) mindkét irányban.

Bezár poggyász és kerekesszékes kell a csomagtérben.

Belül, a komp légkondicionált, így a legjobb, hogy hozzon magával valami meleg.

Szállást a szigeten: a luxus üdülőhely, szállodák, magánszállások. Éltünk a Safari Inn Hotel. Saját felülvizsgálat képek itt.

Hol együnk?

Ha azt szeretnénk, hogy enni olcsón, meg kell mozgatni „a mélység” a fő utcán. Mi csak egy kávézóban - Las leguán on 7th Street 5-6 blokkok mély. Finom, nagy adagokkal és megfizethető, valamint egy egész gyermek mini játszótér.

Hol úszni?

Ha nincs idő vagy lehetőség, hogy valahol, az 5. és 7. utcán, van egy kis mólón, ahol a férfiak néha hal. Tehát mindkét oldalán ez móló vannak kisebb területek homokos belépése a vízbe. Ott fürödtünk Claire az indulás napján. A víz tiszta és világos, így ha nem bánod a helyét - talán a leginkább központi strand.

Hogyan kell mozogni?

Közlekedés a szigeten taxi (minimum ára 40 peso, $ 3) vagy béreljen autót ($ 35-50 / nap), vagy egy robogó ($ 20-25 / nap).