vízesés Krím

Vitathatatlan dísze a természet a félsziget Krím a híres vízesések, nagy és kicsi. Nagyon szép és szokatlan Cheremisovskie vízesések.

Ismerkedés a vízesések Cheremisovskih

Cheremisovskih kap a vízesések egy pillanat alatt. Az autópálya Szimferopol-Kerch, bármilyen busszal, vagy autóval, hogy hajtott Belogorsk, majd Chernopole. Nem elérte. Gazdag, majd jobbra, a falu Cheremisovku. Ezután az út arra irányul, hogy a falu forgatható már a falu Krasznaja Sloboda. további - pointer útmutató elején az ösvény vezet a vízesés koordináták - 44.934073 34.702582

Tovább a lezuhanás Kerch Feodosii vagy ugyanaz, de egy balra o. Cheremisovke kívül a falu gazdag. És akkor, ahogy meg van írva a fenti.

Cheremisovskie vízesések a Krímben - egyedülálló természeti létrehozását. Jellemzőjük irigylésre magassága néhol - zavartalan. De sok turistát vonz, mert az út mentén a folyó nem bonyolult, elérhető minden turista, és a tapasztalatok eredményeként walking - csak lenyűgöző.

Itt a lehetőség, hogy megfeleljen öreg fák, világítótestek, és zsenge csemetéket. Ha utazik a tavasz, a friss fűszernövényeket csak kikelt lombozat létrehoz egy különleges hangulatot ez a hely. Cheremisovskie vízesések szép, szelíd és festői.

Minden vízesések Krímben jobb meglátogatni, tavasszal az év vagy miután a heves esőzések, amikor a meder tele vannak vízzel, és általuk, vágás az útjába kanyarog, hónolás, polírozás a sziklás zuhatagok, alkotó vízesések különböző méretű és magasságú, ahol zavartalanul áramló le, és valahol ugrás szikláról sziklára, megtörve a csendet, az erdő.

vízesés Krím

Az elején az útvonal a falu elfordítható, majd rögtön várjuk Cheremisovskie vízesések és szurdok a Kok-Asan. A fő mércéje egy sétát a pályák a szurdok - az erdész házában. És a következő mentén a gyalogos útvonal a folyó mentén, majd át a szurdok, ásni a világ az erdő és lakói: hallani fogja a csicsergő madarak és a víz csobogását pergő beszéd.

Után megy három kilométerrel lejjebb a folyó, azt látjuk, 5 vízesések, zuhatagok, fürdő Young és a természet a tálat vízzel.

Az út megy keresztül egy szép bükkös. Mintegy harmada az út vesz sziklaszorosba. De ez az út nem bonyolult, hanem vidám és szórakoztató - szikláról sziklára, és így a folyó mentén. A legfontosabb dolog ezen a tájon - nem csúszik a nedves kövek.

Követően az útvonal, akkor látható, hogy a falak a szurdok összenyomódik, majd eltérnek mindkét oldalán. Ezért, a könnyű áthaladását, és nagyobb biztonságot, a szurdok megfeszített huzalt-korláttal. Megy tovább, az úton vannak úgynevezett „eróziója” kazánok, amelyek úgy keletkeznek víz és a kő - ezek tálak fog tiszta és hideg a víz folyik le a tetejéről. Egyikük - a legnagyobb az úgynevezett Bath fiatalok.

Az első vízesés az úton - egy kis vízesés, viszonylag csendes patak folyik egy átlátszó, felfedve széles és lejtős folyóparton. Következő Falls, éppen ellenkezőleg, játékos és zajos. Ő ugrik a párkányra a párkányról, és betör a friss patak fürdőbe fiatalok.

vízesés Krím

Senki sem meglepte a törzsét kidőlt fák, itt-ott, ahol az otthonuktól elszakadt rizómák - a tavasz, az elem a dühöngő dühösen itt.

Következő Falls - Uschelny.

Esélye van rá, az úgynevezett egy nagyon keskeny szoroson a folyó a kő vályú. Megszorította a kő akadály, ő kiadta a víz a völgyben a hang és így, mintegy utalva hangzik messze.

Ha a séta kiderült, hogy süt a nap, mint játék és csillogó vízcseppek nagyon szép szivárványos átnyúló világító kövek és szegélyek.

És a folyó tovább és tovább áramlik, majd hirtelen elhallgat, és fut néhány szelíd csordul.

Ez a vízesés hozzáér a neve „Könnyek az anya”, vagy „vízesés a könnyek.”

vízesés Krím

Nagyon közel állt hozzá - a vízesés of Love.

Lehetséges, hogy ahogy nevezték két koaxiális vízfolyások fut, és alá a magasból párhuzamos Durga más, és csak az alsó kezdenek az utat együtt.

Befejezve a séta a Gorge San Coca-közeli „Cascade” nagy 10 méteres vízesés.

vízesés Krím

Lemegy négy lépésben, nagylelkűen adnak a víz minden élőlény, így szoruló életet adó víz.

Mint már említettük, lásd Cheremisovskie vízesések minden dicsőség lehet rugó vagy miután a heves esőzések miatt a nyári-őszi időszakban Kuchuk-Karasu folyó sekély.