A legtöbb költségvetési vakáció Szocsiban, vagy 10 nap, mint egy nap, átkozott.

Két gépkocsit hagytunk el Jekatyerinburgban, nem fogok sokat írni az útról, az út olyan, mint egy út, most csak egy kő a második autóba repült a KamAZ alatt. Ragaszkodnom kellett az üveg padlójához a vezető oldalán ragasztószalaggal, úgyhogy úgy tűnt, hogy a jobb oldali gépen vezet. Krasnodar előtt természetes volt, egy ilyen pohárral, hogy hagyja abba az őrjáratot, általában nem valami szörnyű, csak ellenőrizte a kért dokumentumokat, hogy mi történt, és hová megyünk.

Megtanulva, hogy a tengerbe megyünk, a DPS-nick kijelentette, hogy nincsenek olyan emberek, akik elmentek oda, hogy a tengeren karanténba kerüljenek, és mindenki, aki autóval jár. A barátok természetesen idegesek voltak, "mennyi utazott". Megnyomtam őket, amennyire csak tudtam, és elmondtam nekik, hogy ez egy út, aztán kiderült, hogy ez volt. És még akkor is, ha Tuapse-Szocsi irányába autózni Krasnodarból, majd menj körül "az ábrán" ez a Dzhubgu, ha tudod, hogyan vezethetsz át a passzban. Ebben a Dzhubga-ban hat órán át maradtunk, mindenki egyedül és csak rövidebb idegeket rejt, felmászik, jelez.

Mi az oka a Dzhubga-i forgalmi dugónak?
Cork a Dzhubga-ban, a gyalogosok-nyaralók miatt, akik az adapteren oda-vissza járnak, ez minden és megáll, azt hiszem, meg fogja érteni, mikor megy magad. Dzhubga-t hajtottuk, már reggel kettő volt, meghívást kaptam az éjszakára, mert mindenki fáradt volt. De a barátaim tovább akartak menni.

A legtöbb költségvetési vakáció Szocsiban, vagy 10 nap, mint egy nap, átkozott.

Folytatta, oké, én, én meg üveg egység, és ők megtörték az éjszaka szerpentinek, amikor a sarokból kiugrik a kocsiból, és a rádió kamionosok kiabálás „Che vánszorog csiga”, villogó fények a Kamaz, aki vezetett ide, meg fogja érteni . Igen, akartam írni egy kicsit az úton, de kiderült, hogy igen, rendben, megyünk tovább.

Ne elértük Sochi, Tuapse hajtott, és megállt Dederkoy akarta először az éjszakát, majd konzultálni, fizetett tíz nap, az ár sokkolt minket a 200 rubelt. a "Chela" egy napra. Néni Val - a háziasszony, adott nekünk egy házat, három szoba, a rendelkezésünkre áll a következők voltak:

-Hűtőszekrény a konyhában
-tv
-Két lélek
-Két WC

Az első szobát gyerekekkel barátkoztak, a második nővér a lányával, nos, a harmadik dupla I. Éjszaka kérdése, és lefeküdünk.

Első nap: Tenger, nudista, Magnit üzlet
Reggeli reggeli és a tenger, a tengerpart az úton nagyon jó, nem mindig igaz tisztán, de a tenger tiszta. Most megmutatom a titok titkát, csak két nap múlva hazaértem, röviden, ha sétálsz a tengerparton Shepsi felé, egy nudista tengerpartra jöhetsz. Nos, az is igaz, hirtelen magányos srácok - az agglegények mennek oda, és nem tudják, mit kell tenni a parton a barátaikkal.

"És hol van Szocsi?" Kérdezi. Szocsiban, a Fecske megy, később fogok leírni. Miután a tengerparti házba ugrott a kocsiba és Tuapse-ban, ott Magnite-ben vásárolt két kocsit az élelmiszerből, a sörből. kolbász és egyéb tengeri termékek. Wali néni azt mondja, mint a saját kis falu, a házak körül. Esténként a shish kebab és a helyi bor mellett az asztalok és székek vannak az udvaron, a brazil állványok, még a nyársat is adták, ismét eltereltek, tovább haladunk. Este a bor és a hús esetében úgy döntöttek, hogy reggel Szocsiba fogunk menni a Fecske.

Második nap: lenyelni, Sochi - Riviera Park
Lenyeljük, egy modern villamos vonat légkondicionáltak kocsikban, még van egy WC, megy az út mentén Tuapse-Adler és Krasznaya Polyana. Szocsiba érkeztünk Zh-ből. Az állomás a Riviera Park felé sétált, sétált, különböző vidámságokon lovagolt, régi autók kiállításához ment. A tengeri kikötőre néztünk, és elmentünk a tengerparti strandra. Autóbuszral érkeztünk az Arborétumba, sokat sétáltunk, benyomást tettünk és a vonat Dederkára.

Harmadik nap: napbarnított, fürdött, este egy kalapácson fóliában sütött egy halat, sör mágnesből.

A legtöbb költségvetési vakáció Szocsiban, vagy 10 nap, mint egy nap, átkozott.

Negyedik nap: Dolmen, házi bor, csiga
Menjünk a dolmen a buszon Shepsi - Tuapse, Tuapse elérésekor megáll DKZ, sétált egy kicsit előre, már a bevásárlóközpont a Vörös téren, a híd és a híd alatt, még egy busz megy a Prigorodny. Leszállt a buszról, és megdöbbentett egyszerre, jól vagyunk uráli, majd megáll jobb kívül a szilva nőnek, mint a vademberek megtámadta pick, oké helyi nem volt, és valóban ott van a területen azt kell mondanom, egy kicsit zsúfolt, legalábbis én így gondoltam. A dolomitokra vezető keskeny úton a helyi nagymama üzletemberek vásároltak házi borokat.

A dolmenok biztosan lenyűgöztek, és senki sem magyarázta meg nekünk, ki teremtette őket, miért teremtette meg őket. Néha egy ilyen elképzelést ugrott el, hogy helyi volt, ami csalogatná a turistákat. Valaki a blogban azt olvassa, hogy ott van a kutya karmester, és hogy mi a kutya nem csak egy csiga, amit biztonságosan táplálunk almával. Minden Dolmen és kő esetében van egy jel, amely részletes utasításokat tartalmaz arról, hogy mit kell tennie, hogy kívánsága legyen.

A legtöbb költségvetési vakáció Szocsiban, vagy 10 nap, mint egy nap, átkozott.

Az ötödik nap: fürödni, napozni, ivott a Dolmenyben vásárolt bor, evett kebabokat.

Hatodik nap: Fekete kövek, piszkos strand Tuapse
Sétáltunk Tuapse meg annak a városnak, van, hogy „Chupa- Chups”, így az úgynevezett irányítótorony „Rosmorport”. 500 rubelt vásároltunk. egy tengeri út a hajón „hópárduc”, amely már összegyűlt egy szikla Kiselyov, ott volt a forgatás egy epizód a film „The Diamond Arm” halászat „fekete kő” érdekes természeti emlék. Miután elment a strand és a Tuapse ofigeli enyhén szólva, a víz zavaros, piszkos, egy csomó ember. Visszamentek otthonukba Dederkoy-ban.

Hetedik nap: Jumping
Ivott evett napozás, este a helyi Serega ment UAZ szóló jeeping a hegyek, a helyi vízesés, ami mint kiderült so-so, de az adrenalin az utazás pedig zenével sikoltozva a mélynyomó teljes sebességgel rohan a folyóba, spray különböző irányokba , osztály.

Nyolcadik nap: Lazarevskoye-ba mentünk a vízesésekig, de tetszett is.

A legtöbb költségvetési vakáció Szocsiban, vagy 10 nap, mint egy nap, átkozott.

A kilencedik és tizedik nap: pihenünk, fürödtünk, napozásra

Az élet valódi története - hogyan kell eljutni Szocsiba, anélkül, hogy sok pénzt és jó pihenést kellene töltenie. A legnagyobb megtakarítások a bérlakásokból származtak, az 1500 rubel helyett, mindössze 200 rubelt töltöttünk. naponta személyenként

Következtetés: A pénz sokkal kevesebbet költött, mint a tavalyi ünnep, és még jobban pihent.