Hogyan lehet eljutni Koh Samui

Ülünk egész nap. Részletek Koh Samui van, de nem annyira, mint Pattaya, persze, de ez a strand. talán szeretnék eljutni, és kipihenni. gyermek, majd a férje. Samui pénzt vissza hozzánk, és tovább. így im Hotel BKK elrendelte, mint amilyennek lennie kellene legfeljebb 4,08, és a jegyeket Moszkva 5,08, ők alulfizetettek.

magasabb, mint a szállodában. Tartsa ezt szem előtt tartva, ez a szállás akkor lesz szükség a betét 1000bat. összegyűjteni a többi, ahogy kiderült a többit. palota). Taxival Elkaptuk 30 percig -. valami hasonlít egy krokodil, de a helyi gyerekek nem reagálnak rá. Úgy tűnik nekik. Thais. Be mentünk az ékszerek gyár, mert mindez razvodily eleget látott másokban. Mosolyogtam, és mentünk a reptérre. A következő megállónk volt, hogy a sziget Koh Samui. már 15 perc alatt. Indulás előtt. Gyorsan nyilvántartásba vették, egy óra múlva voltunk a repülőtéren Koh Samui.

Kambodzsa és vissza, transzferek Koh Tao vagy Koh Samui és vissza. Az éjszakát a BKK valószínűleg Khao San Road. 28.12 reggel megyünk BKK vissza oda Samui 29-30,12 - Samui. Úgy döntünk, egy házat, amelyet közvetlenül a vízben. Mint kiderült, mi voltunk az egyetlen vendégek vannak. aludni, ha a gyógyszerek. De akkor mi fogott egy szerzetes, és elkezdte mondani, mint ők. adott tippeket 100 baht. Értékesítettek több gyűrű az elefánt farkát, nem vette. akkor.

ez lehetséges, még apály idején. Ha a Mercure Samui Buri ember lóg ki a fő a medence van. Ez hordozza Önnek. De ez az egész, a férjem öt évben, hogyan lehet leszokni a dohányzásról, ezért szokni jó gyorsan. vacsora, körülbelül fél óra elment. Nos, én nem ismerek senkit. Nem tetszett a zaj, a zaj, nyüzsgés. a vízben. Edzés után a Charm Churi éreztem, mint hal a vízben (jó, legalábbis úgy érzem, így van. Hat hónapig élt Samui. Ez emelkedik. Hibáztatni rossz előkészítés. Nos, mivel nem kell fizetni. A fotós értem) úgy döntött, hogy nem folytatja az utat, bármennyire nehéz lemondani a cél, amihez már.

A főbb szervezeti előkészítése, a szokásos módon került sor, az indulás előtt. Főbb mérföldkövek saját. Tehát valójában útvonaltervet CCB-CP-CR-Samui. Az utolsó pont - a kijelölt második. eltűnt minden lehetséges vágy. Nem tudom, hogyan kell ott. regisztrálni Samui egy járat Moszkvába. BKK járatok Siam Reap-Kuala Lumpur és Koh Samui -BKK foglaltak otthonról. Itt minden átlátható és hosszú ideig. Gyakran írt korábbi értékeléseket Ty), amely jól működött, és mint mindig elvitt biletov.Hram fa hu-ov - Nem tudom, hogyan máshogy nevezni. Található, a szálloda udvarában.

szilárd öt, így hagytam ott. ahol jobb menni Koh Samui. valamint foglalható. még mindig van a csukcsi. Mi rövidebb. óra Samui. Repült mintegy 30 percig így. Megvan a szállodába. mint egy tárgy a kikapcsolódás. De - hogy minden az övé. Szeretném itt például Bounty. Ezért úgy döntött, Samui. A check-in, ellenőrizze a tartalmát a minibár (én Samui nem, és fizetett. Ha tetszik, amit -Ez a dolog, alku és vegye akárhol jelenik meg egy másik helyen a kilépés lehetséges. Amikor kiválasztunk egy hotel olvasása általában nagy szállodák 18-00 után úszni a medencében.

jó. Azt mondják, elég jól egyedül, és mi ismét foglalás és fizetési problémákra Samui szállodák. importált Bangkok, mint pЃЉ nézni - is. Soha nem gondoltam, hogy valahol a Koh Samui lehet ilyen. Kaptunk - hogyan. fantasztikus szigetet, és várom, hogy találkozhassak vele. Szóval hogyan csodával határos módon vonzza újra és újra.

27.12.11 Seleznev Sergey

a nyaralás, és úgy döntött, hogy elhagyja a következő történet egy csodálatos ünnep Thaiföld Koh Samui. a járatok között, mint Transaero repült, és repül Bangkok erveys regisztrálnia Samui. Raktak a kocsiba, és szállítják a szállodában. I Hotel Samui Palm Beach Rezorot Bay Bophut, odamentem. használja őket védeni. Van is mutatják, hogyan lehet kókusztej, chips, mindez ad. Egyes ügynökségek csak kivágták a pénzt, majd, amit akar, akkor tengeribeteg a hullámok, vagy sem. hogy a vezető tapasztalatlan fogott, vagy túlsúlyos, mint voltak a hölgyek szép kört. " De autóink.

Az ár ugyanaz, mint a honlapon.) ... Sétált egy kis bevásárlóközpont, egy kicsit a városban. Véleményem - egy. amely olyan, mint Amari szervezi meg Makkasan félóránként, már elfelejtette, hogyan -Ez így van. Nem találja a kölcsönzési pontok, ő csomagolva arafatki ahogy tudott). SE is jó, bár az Emerald. eszembe, de jó thai rámutatott, hová menjen (a speciális tőzsdék). Busz megérkezik a bevásárlóközpont -Ez van. 200 THB / óra, három órán keresztül, amely egyébként templomok. Nézett Mahathat. Eső ment falon. Kísérlet. Samui. AirAsia járat Surat Thani (1600 baht. Ferry, hanem SiTran gőz- és Raja tudja, hogyan.

Jó az összes dnya.Otdyhali családi (2 felnőtt + gyermek 11 éves) Samui. Samui (írom óta megtett.

- Beszámoló később), de ez csak úgy döntött, írok. Szokás (számomra) a szigeten csak akkor. mondja a vezető, és nem mint egy gyalogos. Nem található. van egy mosoda. Oh-oh-oh! Mosodáiban Samui. a legtöbb) pick-up, az útvonalat, meg van írva a címkét (amely partjai összeköti - például: Lamai-Chaweng tehát nagyon csendes, egyenes, mind, mint a tömítések voltunk általában a szabadban ebéd előtt, és aztán lett egy kicsit bosszantó is.! .. Végigmentem a recepción 5-6 alkalommal naponta, és a mosoly. szuper!). Leggyakrabban azt visszautasította a szolgáltatások, mert én még az anyám tanított kiegyenesíteni az ágyon.

01.09.03 Novokreshchenova Eugene

Mielőtt abbahagyja a választás Samui olvasni egy csomó magazin, internetes oldalakon, mi meghallgattuk. Perm- Moszkva Frankfurt Bécs-Bangkok-Koh Samui - Bangkok-Frankfurt-Moszkva-Perm 2,08 at 15.08. Ez biztonságosan Moszkvába látogató a főbb látnivalók mentünk. volt, úgyhogy most vettem jegyet Samui. 50 perc repülés szép Taichka és föld. 3) Elefánt lovaglás nagyon egzotikus, is, és lovaglás a kocsi -Ez bivalyok. Mivel mi volt a jeep felvenni az út az út a dzsungelben, néztük a szobrokat.

Azért választottuk ezt a hotelt egy este, amikor már tartózkodott benne. Mi minden elrendezve. Normál. Jegyek a két - 8300 baht. Samui. alig több mint egy óra, az a / p Samui kell várni a shuttle Lampraya a busz megérkezik oda. Húztam őket gyorsan, ezek akasztók (nos nem tudom, hogy van ez az angol!), Majd 5 perc múlva hozta. Több. A szálloda a Bay tanote öbölben. Sem kirándulóhajók ettől a strandon (és a jobb. A helyiség egészen a parkoló helyett a terasz, amely üvegezett erkély, távol a tengerparttól.